Leenbakker bank

02-05-2016 21:12 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben student en ga volgende maand uit huis en op mezelf wonen in een mooie studio. Nu ben ik op zoek naar een bank, en kwam ik deze tegen van de Leenbakker voor 200 euro. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze bank of met Leenbakker banken, en of dit een goede deal is voor een student? Of kennen jullie andere plekken waar ik een goedkope, fijne bank kan scoren?

Alvast bedankt voor het meedenken!



http://www.leenbakker.nl/banken-en-stoe ... oCGinw_wcB
Alle reacties Link kopieren
quote:permis schreef op 02 mei 2016 @ 21:36:

Treurig zeg, student, voor t eerst op kamers en dan godbetere een bank van de Leenbakker. Je zou t uit principe al niet moeten doen.



Je bent toch geen moeder van 2 in een tussenwoning in een jaren 80 wijk van een middelgrote stad, modaal inkomen en miss Etam outfit?Bedankt voor je waardevolle bijdrage. Hier kan ik echt wat mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:permis schreef op 02 mei 2016 @ 21:36:

Treurig zeg, student, voor t eerst op kamers en dan godbetere een bank van de Leenbakker. Je zou t uit principe al niet moeten doen.



Je bent toch geen moeder van 2 in een tussenwoning in een jaren 80 wijk van een middelgrote stad, modaal inkomen en miss Etam outfit?Goh jij bent lekker bezig, hoezo kan ze als student niet gewoon leuke spullen willen voor in dr studio, ipv een tweedehands bank met vlekken, vlooien of wat dan ook. Daarnaast hier vrouw uit dorp met leuke hoekwoning en riant salaris maar tegelijkertijd een peuter met vieze handen en voorliefde voor knoeien.... Dan is juist een goedkopere bank, leenbakker of ikea of andere winkel, ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Vind klippan ook niet echt lekker zitten.

Ik zou op zoek gaan naar een slaapbank of in ieder geval een bank waar je op kan slapen.

Juist in een studio heel handig als er eens iemand blijft slapen.
quote:permis schreef op 02 mei 2016 @ 21:36:

Treurig zeg, student, voor t eerst op kamers en dan godbetere een bank van de Leenbakker. Je zou t uit principe al niet moeten doen.



Je bent toch geen moeder van 2 in een tussenwoning in een jaren 80 wijk van een middelgrote stad, modaal inkomen en miss Etam outfit?
Goedkope spullen is niets mis mee. Maar je ziet het er gewoon wel vanaf.
quote:positivodo schreef op 02 mei 2016 @ 21:47:

Goedkope spullen is niets mis mee. Maar je ziet het er gewoon wel vanaf.

En dat is erg omdat?



Sommige mensen gebruiken spullen als waar ze voor bedoeld zijn: als gebruiksvoorwerp. En dan moet een bank lekker zitten, niet te duur zijn en een leuk kleurtje hebben. Of iets er al dan niet duur uit ziet dat vind ik persoonlijk niet heel belangrijk. En ik ben allang geen student meer en ik heb een bovenmodaal inkomen, dus mijn bank is wel iets duurder dan 200,-, maar nog steeds geen 1500,-. Dat zou ik er nooit voor uitgeven, al kan dat best. Gewoon iets met prioriteiten. En die liggen zeker bij een student anders dan bij iemand van 45.



Overigens was dit ook de eerste bank die ik ooit gekócht heb in een winkel. Daarvoor kreeg of kocht ik elke keer gewoon een tweedehandsje van iemand die een nieuwe bank wilde.
Alle reacties Link kopieren
Onze leen bakker bank was spotgoedkoop en ziet er na 4,5 jaar nog heel netjes uit. We verhuizen hem mee naar onze nieuwe woning.
Alle reacties Link kopieren
ik heb een bank van Leen Bakker, al meer dan10 jaar oud, zit nog prima, wordt nu alleen wat vaal op de armleuningen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een slaapbank van leenbakker gehad, die is nog best wat jaren meegegaan. Eerst in de studentenflat en later in het huis dat samen met ex had. Nu heb ik 2 klippan banken staan, zijn nu 5 jaar oud en 1 van de 2 is nu doorgezakt (die waar ik altijd zelf languit op zit) ik vind de bank die jij op het oog hebt echt leuk zo van het plaatje, en de recensies zijn goed dus waarom zou je die bank niet halen voor dat geld?
quote:permis schreef op 02 mei 2016 @ 21:36:

Treurig zeg, student, voor t eerst op kamers en dan godbetere een bank van de Leenbakker. Je zou t uit principe al niet moeten doen.



Je bent toch geen moeder van 2 in een tussenwoning in een jaren 80 wijk van een middelgrote stad, modaal inkomen en miss Etam outfit? koekoek!
Ik heb precies deze bank volgens mij, iets van 2 / 2,5 jaar geleden gekocht. Prima bank, zit lekker (en hangt lekker ). Je merkt wel nu dat de kussens waar je veel in hangt een beetje wat zachter worden, maar als je ze af en toe even omdraait of omwisselt is dat niet echt een probleem vind ik. Voor het geld, ik heb ongeveer hetzelfde betaald toen, vind ik het nog steeds prima!
Alle reacties Link kopieren
Super, dank jullie wel!
quote:permis schreef op 02 mei 2016 @ 21:36:

Treurig zeg, student, voor t eerst op kamers en dan godbetere een bank van de Leenbakker. Je zou t uit principe al niet moeten doen.



Je bent toch geen moeder van 2 in een tussenwoning in een jaren 80 wijk van een middelgrote stad, modaal inkomen en miss Etam outfit?Kots/ puke
Alle reacties Link kopieren
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/S89089414/



Ikeaspullen vaak ook goedkoop 2dehands te vinden
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een tweetal gratis banken. Mensen verhuizen, overlijden, willen iets nieuws en dan kun je leuke dingen voor weinig kopen. Of gratis ;) Je moet alleen wel bereid zijn een busje te huren. De ene was wel duidelijk gebruikt, maar is overduidelijk een dure design bank van kwalitatief zeer goed leer. De andere is een stoffen bank, waar ik nu al 7 jaar gebruik van maak. Die was in nieuwstaat toen ik m op mocht halen.



Ik heb meubels van de LeenBakker Waaibomenhout met fineer. Kwaliteit belabberd. Ik zou je dus echt adviseren eerst een LeenBakker binnen te stappen om de kwaliteit te bekijken. Voor 200 euro koop je niet een bank die vele jaren meegaat. Als je daar rekening mee houdt, is het denk ik een prima koop voor die paar tientjes per jaar dat die bank je dan uieindelijk kost ;) Wel even proefzitten en -liggen, want als ie eenmaal thuis niet bevalt is goedkoop alsnog duurkoop.
Studente, wat een leuke bank! En die prijs is te overzien in vergelijking met sommige andere prijzen.

Vriendin van mij heeft jaren een hoekbank van stof van Leenbakker gehad, met partner en twee honden die er oplagen en opsprongen. Later 2 baby's.



Leuke en mooie bank, stof ging op gegeven moment wat pillen. Met een apparaatje verhielp ze dat dan om de zoveel tijd.



Ik zeg....doen!

Veel plezier in je studio.
quote:Rhaegal schreef op 02 mei 2016 @ 21:52:

[...]



En dat is erg omdat?



Sommige mensen gebruiken spullen als waar ze voor bedoeld zijn: als gebruiksvoorwerp. En dan moet een bank lekker zitten, niet te duur zijn en een leuk kleurtje hebben. Of iets er al dan niet duur uit ziet dat vind ik persoonlijk niet heel belangrijk. En ik ben allang geen student meer en ik heb een bovenmodaal inkomen, dus mijn bank is wel iets duurder dan 200,-, maar nog steeds geen 1500,-. Dat zou ik er nooit voor uitgeven, al kan dat best. Gewoon iets met prioriteiten. En die liggen zeker bij een student anders dan bij iemand van 45.



Overigens was dit ook de eerste bank die ik ooit gekócht heb in een winkel. Daarvoor kreeg of kocht ik elke keer gewoon een tweedehandsje van iemand die een nieuwe bank wilde.Dat hoeft niet erg te zijn,maar dat is gewoon een feit. Dit kan wel meewegen in iemands keuzes. Ik heb het tijden met ikea/kringloop/leenbakker meubels gedaan. Dat ging prima, en ik was trots op mijn plek want het was mijn plek. Ik zou er nu niet meet voor kiezen. Dingen veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Studente__ schreef op 02 mei 2016 @ 21:42:

[...]





Bedankt voor je waardevolle bijdrage. Hier kan ik echt wat mee!je vergeet de
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven