ik ben zo blij en trots!

02-05-2016 12:20 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat de meeste hier het verhaal van mijn dochter kennen , ze is ernstig ziek geweest in 2014 gelukkig daarvan genezen maar wel bij een MRI ontdekt dat ze polymicrogyrie heeft en cerebrale parese heeft. Dit uit zich in motorisch achterstand en gedragsproblemen maar daar wil ik het niet over hebben... Ik wil vertellen dat ze sinds gisteren zonder zijwieltjes fietst! Ik ben zo blij echt een dikke mijlpaal behaald voor haar.
Alle reacties Link kopieren
geweldig!

not all who wander are lost
Wat een opsteker! Je dochter is een kanjer.
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch!!!
Alle reacties Link kopieren
Woop woop !
Alle reacties Link kopieren
quote:TheLittleHouse schreef op 02 mei 2016 @ 13:36:

O, wat fijn!!! Dat is zeker iets om trots op te zijn!

Mee eens. Ik heb weleens het halve forum over me heen gehad toen ik erover begon dat ik wat allergisch ben voor al die "trotse moeders". Maar dit is nou wél iets om trots op te zijn!

Leuk, TO! Ik kan me ongetwijfeld niet voorstellen hoe dit moet zijn, maar het is logisch dat zo'n moment dat voor de meeste ouders heel vanzelfsprekend is, voor jou een hoogtepunt is!
Oh dear, how sad, never mind.
Wauw! Wat goed! Op naar de ijswinkel fietsen en een lekker ijsje om t te vieren!
Alle reacties Link kopieren
Aaaaw goed joh, inderdaad een mijlpaal!
Wat een heerlijk gevoel hè! Wat zo "simpel" lijkt, kan zij nu ook. Herkenbaar gevoel. Geniet ervan!!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk nieuws! De moedertrots spat van het scherm. (En terecht!)
quote:linjmh schreef op 02 mei 2016 @ 14:33:

Wauw! Wat goed! Op naar de ijswinkel fietsen en een lekker ijsje om t te vieren!Wat een lief en leuk idee!!
Wat gaaf!!! Gefeliciteerd dochter en mams!



Een enorme stap in ontwikkeling en vrijheid
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws !
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de reacties! We gaan nu eerst goed leren remmen voor we het verkeer in gaan en nog een helm kopen , ze rijd nog erg wiebelig. Gisteren in het zwembad deed ze vanaf de kant gesprongen ook een koprol in het water!

Ze mocht even de zwembandjes af om te laten zien wat ze geleerd had met zwemles. Koprol had ze uiteraard niet met zwemles geleerd maar zichzelf aangeleerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven