Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Weet je al meer, Subon? Of nog steeds stilte?
...
Alle reacties Link kopieren
Allesbehalve stilte. En weet wat ik weten wilde.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Ohhhhhh dat klinkt als goed nieuws?!??



Had ie een goeie reden dus?
Oh wat geheimzinnig subon!
Alle reacties Link kopieren
Nou geheimzinnig hoor Subon.



Ik voel zelf idd ook wel degelijk verschil. Warmer, glijd lekkerder.
Alle reacties Link kopieren
Soort opdracht misschien?
Alle reacties Link kopieren
En toch ben ik nieuwsgierig
...
Subon je maakt nieuwsgierig!



Even een reactie op net wel of niet met condooms.

Je neemt natuurlijk altijd risico om de ander op zijn of haar woord te geloven dat hij geen soa heeft.

Zonder is zo veel fijner en gelukkig kan dat bij ons ook.

(wingman condooms zijn dan nog de minst ruikende is mijn ervaring, die zijn zonder glijmiddel)

Enige nadeel vind ik dan wel weer dat ik snel last heb van schimmeltje en dat zo ook over kan brengen op hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik had vandaag met twee goddelijke mannen in bed kunnen liggen. Maar ik heb geen zin genoeg. Ik denk dat ik stuk ben
Alle reacties Link kopieren
Haha, goede reden en oprecht excuus. Genoeg om nog een poging te wagen en sinds die tijd verre van stil.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Phoebal, dat is niet goed hoor!
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Subon... vertellllllllll... je maakt het zo spannend haha



ai schimmeltjes..dan zou je dus wel mét moeten ? of is hij single..sorry ik vergeet t altijd ..zijn zoveel verhalen hier momenteel.



Hier is t alles behalve rustig momenteel... bijna afgesproken pfffieuw ik wil zo graag, ook al is het zo fout allemaal. Iemand die ervaringen wil vertellen over de eerste keer ontmoeten van een sv ?

We maken elkaar zo geil, appen de hele dag ... en dan is er nog 1, ook op hem ben ik dol en heb ik langer contact mee.. t voorjaar kriebelt aan alle kanten.. wou t even melden. Wel zo eerlijk als ik mee lees ;)
Alle reacties Link kopieren
phoebal wat flik je nou je moet wel fit zijn natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Er valt zo weinig te vertellen verder. Ben ongeduldig, net als jij zo te lezen Viva400....We appen en berichten de hele dag.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
haha inderdaad..erg he..
Alle reacties Link kopieren
Viva, wat bedoel je met eerste ontmoeting met een SV? Ken je de heren nog niet? Mijn eerste ontmoeting was na een paar weken woest heen en weer mailen op het strand. Stukje gewandeld, heel veel in het zand gezeten en gekletst en toen nog een hele tijd liggen zoenen en friemelen. Was fijn, een gevolg was snel gepland.



Phoeb, ik snap waarom je het hebt laten lopen maar wel verdomd jammer. En je bent niet stuk hoor, je criteria zijn gewoon wat verlegd.



Ja eeh Subon, come on. Wat was er nou met die kloris van je? Betrapt? Zakschimmel? Per ongeluk met 2 subjes tegelijk afgesproken?



Ik ga volgend weekend maar eens picnicken met een oud minnaar, waarom niet. Ik word keurig opgehaald per cabrio en dan gaan we naar de duinen.

Misschien gaan we zelfs wel effe zoenen, als we zin hebben.

Maar eerst volgend weekend Ed. Mijn enige echte heerlijke minnaar op dit moment. Mjam.
...
Alle reacties Link kopieren
net betrapt door onverwachte logeerpartij van lat
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
nee nog niet irl ..



hmmz strand klinkt ook goed !



subon ?? hij of jij net
Alle reacties Link kopieren
quote:subon schreef op 03 mei 2016 @ 16:08:

net betrapt door onverwachte logeerpartij van lat

Say what?

Wie is net betrapt? Wie kwam logeren en wie of wat is lat?



Kan hier geen bloemkool van maken.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:viva400 schreef op 03 mei 2016 @ 16:20:

nee nog niet irl .. Je schrijft dat je dol op hem bent. Je bent dus dol op een virtueel contact? Ik vind dat toch altijd zo bijzonder. Krijg daar van die dr Phil visioenen bij.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 mei 2016 @ 16:21:

[...]



Je schrijft dat je dol op hem bent. Je bent dus dol op een virtueel contact? Ik vind dat toch altijd zo bijzonder. Krijg daar van die dr Phil visioenen bij.Een wat ? Ha ja, ach iedereen zijn eigen manieren he? Omdat jij t misschien niet kent, kan het nog wel bestaan Veel intensief contact,bellen kan heel close zijn hoor.
quote:viva400 schreef op 03 mei 2016 @ 14:04:

Subon... vertellllllllll... je maakt het zo spannend haha



ai schimmeltjes..dan zou je dus wel mét moeten ? of is hij single..sorry ik vergeet t altijd ..zijn zoveel verhalen hier momenteel.



Hier is t alles behalve rustig momenteel... bijna afgesproken pfffieuw ik wil zo graag, ook al is het zo fout allemaal. Iemand die ervaringen wil vertellen over de eerste keer ontmoeten van een sv ?

We maken elkaar zo geil, appen de hele dag ... en dan is er nog 1, ook op hem ben ik dol en heb ik langer contact mee.. t voorjaar kriebelt aan alle kanten.. wou t even melden. Wel zo eerlijk als ik mee lees ;)



Hij is inmiddels mijn partner

En we doen zonder, volgens de huisarts moet het even aan elkaar wennen.
Sub hij woont niet samen maar heeft een lat relatie?
Alle reacties Link kopieren
Van die dames die knettergek zijn op een virtueeltje en hun hele vermogen naar zo iemand overmaken met alle gevolgen van dien. Ken je die afleveringen niet?



Ik ken de nieuwsgierigheid en ik ken vooral de droompersoon die je fantasie ervan maakt. Daarom wil ik na intensief contact snel afspreken. Mijn fantasie heeft er ook wel eens een te prachtig persoon van gemaakt die in werkelijkheid tegenviel.

Maar idd, ieder zijn eigen manieren hoor.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven