Moederdag, wat geef jij?

02-05-2016 19:11 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat geef jij aan je moeder op moederdag?



To trapt af, heb vandaag bij de action van gils bodylotion en deo gekocht. Wellicht doe ik er nog een bloemetje of een vlaai bij namens de kinderen.
•°: Don't be the same, be better!
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder vindt moederdag commerciele onzin, dus die maak ik blij met een bloemetje.. op een andere dag



Van mij hoeft het eigenlijk ook niet zo nodig, maar ik ben al tevreden als ik mijn vriend ervan kan weerhouden om mijn ontbijt op bed te serveren. Daar heb ik echt zo'n hekel aan. Mijn kind is nog te jong om er echt mee bezig te zijn, maar ik verwacht een creche kadootje, en nog iets van vriend + dochter samen.
Alle reacties Link kopieren
Bloemstukjes, zo'n schaarse compositie met een orchidee erin.

Geen "gift in a jar", dan zou ze denken dat ik enorm krap bij kas zat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Een hele mooie bos bloemen. Zou het verder ook niet weten want mijn moeder is pas jarig geweest en toen heb ik een mooi collier gegeven wat ze dolgraag wilde hebben. Heb ook al speciale Moederdag-chocola gestuurd.



Overigens zegt mijn moeder altijd dat het voor haar iedere dag van het jaar Moederdag is omdat ze zo blij is met ons maar ik weet dat ze het toch ook een kleine blijk van waardering vindt. En die blijk van waardering geef ik graag, het hele jaar door.



Zat er aan te denken een brander met scentchips te geven maar weet niet of ze dat iets vindt. Ach, als ze dat leuk vindt dan geef ik dat wel voor Sinterklaas of Kerstmis
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog niet precies wat, morgen even shoppen.

Ik heb wel een aantal dingen in gedachte,

-Geurensetje

-Sieraad

-Kleding

of als ik niks vind dan geld.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:blue_lagoon schreef op 03 mei 2016 @ 00:05:

Een hele mooie bos bloemen. Zou het verder ook niet weten want mijn moeder is pas jarig geweest en toen heb ik een mooi collier gegeven wat ze dolgraag wilde hebben. Heb ook al speciale Moederdag-chocola gestuurd.



Overigens zegt mijn moeder altijd dat het voor haar iedere dag van het jaar Moederdag is omdat ze zo blij is met ons maar ik weet dat ze het toch ook een kleine blijk van waardering vindt. En die blijk van waardering geef ik graag, het hele jaar door.



Zat er aan te denken een brander met scentchips te geven maar weet niet of ze dat iets vindt. Ach, als ze dat leuk vindt dan geef ik dat wel voor Sinterklaas of Kerstmis Je zou ook kunnen kijken naar een lampe berger voor dan. Daar is mijn moeder ook heel blij mee
Niets, zowel mijn moeder als schoonmoeder leven niet meer. Maar ik denk dat ik een bos tulpen ga halen en in een vaas zet, het waren mijn moeders favoriete bloemen. Zodat ik haar een beetje bij me heb die dag.



Mijn oudste heeft geknutseld op het KDV en gisteren zijn man en dochter op pad gegaan voor een cadeau. Zag vandaag op de bankieren app dat ze bij De Tuinen waren langs geweest. Dus dat wordt een fijne Moederdag.
Alle reacties Link kopieren
Wij geven een bloemetje of iets voor buiten. Doucheschuim ed doe je mijn moeder geen plezier mee, dat gebruikt ze nooit, ik ook niet. Een geurtje gebruikt ze dan wel eens en dat heb ik ook wel eens gekocht, maar dit jaar wordt het gewoon een bloemetje. Onze kinderen hebben een knutsel voor mij gemaakt op school. Alleen dat ligt niet thuis maar bij mijn ouders. Wij moeten zaterdag naar een bruiloft, dus de kinderen slapen bij opa en oma.
Kind heeft hier geen moederdagkado op school gemaakt

Vind mezelf nu best zielig.
Mijn moeder word 10 mei 50 jaar en neem haar de dag ervoor de heledag mee naar een beautycentre in een grote stad voor massage's, manicure,pedicure, gezichtsbehandeling en natuurlijk Champagne
@mepi dat is wel heel toevallig
Alle reacties Link kopieren
Doen altijd een klein kadootje, het gaat om het gebaar. We waarderen onze moeders het hele jaar door

Beide moeders krijgen dit jaar eenzelfde grote sjaal/omslagdoek, allebei in hun eigen favoriete kleur met een mooie ingeweven vlinder erop.

Geven ze eigenlijk altijd hetzelfde, vorig jaar allebei een Dove Pro Age pakketje.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-05-2016 17:08
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Knip
Ik geef mijn moeder niks , heb er geen contact meer mee.
Mijn schoonmoeder geef ik een mooie bos bloemen.
Zelf vier ik het niet , vind het te commercieel.
anoniem200320172006 schreef:
02-05-2016 19:23
Moederdag is hier pas 15 augustus.

Nog 3 maanden om een cadeau te bedenken .



Wat meestal op een boekenbon of een etentje of beiden uitdraait.



Mijn schoonmoeder doet dan weer niet aan Moederdag.

Ze ziet ons liever de overige 364 dagen per jaar zonder iets komen ipv 1 dag met een cadeau.

Bespaart me een cadeau te zoeken (want bij haar zou het wel volgende week zijn).
Schoonmoeder zegt ook niets te willen, echter we geven haar wel een cadeau.

Verschilt per jaar. Een bos bloemen, een bon voor een geurtje of een bon voor een verzorgingsproduct.
Alle reacties Link kopieren
Met mijn 2 zussen hebben we een reis geboekt voor moeder.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Niets...... En waarom.... het is een comercieel feest....
Ik geef een dikke kus. En hoop er een aantal te krijgen.
Ik vind de meeste cadeaus zo gênant.
'Meuk' van de Action geven. Of die suffe pakketten van Dove. Mijn moeder zou ik daar niet blij mee maken. Dan heeft ze liever dat ik dat geld aan het goede doel doneer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn moeder een douche foam van Kneipp gegeven. Zij heeft voor koffie/thee met aardbeienkwarktaart gezorgd. Voor haar hoeven cadeaus niet duur of speciaal te zijn. Gauw tevreden.
hondenmens wijzigde dit bericht op 14-05-2017 22:03
4.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dubbel. Mijn pc doet er erg lang over om een reactie te plaatsen en dan begin ik wel eens opnieuw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven