Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.















We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.



Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 03 mei 2016 @ 07:47:

[...]





Ik snap dat.Sowieso ontvang ik rioleringservicemijnheren liever in mijn strak aangesnoerde kleding dan in mijn wijdvallende nachtkleding. Qua blubberigheid.



Jullie zijn wel kwakkelig hè?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ja.

Mijn verkering is chronisch ziek, dus die is sowieso niet fit en ik pik de laatste paar jaar zo'n beetje ieder virus op wat in de lucht zit.
quote:Solomio schreef op 03 mei 2016 @ 07:58:

[...]



Sowieso ontvang ik rioleringservicemijnheren liever in mijn strak aangesnoerde kleding dan in mijn wijdvallende nachtkleding. Qua blubberigheid.



Jullie zijn wel kwakkelig hè?Ik ook hoor, werklui van welk soort dan ook, ontvang ik aangekleed. Behalve dan de elektriciën, die is er gewoon altijd.
Mijn werklui ziet me elke dag in mijn pyama en erger.



Ik heb op wat metermannen na nooit onbekende werklui in mijn huis. ( afkloppen maar). Maar ik zou me ook aankleden dan hoor.



Was vorige week wat ophalen via marktplaats, super leuke dame in pyama/ huispak deed open. Dat zou ik nooit doen. Nu kon ze het hebben hoor. Maar toch.



Goedemorgen!
quote:Eleonora-1 schreef op 03 mei 2016 @ 08:05:

Ja.

Mijn verkering is chronisch ziek, dus die is sowieso niet fit en ik pik de laatste paar jaar zo'n beetje ieder virus op wat in de lucht zit.Dat is vervelend! Herken het ook.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 mei 2016 @ 08:05:

Ja.

Mijn verkering is chronisch ziek, dus die is sowieso niet fit en ik pik de laatste paar jaar zo'n beetje ieder virus op wat in de lucht zit.Hopelijk volgen er andere tijden. Ik pik momenteel erg weinig op, maar herken het wel van eerder.
Veel plezier Kittens in de UK!
Ja Kit, have a jolly good time!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Volop zon hier.



Fijne dag allemaal!
Life is short. Eat dessert first.
Girls, voor de kooksters onder ons:



Ik wil spaghetti carbonara maken binnenkort.

Met eierdooiers (geen eiwit!), kaas, sjalot en knoflook. Uitgebakken spek apart, vanwege de ultrastrenge islamitische regels hier in huis (leuk voor eventueel vijandig gestemde meelezers dit) maar wanneer is de pasta nou niet heet genoeg meer en niet te afgekoeld om die rauwe eierherrie goed mee te mengen?



Ik wil geen roerei en geen salmonella.

Iemand meer carbonara ervaring dan ik?
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning all.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 03 mei 2016 @ 08:50:

Girls, voor de kooksters onder ons:



Ik wil spaghetti carbonara maken binnenkort.

Met eierdooiers (geen eiwit!), kaas, sjalot en knoflook. Uitgebakken spek apart, vanwege de ultrastrenge islamitische regels hier in huis (leuk voor eventueel vijandig gestemde meelezers dit) maar wanneer is de pasta nou niet heet genoeg meer en niet te afgekoeld om die rauwe eierherrie goed mee te mengen?



Ik wil geen roerei en geen salmonella.

Iemand meer carbonara ervaring dan ik?

Jij naïeve, onderdrukte dhimmi!



Als je gelijk goed roert als je de dooiers toevoegt, zal het denk ik wel meevallen met dat roerei hoor. En je pan niet op het vuur laten staan, uiteraard.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Eleonora-1 schreef op 03 mei 2016 @ 08:50:

Girls, voor de kooksters onder ons:



Ik wil spaghetti carbonara maken binnenkort.

Met eierdooiers (geen eiwit!), kaas, sjalot en knoflook. Uitgebakken spek apart, vanwege de ultrastrenge islamitische regels hier in huis (leuk voor eventueel vijandig gestemde meelezers dit) maar wanneer is de pasta nou niet heet genoeg meer en niet te afgekoeld om die rauwe eierherrie goed mee te mengen?



Ik wil geen roerei en geen salmonella.

Iemand meer carbonara ervaring dan ik?

Met supermarkteieren is de kans op salmonella zeer klein, ik maak gerust bavarois met rauwe eieren.



Verder is de pasta als je hem even afspoelt met koud water echt wel koud genoeg om geen roerei ervan te maken. (Ongeveer een kopje koud water)
Ik ga het weer eens proberen.



En ja, inderdaad, ik word enórm onderdrukt. Waarom grijpt niemand in?

quote:fietsie schreef op 03 mei 2016 @ 09:03:

[...]



Met supermarkteieren is de kans op salmonella zeer klein, ik maak gerust bavarois met rauwe eieren.



Verder is de pasta als je hem even afspoelt met koud water echt wel koud genoeg om geen roerei ervan te maken. (Ongeveer een kopje koud water)



O ja, goeie.

Ga ik doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 03 mei 2016 @ 09:05:

En ja, inderdaad, ik word enórm onderdrukt. Waarom grijpt niemand in?



Ontworstel je aan het juk, het kan zo echt niet langer!



Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 03 mei 2016 @ 09:05:

Ik ga het weer eens proberen.



En ja, inderdaad, ik word enórm onderdrukt. Waarom grijpt niemand in?



Omdat je zo ver uit de buurt woont.



Een interventie is toch makkelijker als het hier in de buurt kan.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Mooi om te lezen dat je niet meer misselijk bent, Leo!



Ik heb overal spierpijn omdat de geleende steiger eigenlijk te laag is. Daardoor sta ik boven m'n macht te werken. Ik heb dus zojuist een hogere gehuurd. Kan ik zittend de goot schuren Pas als die er is, ga ik buiten verder.



Koffie!!!
quote:Solomio schreef op 03 mei 2016 @ 09:10:

[...]



Omdat je zo ver uit de buurt woont.



Een interventie is toch makkelijker als het hier in de buurt kan.



Ja, jemig

Nou dan blijf ik wel gezellig onderdrukt.

Voorlopig.
Proost Yet!
Gisteren vroeg iemand wie er naar 'de dictator' keek.

Ik ben het nu aan het kijken.

Opvallen vind ik dat de jongeren niet snappen hoe en wat eerlijk gezegd.

Toen ik zo oud was had ik 'The Wave' al gezien bij maatschappijleer en vele lesuren over groeperingen, groepsdruk, psychologische experimenten waarbij men studenten in twee groepen verdeelde (gevangenen en bewaarders) etc. Ik denk dat ik direct had begrepen waar ik zo'n beetje in beland was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 03 mei 2016 @ 09:22:

Proost Yet!

Thanx!



Maareh, kan je het als onderdrukte vrouw wel maken om een halfbakken ei te presenteren? Volgens mij is bijv. mayo haram vanwege de rauwe dooiers.
Alle reacties Link kopieren
Dus ik zat om 8 uur helemaal klaar. Heb inmiddels al mijn spelletjes gespeeld, en nog eens, en nog eens. En nog steeds geen rioleringservicemijnheer gezien. Wat zal ik nu eens gaan doen?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
quote:yette schreef op 03 mei 2016 @ 09:30:

[...]



Thanx!



Maareh, kan je het als onderdrukte vrouw wel maken om een halfbakken ei te presenteren? Volgens mij is bijv. mayo haram vanwege de rauwe dooiers.Dat zal ik mijn onderdrukker dan eens vertellen. Die smeert nog mayo op een kiwi.
quote:Solomio schreef op 03 mei 2016 @ 10:06:

Dus ik zat om 8 uur helemaal klaar. Heb inmiddels al mijn spelletjes gespeeld, en nog eens, en nog eens. En nog steeds geen rioleringservicemijnheer gezien. Wat zal ik nu eens gaan doen?





Bellen waar 'ie blijft?

Of kan dat niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven