Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.



Deel 1: Meest irritante reclame



Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Manonna schreef op 01 mei 2016 @ 23:24:

[...]





Dat maakt het extra eng en irritant. Geen mens die zo een Magnum eet.



Bovendien, als je zo'n grote hap neemt, breekt de chocoladelaag in één keer af en valt in stukken op de grond. Of op je kleding.



Ik ben wel blij dat de caramelversie nu in Nederland verkrijgbaar is. Heb ik jarenlang alleen op vakantie in Griekenland van kunnen genieten.



Zou de variant met de bessensaus en de meringues ooit weer terug komen? Dat was mijn favoriete smaak....
Alle reacties Link kopieren
quote:nlies schreef op 01 mei 2016 @ 21:48:

Geef je moeder een sieraad van Swarovski- kristal. Nou de kinderen van die moeders in die reclame, zijn nog niet eens aan een zelfgemaakte tekening toe, laat staan dat ze naar de winkel kunnenIk word ook narrig van al die reclames (deze week in ieder reclamebok wel één) voor bloemen op moederdag. Die moet je dan bestellen en laten bezorgen door zo'n landelijk bedrijf. Die boeketten die ze laten zien kosten minstens 25 euro ex bezorgkosten. Wat is er mis met een bosje van de lokale bloemenman of de markt en zelf even langsbrengen als je aan moederdag doet? En als je niet langskomt, dan is een telefoontje of een ansichtkaart toch ook goed? Opgeklopt gedoe, die moederdag.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:tbl1966 schreef op 01 mei 2016 @ 20:48:

[...]





Ik zag hem net voor het eerste, moest ook gelijk aan die 2 meisjes denken. Dom en onnadenkend van Lipton



ReclameBlij dat ik niet de enige ben
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Sabeltandcavia schreef op 23 april 2016 @ 21:21:

[...]





Vreselijk inderdaad! En wat zingt die pannenkoek nou? Mik mok mak moddle mik mak moek?
Alle reacties Link kopieren
Mooi dat HEMA de moederdagreclame van de nagellakjes heeft aangepast. Vond de context vreemd van nagellakjes voor overleden moeders. Sloeg eigenlijk nergens op, die categorie is nu uit de commercial gehaald.
Alle reacties Link kopieren
quote:greeneyedcoco schreef op 02 mei 2016 @ 23:27:

Mooi dat HEMA de moederdagreclame van de nagellakjes heeft aangepast. Vond de context vreemd van nagellakjes voor overleden moeders. Sloeg eigenlijk nergens op, die categorie is nu uit de commercial gehaald.'Drukke moeders' en dan zo'n kind op een verlaten schoolplein laten zien.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 27 april 2016 @ 10:47:

Mijn zoon merkte laatst op dat veel reclames zo hetzelfde zijn en dat had ik ook al eens gezien. Je hebt die (mooie, vind ik) reclame van De Ruyter, waarin een vrouw een hagelslag of vruchtenhagel beschrijft. Maar nu zijn er ook andere reclames met zo'n concept.

Dan heb je nu ineens allemaal reclames achter elkaar met rare dansjes. De andere keer zijn er allemaal 'deskundigen' in witte jassen, die iets aanprijzen.Ja en alles is sensatie tegenwoordig. Zelfs het gevoel aan je tanden als het koud is buiten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat er de laatste tijd veel "onzin"reclames zijn. Verhaaltjes die nergens op slaan en niets met het product te maken hebben.

Voorbeeld: man met sik en geit voor TUC-zoute koekjes. En een filmpje voor een provider (?) met een cavia die omhoog gegooid wordt en een soort circusact.
Alle reacties Link kopieren
en het ergste van al: Volwassenen die met levensmiddelen of voorwerpen praten, zoals die M&M reclame.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:RotjeGo schreef op 23 april 2016 @ 20:47:

Ik zie net die reclame van de efteling. Staat er een echt (sorry, het joch kan er ook niks aan doen, maar wát een casting ) afzichtelijk jochie voor een klas. Dit jongetje is vast heel aardig en heel goed in rekenen, maar een carrière als acteur lijkt me een slecht plan..Ik ben het wel een beetje met je eens hoor!
quote:LoiseauCoureur schreef op 08 april 2016 @ 20:18:

[...]



Jaa, die is ook vaag! 'Slopertje'?? Is dat tegenwoordig een koosnaam oid? Hoe komen ze erop?

Hier snap ik ook helemaal niks van. Dacht eerst dat ik het verkeerd verstaan had, masr ze zeggen toch echt 'slopertje'.

Is er iemand die de grap wèl snapt?
Ik zie net een reclame voor tena lady voorbijkomen, met een ontzettend irritante mevrouw die met een Frans accent praat over 'oeps-momentjes'. Verschrikkelijk.
quote:Dreamer schreef op 29 april 2016 @ 21:49:

Ik kijk nu naar 'Wil je een spelletje doen' of zoiets op SBS6 en dat is één en al reclame. Wat érg! Prijzen tussendoor zijn bitterballen, bier, kaas enz. Hoe krijg je Nederland aan het ongezond eten en drinken Dat is een pubquiz. Wat eet en drink je in de kroeg? Ik geen watertje met quinoasalade hoor.
quote:Manonna schreef op 27 april 2016 @ 01:13:

[...]





Ik vind het geluid dat je hoort als iemand in zo'n reclame een magnum afbijt veel enger.Ik erger me dan weer aan het muziekje. Wat een verschrikking. Nog net geen kattengejank. Geluid gaat meteen uit zodra ik het hoor.
Die sensodyne reclame waarbij de camera scheef word gehouden. Waarom?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bibi1973 schreef op 06 mei 2016 @ 21:44:

[...]





Dat is een pubquiz. Wat eet en drink je in de kroeg? Ik geen watertje met quinoasalade hoor.



Ja, tuurlijk, maar er wordt steeds wéér op gehamerd "krijgen we al een bitterbal" "OHjaaaaa bíer!"..



En ja.. de laatste pubquiz waar ik aan meedeed dronk ik wel water, want ik reed En een quinosalade eet ik nooit. Er zit een wereld tussen die 2 zaken, maarja, gesponsord he.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Die van dat ""oepsmomentje" is van het het begin tot het einde om te kotsen.

Vrouw met quasi Frans accept in sportwagen. " Mijn haar waait voor mijn ogen" Kan haar niet schelen, want ze is zó'n ontzettend sexy kindvrouwtje

Tot ze een ongeluk veroorzaakt omdat haar haar in haar ogen zit. Dom wicht....

Echt, ik zit tegen de tv te schreeuwen als dat zeikerdje langskomt.
Mevrouwtje Bonus
De reclame van mentos, waarbij volwassenen in opdracht van kinderen (met een irritant accent) opdrachten moeten doen. Ik krijg echt zwaar jeuk van die reclame.
Alle reacties Link kopieren
quote:Leekje schreef op 12 mei 2016 @ 09:48:

De reclame van mentos, waarbij volwassenen in opdracht van kinderen (met een irritant accent) opdrachten moeten doen. Ik krijg echt zwaar jeuk van die reclame.sowieso het idee dat smartphones de ondergang van de mensheid zijn koekoek!
Alle reacties Link kopieren
Die reclames voor tandpasta en elektrische tandenborstels, brrr.



Mijn tandarts zei me een experrt te worden. En die gladde tandarts van de Sensodyne reclame. Wat een glibber!
Alle reacties Link kopieren
quote:salandermillenium schreef op 13 mei 2016 @ 12:11:

Die reclames voor tandpasta en elektrische tandenborstels, brrr.



Mijn tandarts zei me een experrt te worden. En die gladde tandarts van de Sensodyne reclame. Wat een glibber!Ja vreselijk : Ik dacht Wauw bij die tandpasta en bij die elektrische tandenborstel dacht ze weer Wauw. Je gaat er dus wel intelligent van denken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
De vanish-reclame met een +-20-jarig meisje dat zegt: ik heb de hele zomer salades gemaakt met mijn vriendinnen en nu heb ik een vinaigrette-vlek.

Echt, wat een gaaf leven heb je dan
Alle reacties Link kopieren
quote:salandermillenium schreef op 13 mei 2016 @ 12:11:

Die reclames voor tandpasta en elektrische tandenborstels, brrr.



Mijn tandarts zei me een experrt te worden. En die gladde tandarts van de Sensodyne reclame. Wat een glibber!.



Ik vind die glibber zoo irritant. Hij zegt dat je niet goed kan fietsen met gevoelige tanden. En hij neemt zicbzelf zo serieus. Uit ergenis gegoogeld, hij bestaat echt deze tandarts! Brrr..
Alle reacties Link kopieren
De "add wash" wasmachine van Samsung. Als je iets vergeten bent mee te wassen dan doe je dat toch gewoon in de volgende was? Ik vind het zo'n onzin om daar een speciale (en dure) wasmachine voor te kopen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven