Leenbakker bank

02-05-2016 21:12 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben student en ga volgende maand uit huis en op mezelf wonen in een mooie studio. Nu ben ik op zoek naar een bank, en kwam ik deze tegen van de Leenbakker voor 200 euro. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze bank of met Leenbakker banken, en of dit een goede deal is voor een student? Of kennen jullie andere plekken waar ik een goedkope, fijne bank kan scoren?

Alvast bedankt voor het meedenken!



http://www.leenbakker.nl/banken-en-stoe ... oCGinw_wcB
Alle reacties Link kopieren
quote:permis schreef op 02 mei 2016 @ 21:36:

Treurig zeg, student, voor t eerst op kamers en dan godbetere een bank van de Leenbakker. Je zou t uit principe al niet moeten doen.



Je bent toch geen moeder van 2 in een tussenwoning in een jaren 80 wijk van een middelgrote stad, modaal inkomen en miss Etam outfit?Bedankt voor je waardevolle bijdrage. Hier kan ik echt wat mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:permis schreef op 02 mei 2016 @ 21:36:

Treurig zeg, student, voor t eerst op kamers en dan godbetere een bank van de Leenbakker. Je zou t uit principe al niet moeten doen.



Je bent toch geen moeder van 2 in een tussenwoning in een jaren 80 wijk van een middelgrote stad, modaal inkomen en miss Etam outfit?Goh jij bent lekker bezig, hoezo kan ze als student niet gewoon leuke spullen willen voor in dr studio, ipv een tweedehands bank met vlekken, vlooien of wat dan ook. Daarnaast hier vrouw uit dorp met leuke hoekwoning en riant salaris maar tegelijkertijd een peuter met vieze handen en voorliefde voor knoeien.... Dan is juist een goedkopere bank, leenbakker of ikea of andere winkel, ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Vind klippan ook niet echt lekker zitten.

Ik zou op zoek gaan naar een slaapbank of in ieder geval een bank waar je op kan slapen.

Juist in een studio heel handig als er eens iemand blijft slapen.
quote:permis schreef op 02 mei 2016 @ 21:36: