Vriend heeft mij geslagen

02-05-2016 18:24 271 berichten
Alle reacties Link kopieren
nvt
Slaan is onmacht en ook slimme mensen slaan, dat weet ik maar iook die kunnen tokkie doen.
quote:emmetje2 schreef op 03 mei 2016 @ 00:55:

Kom op zeg, als je een beetje verstand in je mik hebt, sla je elkaar niet. Je praat met elkaar.Verdedigen mag dus ook niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 02 mei 2016 @ 19:17:

[...]

hoe dan ook hebben jullie dus beiden een agressie probleem. Ik heb mijn man nooit een trap in zijn ballen gegeven en kan best begrijpen dat hij woedend werd toen jij zijn kind erbij wou betrekken. Lekker uit elkaar gaan en beide in therapie.





Zo jij dramt lekker door he. Hou toch op over dat gezeik met dat kind. En to zo naar beneden te halen en die man omhoog tr hemelen.



Ik snap To wel ik zou ook het kind uit bed halen en die man het huis uit schoppen. Flikker op. Hij heeft zn poten maar bij zich te houden, gaat ie maar gelijk weg met zn kind hoeft ie ook niet meer terug te komen.
Zij gaf hem ook een knietje...kom op zeg...waar 2 kijven 2 schuld. Verder zal t aan mijn reet roesten. Ieder z'n meug. Ze kan altijd bij hem weggaan, zolang ze blijft heb ik er geen medelijden mee.
Nou ben ik echt geen tokkie maar wil mijzelf ook niet benoemen tot 1 van de slimste mensen maar toen mijn moeder mij laatst sloeg heb ik uit reflex bijna terug geslagen. Sterker nog, het is dat ze ineens wegliep anders had ik haar wel geraakt. En dat was niet eens uit verdediging, dat was niet uit onmacht; dat was niet uit woede maar echt simpelweg uit reflex. Ik heb nog nooit iemand geslagen in mijn leven maar dat was wel bijna de eerste keer.
quote:goudenmaantje schreef op 03 mei 2016 @ 01:01:

[...]





Zo jij dramt lekker door he. Hou toch op over dat gezeik met dat kind. En to zo naar beneden te halen en die man omhoog tr hemelen.



Ik snap To wel ik zou ook het kind uit bed halen en die man het huis uit schoppen. Flikker op. Hij heeft zn poten maar bij zich te houden, gaat ie maar gelijk weg met zn kind hoeft ie ook niet meer terug te komen.Een 7 jarig jongetje bij een ruzie gaan betrekken is gewoon ziek en traumatisch. Jochie had best de volgende morgen door iemand opgehaald kunnen worden. Je gaat niet panisch een kind uit bed trekken zonder dat het huis in de fik staat of een andere zeer dringende reden. Dat hij niet had moeten slaan vind ik ook, maar ik vind ook dat to niet had moeten slaan en trappen.
quote:emmetje2 schreef op 03 mei 2016 @ 01:02:

Zij gaf hem ook een knietje...kom op zeg...waar 2 kijven 2 schuld. Verder zal t aan mijn reet roesten. Ieder z'n meug. Ze kan altijd bij hem weggaan, zolang ze blijft heb ik er geen medelijden mee.



Ze gaf hem geen knietje. Hij liep tegen haar opgetrokken been op.

Wat een prettige manier van discussiëren heb jij zeg. .
Lekkere tokkie moede4r heb je dan.
quote:Lovely1987 schreef op 03 mei 2016 @ 01:02:

Nou ben ik echt geen tokkie maar wil mijzelf ook niet benoemen tot 1 van de slimste mensen maar toen mijn moeder mij laatst sloeg heb ik uit reflex bijna terug geslagen. Sterker nog, het is dat ze ineens wegliep anders had ik haar wel geraakt. En dat was niet eens uit verdediging, dat was niet uit onmacht; dat was niet uit woede maar echt simpelweg uit reflex. Ik heb nog nooit iemand geslagen in mijn leven maar dat was wel bijna de eerste keer.Zo gaan die dingen soms, inderdaad.
Ja hoor tegen een opgetrokken knie aanlopen...geloof je t zelf?
quote:emmetje2 schreef op 03 mei 2016 @ 01:05:

Lekkere tokkie moede4r heb je dan.Nee ik heb een zwaar demente moeder die woede aanvallen krijgt als ze om 3 uur snachts niet weg mag lopen. Zou het fijn vinden als je die opmerking terug zou nemen, zeker omdat ik dit al eerder in het topic benoemd heb.
quote:emmetje2 schreef op 03 mei 2016 @ 01:05:

Lekkere tokkie moede4r heb je dan.



Ga je lekker?

Jouw reacties zijn anders ook niet echt van hoogstaand niveau.
Alle reacties Link kopieren
Lezen is allemaal niet jullie sterkste kant of wel soms? TO gaf hem geen knietje, hij liep tegen haar op. Ze deed uit REFLEX haar knie omhoog, waarschijnlijk omdat ze al merkte dat iets niet goed was. Maar ok, blijkbaar is het knietje hier goedgekeurd om iemand bijna dood te rammen. Hij had ook haar slaap kunnen raken. Of haar zo van de trap af kunnen trekken dat ze der nek brak.
quote:emmetje2 schreef op 03 mei 2016 @ 01:06:

Ja hoor tegen een opgetrokken knie aanlopen...geloof je t zelf?



Ja ,dat geloof ik ja.

Gebeurt mijn man ook wel eens in een (over en weer) stoeipartij.
quote:goudenmaantje schreef op 03 mei 2016 @ 01:07:

Lezen is allemaal niet jullie sterkste kant of wel soms? TO gaf hem geen knietje, hij liep tegen haar op. Ze deed uit REFLEX haar knie omhoog, waarschijnlijk omdat ze al merkte dat iets niet goed was. Maar ok, blijkbaar is het knietje hier goedgekeurd om iemand bijna dood te rammen. Hij had ook haar slaap kunnen raken. Of haar zo van de trap af kunnen trekken dat ze der nek brak.Ja en zijn balzak had ook af kunnen scheuren maar ook dat is niet gebeurd. Ze zaten beiden gewoon fout.
quote:Lovely1987 schreef op 03 mei 2016 @ 01:06:

[...]



Nee ik heb een zwaar demente moeder die woede aanvallen krijgt als ze om 3 uur snachts niet weg mag lopen. Zou het fijn vinden als je die opmerking terug zou nemen, zeker omdat ik dit al eerder in het topic benoemd heb.Heftig hoor lovely. Kan mij voorstellen dat je van je eigen reflex reactie schrok.
Sorry heb gemist dat je moeder dement was. Maar dat heeft toch niks te maken met TO's topic dan? Jouw moeder mankeert iets ernstigs? Dus snap het vergelijk niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 03 mei 2016 @ 01:04:

[...]



Een 7 jarig jongetje bij een ruzie gaan betrekken is gewoon ziek en traumatisch. Jochie had best de volgende morgen door iemand opgehaald kunnen worden. Je gaat niet panisch een kind uit bed trekken zonder dat het huis in de fik staat of een andere zeer dringende reden. Dat hij niet had moeten slaan vind ik ook, maar ik vind ook dat to niet had moeten slaan en trappen.Nee ze had zich van de trap af moeten laten sleuren en vrijwillig in elkaar laten rammen. Jij bent ook niet 100%
quote:goudenmaantje schreef op 03 mei 2016 @ 01:07:

Lezen is allemaal niet jullie sterkste kant of wel soms? TO gaf hem geen knietje, hij liep tegen haar op. Ze deed uit REFLEX haar knie omhoog, waarschijnlijk omdat ze al merkte dat iets niet goed was. Maar ok, blijkbaar is het knietje hier goedgekeurd om iemand bijna dood te rammen. Hij had ook haar slaap kunnen raken. Of haar zo van de trap af kunnen trekken dat ze der nek brak.Hoho ik las het wel goed
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely1987 schreef op 03 mei 2016 @ 01:08:

[...]



Ja en zijn balzak had ook af kunnen scheuren maar ook dat is niet gebeurd. Ze zaten beiden gewoon fout.



Knap dat je een gescheurde balzak blijkbaar net zo erg vind als vermoord worden.





To schop die vent het huis uit. Zet een ander slot op je deur. Niet morgen maar vandaag!
quote:WaaromPorque schreef op 03 mei 2016 @ 01:08:

[...]





Heftig hoor lovely. Kan mij voorstellen dat je van je eigen reflex reactie schrok.Ben mij idd dood geschrokken ervan maar ik begrijp haar wel. Ze weet niet waar ze is, ze weet niet wie ik ben, het enige dat ze weet is dat ze weg moet naar huis waar ze veilig is ( ze herkent thuis niet meer) en dan sta ik daar in de weg te vertellen dat ze niet weg mag terwijl ze volkomen in paniek is. Logische reactie van haar.
En nee ik zeg niet dat hij haar mag doodrammen, wel lezen he. Ik zeg dat ze beiden niet in staat zijn om normaal te praten, komt op mij tokkie over. Klaar. Maar krijg alweer de brei club over me heen.
quote:emmetje2 schreef op 03 mei 2016 @ 01:09:

Sorry heb gemist dat je moeder dement was. Maar dat heeft toch niks te maken met TO's topic dan? Jouw moeder mankeert iets ernstigs? Dus snap het vergelijk niet.Het gaat erom dat je soms uit reflex slaat. Ik kreeg die klap en uit reflex sloeg ik terug. Ik heb haar niet geraakt maar het had wel gekund. Dit om aan te geven dat slaan niet altijd uit onmacht of woede is.
quote:Lovely1987 schreef op 03 mei 2016 @ 01:10:

[...]



Ben mij idd dood geschrokken ervan maar ik begrijp haar wel. Ze weet niet waar ze is, ze weet niet wie ik ben, het enige dat ze weet is dat ze weg moet naar huis waar ze veilig is ( ze herkent thuis niet meer) en dan sta ik daar in de weg te vertellen dat ze niet weg mag terwijl ze volkomen in paniek is. Logische reactie van haar.Ik snap het. Echt heel verdrietig. Voor jullie beiden.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 03 mei 2016 @ 01:11:

En nee ik zeg niet dat hij haar mag doodrammen, wel lezen he. Ik zeg dat ze beiden niet in staat zijn om normaal te praten, komt op mij tokkie over. Klaar. Maar krijg alweer de brei club over me heen.Die moeder van lovely hoort ook in een tehuis als ze dementerend aggressief wordt. Dus als je dat beredenerd zoals lovely constant reageert heeft lovely ook die klap verdiend, want ze zorgd immers niet voor een veilige omgeving voor moeders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven