Tabel - Zwanger worden in 2016!

28-12-2015 19:48 2256 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil je graag zwanger worden in 2016 en op dit forum lief en leed met elkaar delen? Praat dan gezellig mee in dit topic! De tabel is gesloten.



NaamLeeftijdStartRondeN.O.D.ZwangerUitgerekend?Bijzonderheden88kiki28januari 2016xxEerste kindjesalacia28januari 2016424 meiEerste kindjeSade778332zsm0xEerste kindjeJaim201623februari/maart 2016111 maartEerste kindjeHakunamatata9026januari 2016619 juniEerste kindjeMevrouw_X30maart 20160Eerste kindjebelle8828maart 201656 juliEerste kindjeUilenkopje27november 2015627 aprilEerste kindjeNanny9421november 2015428 juniEerste kindjeTeja29201615 mei1e kindje via IUIBloempje18729maart 2016230 aprilEerste kindjeCarmen8828januari 201639 maartEerste kindjeProfessor8629november 2015415 maartnovember 2016Eerste kindjevalkgezicht27januari 2016120 maartEerste kindjeWomen198926november 2015411 januari22 september 2016Eerste kindjeineke120227november 201529 januari19 september 2016Tweede kindje-elle-30december 20151x 1 november 2016Eerste kindje
Alle reacties Link kopieren
Proficiat Bloempje, te gek!



Salacia, hoeveel dagen was jij dan overtijd?
Alle reacties Link kopieren
Salacia, ik ben ook benieuwd naar jou. Moest jij geen ms krijgen op 27 april? Nog niets?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ms kwam na 35 dagen toch door.. Na eerst een cyclus van 25-26-28 dagen gehad te hebben. Ik houd me maar vast aan het feit dat het studie technisch beter is dat het niet gelijk raak is, maar vanaf nu zou het wel mogen hoor ????
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer Salacia. De hoop niet verliezen hè!



Ik ben gisteren opgestaan met zeer pijnlijke borsten, vooral langs de zijkanten. Ik heb dit altijd wel in aanloop naar mijn ms, maar die pijn bouwt zich dan gestaag op. Dit was er heel plots.

Gisteren ben ik ook plots onbedaarlijk beginnen huilen om een stomme serie op TV. Ik vond het echt bijzonder triest, ik kon de tranen niet tegenhouden. Terwijl mijn vriendin normaal de emotionele van ons twee is, en bij elke film of TV-serie huilt, zat zij nu verwonderd naar mij te kijken.

Sinds gisteren is zij er dus van overtuigd dat ik zwanger ben. Ik wil voorlopig nog niet teveel hopen.



Voorts bedacht ik me ineens dat ik er om de één of andere reden van overtuigd was dat mijn ms zaterdag moeten komen, ik weet niet waarom. Dit klopt niet. Ze zouden er op vrijdag moeten zijn.

Afwachten dus...
Dankje wel voor de lieve felicitaties!!!

Het is nog steeds onwerkelijk!!!

Mijn borsten gaan steeds meer pijn doen en vanmorgen ook weer iets misselijk. Hopelijk blijft het hier bij

Maar merk wel dat ik het nu al ontzettend moeilijk vind om me mond te houden!!! Gisteren bij zijn moeder en vrienden niet veel last van gehad, maar nu, op het werk waar 2 andere zwangere lopen, is het toch best moeilijk..

Ik kan woensdag pas naar de verloskundige bellen, ben benieuwd wat ze zeggen... Zo spannend allemaal!!!



Jammer salacia!! Ik duim voor je de volgende ronde!



Hihi Teja, grappig hoe jij dit altijd verteld.. Ook spannend voor jou!! Ik duim voor je!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk en hoop vooral ook dat het raak is bij je Teja, gelukkig is het al bijna vrijdag!! Wanneer ga je testen denk je?



Bloempje kan me voorstellen dat het moeilijk is om je mond te houden... Dat vind ik nu al moeilijk haha laat staan als het zo ver zou zijn



Ik houd de moed erin, vind de onzekerheid óf het wel lukt erger dan het feit dat het evt wat langer zou duren. Ach we wachten maar gewoon af
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je Salacia, als je zou weten dat het bv. in juni zal lukken dan zou dat helemaal oke zijn. Maar je weet het niet.



Ik weet niet wanneer ik zou testen. Ik ga waarschijnlijk vrijdag al willen testen, maar dat is te vroeg misschien. Jullie enig idee van?
De moed zeker niet verliezen!!! Ik duim écht voor jullie allemaal!!!



Teja, ik heb getest op me NOD. Eigenlijk al 2 dagen eerder waar toen een heel vaag streepje op te zien was. Als je niet zeker weet of het nou vrijdag is, zou ik zaterdag pakken??!! Spannend!!!



Hoe is het met de andere dames??
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds niet, zo frustrerend. Nog steeds veel gerommel, dikke buik, veel witte afscheiding en extreme honger... Weet echt niet wat ik moet
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb twee zaken door elkaar gemengd merk ik nu. Belle moest op 27 april haar ms krijgen, en niet Salacia. Nog steeds niets?



Ik weet niet wanneer ik ga testen. Waarschijnlijk als het ongeduld me teveel wordt...



Kiki, hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Belle: herkenbaar jouw symptomen.. Frustrerend is het e?



Met mij gaat het slecht. Op vlak van "zwanger worden" dan toch. Niet zo zeer dat ik het nog niet ben, eigenlijk helemaal niet maar wel omdat mijn lichaam niet normaal functioneert. Ik hoef ook niet te testen. Ik ken mijn lichaam goed genoeg om in te schatten of het zo ver is of niet. Mijn ms wil gewoon niet door komen. Ik zal geduld moeten hebben, maar het is enorm frustrerend.



Ben wel erg benieuwd hoor naar jou Teja! Volg alles op de voet mee.. Ik wens het je zo hard toe. Heb ook met een big smile gezeten hier toen bloempje het goede nieuws kreeg! Zo blij voor jullie meiden!!
Alle reacties Link kopieren
Zo, hier worden de ms krampen steeds heviger. Als ik nu niet ongesteld wordt weet ik het ook niet meer.. heel m'n lichaam voelt alsof het echt elk moment kan doorbreken.
Alle reacties Link kopieren
En ja hoor, na 105 dagen weer ongesteld geworden. Er gebeurt in ieder geval nog wat. Wel even een teleurstelling. Toch weer wat gemist dan.



Volgens de gemiddelde van m'n app een cyclus van 56 dagen dus volgende nod 28 juni, ronde 4
Alle reacties Link kopieren
Pff amai, Nanny, 105 dagen. Veel moed!



Kiki toch, begrijpelijk dat je er moedeloos van wordt.
Hoe gaat het met de dames hier??

Kiki al iets??

Teja ook jou NOD komt er aan, voel je al iets???



En de andere naderende NOD's???
Alle reacties Link kopieren
Bij mij geen mskrampen voorlopig. Normaal gezien beginnen deze wel enkele dagen op voorhand.

Ik heb sinds gisteren wel de vreemdste kwaaltjes:

- de bobbeltjes op mijn tepels zijn uitgegroeid tot dikke witte bobbels (bah)

- op mijn buik slapen gaat niet meer, teveel boobiepijn

- ik heb puisten op mijn haargrens (eikest)

- ik droom compleet absurde dingen

- vanmorgen ben ik beginnen huilen omdat, mja, waarom eigenlijk?

- vanmorgen ben ik misselijk wakker geworden en ik ben het nog steeds

Ik ga eerlijk zijn, als mijn ms toch doorkomen, zal ik erg verbaasd zijn.
Ooooo spannend Teja! Het klinkt allemaal veel belovend..

Weet je al wanneer je gaat testen???
Alle reacties Link kopieren
Wow dat klinkt inderdaad veelbelovend Teja! Wanneer ga je testen?
Alle reacties Link kopieren
Superspannend Teja!!
Alle reacties Link kopieren
Dag dames.

Nog geen ms, ook geen voortekenen.

Ik heb vanmorgen dan maar eens een testje gedaan. Zoals jullie kunnen zien is er maar een heel licht verticaal streepje te zien dus ik weet niet wat ik er van moet maken. Nadien ook ergens gelezen dat die tests niet bepaald betrouwbaar zijn.

Wat denken jullie?

Alle reacties Link kopieren
Zo zag mijn eerste test er ook uit..

Streep = streep = hcg!!!! Gefeliciteerd!!!
be positive
Alle reacties Link kopieren
Teja ik zou ook voorzichtig gefeliciteerd willen zeggen!!



Bloempje jij ook super gefeliciteerd!!



Sorry dat ik zo lang niets heb laten horen. Maar ik ben behoorlijk ziek geweest. Heel veel misselijk. Zodanig dat de verloskundige ook heeft gezegd dat ik het rustiger aan moet doen. Maar we hebben de kleine wel zien zwaaien en schoppen! Het hartje gehoord echt super mooi moment!



Ik duim nog altijd heel hard voor iedereen! Ik hoop echt dat er over een paar maanden alleen maar hartjes in het tabel staan!!



Iedereen die nu een positieve test heeft gehad geniet van alle momenten!
Wow TejaI!! Een streep is een streep Voorzichtig gefeliciteerd!!



Wat vervelend valkgezicht dat je zo ziek bent geweest!! Lekker rustig aan doen dan!



En ook ik hoop dat iedereen snel een hartje heeft!!
Alle reacties Link kopieren
Proficiat Teja!! Een overduidelijke streep hoor zeker vóór je NOD!! Ik zou nog een clear blue halen voor binnen 2 dagen ofzo en dan ben je zeker! Geniet van het zalige weer iedereen!!
Alle reacties Link kopieren
*breekt even in*



Die is positief hoor Teja! Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven