Wat eet je op dit moment? deel 11!

30-12-2015 01:03 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 11 alweer van ons gezellig eet- en inmiddels ook kletstopic.

Hier kunnen we doorgaan met kletsen over wat we zoal eten en drinken. En ook schrijft een aantal mensen al lang en regelmatig, iedereen is welkom zijn/haar lekkere iets te delen.

Eet smakelijk allemaal weer!



En hier vind je deel 10
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik me voorstellen Blue.Hopelijk bereik je iets bij de wbv.

Lief van vriend dat ie de berging inging voor je!



Ja heerlijke weer de komende tijd Pip! (Sorry Blue) Ik denk dat ik morgen met jongste en een vriendje naar het speelbos ga.



Garda, jij ook een



Thee, ik heb je op facebook een privebericht gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Garda



Geniet van het weer de komende tijden allemaal. Ik heb mijn cadeautjes wat dat betreft wel gehad de afgelopen week. Nu zijn jullie aan de beurt en het is nu eenmaal mei, eerlijk is eerlijk.



Ja vriend is echt lief

Net een glas thee op en heb vanmiddag nog twee condoleance-kaarten de deur uit gedaan, die zullen morgen aankomen. Ook nog even oma opgebeld. Donderdag bel ik haar even extra om een fijne Bevrijdingsdag te wensen, ik weet wat die dag voor oma betekent.



Het driepoot-brandertje staat mooi te wezen op de salontafel en er zit een stukje dennen-scentchip in.
Alle reacties Link kopieren
Net een perenijsje op, nu een glas versgeperste jus d'orange.
Alle reacties Link kopieren
Trek dus zo mini-pizza's eten. Erbij cola zero.



De kamer ruikt weer lekker en wil zo graag scentchips bestellen maar heb nog een b'day en daarvoor moet ik natuurlijk een cadeau kopen. Dus dat moet eerst. En was ook weer een fortuin aan postzegels kwijt vandaag, wat zijn die krengen duur. Moet eerlijk bekennen dat ik het hierna voorlopig even heb gehad met cadeaus Drie b'day-uitgaven in 1 maand... Toch wel een beetje veel Maar ja, sociale verplichtingen gaan voor...



Moederdag heb ik al geregeld Heb dus de chocola gestuurd en ze krijgt met liefde hele mooie bloemen.
Sterkte allemaal gewenst
Alle reacties Link kopieren
Dank je TV!

Het houdt me bezig merk ik. Ik zal de verhalen van MV over haar katten en fantastische foto's van haar gerechten nooit vergeten. En hoe ze een taartje maakte voor haar katten wanneer ze jarig waren, wat heb ik daar een inspiratie uitgehaald voor onze eigen Huisprins.
Alle reacties Link kopieren
Wat een impact heeft het overlijden..

Ik heb net een mooie kaart gekocht,nu even nadenken hoe ik op papier krijg wat er in mijn hoofd zit.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Pip, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag
Alle reacties Link kopieren
Ik ben boos! Opgelicht op marktplaats, tenminste ik heb zo'n gevoel.Vriend zocht iets specifieks dus een gevraagd advertentie gezet afgelopen vrijdag.Reaktie van een man dat hij dat wel had en dat ik het kon ophalen of laten versturen.Omdat het niet bij de deur was heb ik gekozen voor opsturen.Geld overgemaakt en gemaild of hij kon laten weten wanneer het verstuurd werd.Helemaal geen reaktie!

Heb zijn naam en rekeningnr wel gecontroleerd maar kon niks raars vinden.

Ik ga hem straks nog een keer mailen dat als ik vanavond geen reaktie heb ik aangifte ga doen.



Nu een cracker met kaas en gekookt ei
Alle reacties Link kopieren
Ooooooo wat balen Coetje!

Hoop dat je inmiddels een reactie hebt gehad of het product hebt ontvangen.



Hier nieuwe dvd-speler binnen gekomen. Die van ons was kapot en op mp vroegen ze er ook veertig euro voor, dan liever voor tien euro meer een nieuwe uit de winkel met garantie. Dus besteld. Vriend heeft meteen de hele tv-hoek ontruimd. Alles losgekoppeld, grondig schoongemaakt en alles weer opnieuw aangesloten en teruggezet. Een mooie en chique tv-hoek hebben we nu weer! Ondertussen was ik naar de Lidl gegaan voor een hele lading drinken.



Beste vriendin had ook een berichtje gestuurd, of ik zin had in een ijsje in de stad. Heb een hoorntje met banaan, chocola en slagroom genomen. En vriendin stroopwafel, chocola en slagroom. Die hebben we heerlijk buiten op het bankje voor de ijssalon opgepeuzeld. We leken wel een verliefd paartje haha want we waren telkens heel lief naar elkaar aan het kijken en elkaar knuffels aan het geven We zijn ook zo blij met elkaar. En natuurlijk honderduit gekletst!! We hadden elkaar zondag nog gezien maar elkaar toch weer ontzettend veel te vertellen.



En nu heb ik zin in een fijne avond straks!!
Alle reacties Link kopieren
Vriendin belde vanuit de Action. Ze had zich erover verbaasd dat ik geen fietstassen heb en moest en zou die voor me kopen en ze belde me om te vragen welke ik wilde en net stond ze voor de deur met prachtige fietstassen! Vriend is ze nu aan het bevestigen. Ooooooo ik ben zo blij!!! Niet meer lijp doen met meerdere zware tassen aan mijn stuur!!
Alle reacties Link kopieren
Das een goeie Blue,fietstassen.Die ga ik ook eens aanschaffen.Wat voor iets heb je?



Fijn een nieuwe dvd speler.Ik heb een smart tv dus de dvd gebruik ik nooit.Had ik het maar geweten dat jij er 1 zocht,dan had je de mijne wel mogen hebben.



Geen pakketje hier en ook geen reaktie op mail.
Alle reacties Link kopieren
Kinderen eten krieltjes,salade en draadjesvlees.Voor vriend en mij zit er een pakketje in de oven met een stukje draadjesvlees,krieltjes,spruitjes,prei en champignons.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Coetje!! Zo naar als je ergens naar uitkijkt en dan nog geeneens een reactie...



Ze hadden zwart met witte polkadot stippen, effen zwart, zwart met grijs en nog veel meer. Ik heb zwart met grijs gekozen en ze zijn ZO ontzettend mooi!! En 2x14 liter, geniaal past lekker veel in!



Zo is mijn vriendin gewoon. Echt typisch haar, altijd praktisch bedenken hoe ze mijn leven makkelijker kan maken. De schat. Ik bof maar met haar en dat besef ik me ook echt wel. Ik bewaar haar in fluweel.



Zat me vandaag bij de Lidl ook al af te vragen hoe ik al dat drinken toch in hemelsnaam mee ging krijgen. Nu hoef ik me daar nooit meer zorgen over te maken!! Zit hier helemaal te stuiteren van blijdschap en te stralen en te glunderen. Kan gewoon niet geloven dat ik zoiets moois zomaar heb gekregen.



En wat lief Coetje dat je dat zegt van de dvd-speler!
Gek dat iemand die je niet irl kent zoveel impact kan hebben. Ben er al vanaf zondag mee bezig, net als anderen hier. Dus ook voor jullie een dikke knuffel

Forum zin was even helemaal weg. Maar ik koester de mailtjes en PB-tjes.





Lief al die cadeautjes over en weer tussen jou en vriendin Blue. Mooi om te lezen.

Pip gefeliciteerd met je verjaardag. En wat een prachtig meisje hebben jullie.

Coetje wat naar zeg. Gelukkig alleen goede ervaringen met MP.

En als ik andere mensen ben vergeten, sorry.



Vanmiddag kwamen ouders onverwacht langs. Mijn moeder heeft 5 flessen Hugo afgeleverd, is op dieet en wil ze niet meer hebben . Dus daar neem ik straks 1 glas van. Heb nu 3 dagen weekend. Zaterdag en zondag weer werken.

Straks eten we vis uit de oven met iets erbij. Nog geen idee wat.
Alle reacties Link kopieren
Garda het houdt ons inderdaad allemaal bezig. Kan het eigenlijk nog steeds niet zo goed bevatten. En inderdaad, de mailtjes en pb'tjes koesteren



Wel relaxt van die Hugo trouwens en wens je fijne vrije dagen. Ik ga dadelijk eten en het vuurtje onder mijn keteltje met scentchips aansteken.
Nu moet ik weer scentchips opzoeken :-)

Drukke dagen voor de boeg. Morgen borrelen met vriendin, donderdag het terras op met een groep vrienden/vriendinnen. Waarschijnlijk gaat vriend ook voor het eerst weer mee, want die kan weer op zijn eigen fiets. Vrijdag nog niks in de planning, maar dat is ook beter want zaterdag en zondag om 6 uur weer de wekker.
Alle reacties Link kopieren
World of Scentchips is een geniale website Garda. Mijn verlanglijstje is gemaakt gisteravond!!

En gezellige dagen in het verschiet zo te lezen, leuk!! Terrasjes en borrelen is altijd leuk!! Fijn dat je vriend weer kan fietsen.



Wij gaan zo lekker eten, Cops terugkijken en vanavond een speelfilm over Adolf Eichmann. Lijkt me erg boeiend.
Alle reacties Link kopieren
Ziezo. De speelfilm bekeken en vond hem erg interessant. Goede film. De acteur voor de rol van Eichmann was goed gecast, hij leek er echt op. En de acteur die de ondervrager Avner Less speelde was heel erg knap



Ik neem nog een english blend.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de felicitaties!



Ik heb heel verrassend een broodje filet americain met peper en uitjes voor me staan. Die ga ik zo opeten. Erbij een kopje cappuccino.
Alle reacties Link kopieren
Lekker pippeleurtje!



Ik ben alweer naar de winkels geweest, ben net terug. Heb bij de Xenos scentchips (waxmelts) gekocht. 2x cotton, 2x hammam en 2x woods. Het was 4+2 gratis

Ben erg blij. En bij de Hema verse broodjes gehaald. Ga zo een broodje gekookt ei eten. Nu een glas sinas zero.
Alle reacties Link kopieren
Zo! Deze middag! Alweer een drukke dag. Gisteren een mooi zwart gevlochten mandje teruggevonden en letterlijk alles wat erin zat kon de vuilnisbak in. Daarna mandje opnieuw ingericht met kabeltjes, usb-stick, powerbank en e-dentifier van de bank. Maar toen bedacht ik me dat ik ook zo'n mandje wilde voor mijn scentchips dus heb op de website van de Hema gekeken en jawel, die hadden ze nog! Die ben ik net nog even wezen kopen.



Daarna door naar de Lidl waar ik een kennis tegenkwam, even gezellig mee gekletst. Daarna door naar beste vriendin, even aan de deur twee scentchips van de Xenos afgegeven want ze ruiken zo lekker dat ik vond dat zij die ook moest hebben. En doosjes rozijnen voor peuter.



Nu hoef ik lekker niet meer naar buiten vandaag en de wasmachine draait. Nu een energy drink sugar free.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben er ook weer.Vanochtend met een client naar een ziekenhuisafspraak geweest en vanmiddag met dochter.Die moet geopereerd worden aan haar enkel, wat ons toch wat tegenviel! Na de operatie 2 weken gips en daarna half jaar niet sporten.2 juni staat ie gepland.Nou ja, hopelijk is ze daarna van de pijn af.



Pip, de filet nog niet beu



Blue, weer lekker opgeruimd dus.Fijn is dat altijd.



Garda, ging het fietsen goed bij vriend?



Ik moet zo al koken, middelste moet al op tijd weg en oudste moet vanavond oppassen.
Alle reacties Link kopieren
Ooooo Coetje wat balen voor dochter zeg! Hopelijk is ze daarna inderdaad van de pijn af en zal de operatie en het herstel spoedig verlopen! Ik zal die dag een kaars aansteken voor dochter voor geluk.



Ik ben net weer thuis. Zou eigenlijk niet meer naar buiten gaan en daar was ik heel blij om maar ik sprak vriendin. Zij staat dikwijls op rommelmarkten met een kraam en ik had nog een hele batterij aan spullen waar ik graag vanaf wilde. Tja, dan kon ik die spullen natuurlijk net zo goed meteen gaan brengen, had toch geen rust meer Zo ben ik dan, als iets in mijn hoofd zit dan moet het ook direct gebeuren. Dus spullen in de geniale fietstassen en ben gegaan. De eventuele opbrengst is dan vanzelfsprekend voor haar.



Had ook nog mooie gloednieuwe enkellaarsjes met sleehak die ik mocht verkopen van moeder van vriend maar ik raakte ze aan de straatstenen niet kwijt. En vriendin vond ze mooi en ze zaten haar werkelijk als gegoten. Of ik had er 5 euro voor gekregen en dank je wel moeten zeggen of met liefde aan vriendin geven. Nou dan weet ik het wel!



In de tuin van vriendin nog ijskoud water met munt gedronken. Nu weer lekker thuis in een opgeruimd huis met schone en frisse was aan de wasrekken.
BL en Garda L: Begrijpelijk dat het overlijden jullie bezig houdt. Ik denk dat het voor de nabestaanden mooi is om dit soort dingen te lezen en te weten dat je geliefde voor veel mensen iets betekend heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven