Gezondheid alle pijlers

plekje op voet ineens heel heet

02-09-2011 10:43 18 berichten
Ik heb iets raars sinds een paar weken.

Er is een plekje op mijn voet wat ineens heel even heel heet wordt. Ik dacht steeds dat er heel warm water op mn voet druppelde, maar dat is/was ook onmogelijk, maar zo voelt het wel.



Met googelen kom ik er niet uit.

Is er hier iemand die het herkent?

Ik heb het een paar keer per dag en vind het zoiets geks. Het doet geen pijn, en alles bij elkaar duurt het misschien 2 sec.

Voordat ik als ex-hypochonder het in mn hoofd ga halen dat het misschien een bloedprop is wacht ik eerst op de uitspraak van de viva-lezeres
Voelt het ook heet als je je vinger erop legt of lijkt het alleen zo? Het kan een zenuw zijn die even een prikkel geeft.
Alle reacties Link kopieren
warmte is meestal een teken van ontsteking maar daarbij is het dan vaak ook gevoelig en wat dikker, een bloedprop zou ik niet vanuit gaan hoor
Nee het is echt alleen maar 'het gevoel van' heet water op 1 plek.

De plek zelf is niet heet.

De eerste keren schrok ik wel omdat het dus lijkt alsof er iets heets op valt ofzo, maar aan de buitenkant voel je niets.

Het lijkt inderdaad wel een soort prikkel.



@zondersokken; als hypochonder haal je je van alles in je hoofd hoor, dan kan een hoofdpijn al een hersentumor zijn. Ik ben er godzijdank van af maar bij vage klachten komt het wel weer eens in afgezwakte versie terug
Lente, dat heb ik op mijn bovenbeen. Zo gek, en ineens is het weer weg. Geen idee hoe het komt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook wel eens inderdaad. Dan kijk je ook echt van huh? valt er een druppel op me voet?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ah gelukkig nog iemand die het heeft! :-)

Ik had het net trouwens voor het eerst op mijn scheenbeen... het kruipt nu omhoog?
Alle reacties Link kopieren
Lastig voor jezelf als je je snel zorgen maakt over je gezondheid. Heeft je huisarts hier begrip voor en neemt hij je wel serieus als je met klachten komt?
@zondersokken; valt mee hoor, ik maakte mij vroeger overal zorgen om, nu niet echt meer. Ik vind dit zo'n vage klacht dat ik het nog even afwacht. Ik kan op google ook niets vinden erover. Ik ben eerlijk gezegd al blij dat ik niet de enige ben!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik ben nieuw op dit forum...



Ik ben nlk op zoek gegaan naar dit onderwerp! Ik heb dit nlk. ook sinds een paar dagen! Ik heb het alleen op 1 plekje onder mijn voet. Het is net of ik ineens op een warme / hete tegel sta. Het doet idd. helemaal geen pijn, tis best een geinig gevoel eigenlijk, maar het klopt natuurlijk niet! Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ben jij er al voor naar de huisarts geweest? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat dit kan zijn!



Hopelijk kijk je nog naar deze reacties
Alle reacties Link kopieren
Vraagje;



Is er al iemand die weet wat de oorzaak kan zijn van die hete gloed aan je voet??



Ik heb dit nu ongeveer sinds twee weken, om de paar dagen komt er plotseling een warme

Gloed opzetten, duurt maar heel even even, een seconde of tien ongeveer, en gaat dan ook

Vanzelf weer weg, verder totaal geen pijn ofzo. Bij mij is het aan mijn rechtervoet aan de zijkant/binnenkant, ik kan nergens op internet een verklaring vinden, maar ik zie hier op dit forum

Dus mensen met exact dezelfde symptomen, ben benieuwd wat het is..
Alle reacties Link kopieren
Hier sinds een paar weken zo'n plekje op m'n bovenbeen! Het gebeurt ongeveer één keer per dag.
Grappig ik kom nu toevallig weer op dit topic. Ik heb er nu helemaal geen last meer van. Ben er niet voor bij de huisarts geweest en heb dus geen idee wat het is of kan zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:_lente_ schreef op 02 mei 2016 @ 09:01:

Grappig ik kom nu toevallig weer op dit topic. Ik heb er nu helemaal geen last meer van. Ben er niet voor bij de huisarts geweest en heb dus geen idee wat het is of kan zijn geweest.



Denk ook niet dat een HA weet wat dit is en hier iets mee kan.

Ik heb het ook wel eens, komt niet in me op om hiermee naar de HA te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik al jaren dan weer hier dan weer daar,en alles doet het nog :)Ik dacht ook wel eens dat ik thee op mijn been aan het knoeien was.
Wat opmerkelijk! Ik heb dat ook op mijn bovenbeen. De eerste paar keer dat het gebeurde dacht ik dat de kat op mijn been zat te plassen. Ik heb het dus pas sinds vier jaar, want zo lang heb ik een kat Het gebeurt ongeveer een keer per week.
Misschien een verkeerd seintje vanuit de hersens? Net zoals een spiertje ook zomaar ineens zijn eigen gangetje gaat voor een halve seconde
Ik kwam weer eens gluren, ondertussen heb ik het nooit meer gehad. Mijn zus heeft het ook gehad en heeft ook geen idee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven