Met de tent naar Duitsland!

30-04-2016 15:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal



Wij hebben de week na de meivakantie een weekje vrij en willen graag kamperen in Duitsland.



Nu ben ik aan het zoeken maar zie door de bomen het bos niet meer.



Hebben jullie misschien nog leuke campingtips?

Wat we zoeken is een camping met ruime plaatsen en wat vrijheid rondom de tent.



Alvast bedankt
Leven en laten leven :)
Alle reacties Link kopieren
Kippenheim zit een ruime camping, vlakbij Freiburg. En er zit een leuk buitenzwembad bij.
Alle reacties Link kopieren
Het ANWB-campingboek (kan je ook gewoon in de winkel inkijken) vind ik handig, staat vanalles bij over de grootte en voorzieningen etc. Voor Hongarije klopte het iig.
Alle reacties Link kopieren
Als je van natuurcampings houdt zou ik naar Strotzbüscher Mühle in de Eifel gaan. Heel mooi gelegen in een dal, en het leukste is dat je een kampvuurtje mag stoken naast je tent
Alle reacties Link kopieren
Voldoende mooie campings in Duitsland. Welk gebied wil je?
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties!

We willen graag naar de eifel!

Ik ga zeker even kijken op de site van die camping Rosla



Bedankt allemaal
Leven en laten leven :)
Alle reacties Link kopieren
Eifel is mooi! Ga je met kinderen? Dan is camping Harfenmühle heel mooi. Edelstenen zoeken. Rond Daun, bij de vulkaanmeren heb je ook mooie campings, naam ff kwijt.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
quote:wild-r0se schreef op 30 april 2016 @ 19:23:

Het ANWB-campingboek (kan je ook gewoon in de winkel inkijken) vind ik handig, staat vanalles bij over de grootte en voorzieningen etc. Voor Hongarije klopte het iig.



Ik zoek altijd via Zoover op een gebied. De Eiffel heeft mij ook verrast, erg mooi.



Even topic vervuiling... Maar zijn er aanraders voor Hongarije?
Alle reacties Link kopieren
@ wickivi ik heb op camping Haller gestaan in Boedapest. Goede ligging op lekker de stad in te gaan maar de camping zelf is klein en je zit best dicht op elkaar. Sanitair is simpel maar wel schoon.



We hebben ook nog even bij het Balatonmeer gekeken, maar daar zijn we met gierende banden weg gereden. Had echt een oh oh cherso gevoel daarbij.

Vrouwen met teveel make up , korte jurkjes en hele hoge hakken. Daar voelde ik mij in men campingsmoking niet bij op men gemak. Daarnaast liep iedereen om 16.oo uur al met flessen wodka over straat.



Om drie weken op camping Haller te staan met kinderen, niet doen. Een paar nachtjes zonder kinderen is perfect.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt hetexternegeheugen. Ik vind het lastig om een leuke familiecamping te vinden in de hoek Oostenrijk, Hongarije Slovenië.

Ga nog even verder zoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven