Napraattopic 59

19-04-2016 22:16 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Fijn om je weer eens te zien, Moonlight. We kennen elkaar niet zo goed maar ik las je altijd graag, en ik vond je motto altijd zo mooi. Ik hoop dat het goed met je gaat.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Yas, ik bedoel dat ik te laat zag dat ik midden in een verhitte discussie kwam met mijn poezenplaatje, de timing hier dus.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 02 mei 2016 @ 12:33:

Yas, ik bedoel dat ik te laat zag dat ik midden in een verhitte discussie kwam met mijn poezenplaatje, de timing hier dus.Ow, welnee, dat maakt toch niks uit.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
Conny dank je! Ja er was een tijd dat ik hele dagen schreef met Myleen en ze steeds in mijn gedachten was. Daar moest ik gisteren wel weer aan denken, ook nu alle bekenden van toen weer voorbij komen



Doreia, dank je. Ja het gaat best goed eigenlijk Op een gegeven moment bloedde mijn vaste topic een beetje dood en had ik minder behoefte aan het forum. Bovendien ziet mijn leven er nu heel anders uit dan toen ik nog hele dagen en halve nachten hier te vinden was Wel fijn om even terug te zijn.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Kia-Ora schreef op 02 mei 2016 @ 11:51:

[...]



Ze is jaren 25 geworden op haar verjaardag . Maar ze was begin 40 in echte jaren .Pfff....zo jong nog.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Heel mooi om al die avatOrs voor Mleen te zien zo zie je maar dat internet niet alleen ´maar´ internet is.

Bij deze wil ik ook de mods sterkte wensen die óók een collega hebben verloren.
Yellow, zin om te vertellen wie je was?
quote:pruttel schreef op 02 mei 2016 @ 14:36:

Yellow, zin om te vertellen wie je was?

Een Nietje,ik zal je een pb sturen maar ik hoop wel dat het onder ons kan blijven.

Ik volg de berichtgeving rondom Mleentje en daarna verdwijn ik weer.
Tuurlijk Wij Nietjes waren altijd discreet
quote:pruttel schreef op 02 mei 2016 @ 15:17:

Tuurlijk Wij Nietjes waren altijd discreet

Dat zeker.!

What happens bij de NieTjes,stays bij de NieTjes
quote:YellowDiamond schreef op 02 mei 2016 @ 14:05:

Heel mooi om al die avatOrs voor Mleen te zien zo zie je maar dat internet niet alleen ´maar´ internet is.

Bij deze wil ik ook de mods sterkte wensen die óók een collega hebben verloren.Hier wil ik me graag bij aansluiten
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 02 mei 2016 @ 12:37:

Conny dank je! Ja er was een tijd dat ik hele dagen schreef met Myleen en ze steeds in mijn gedachten was. Daar moest ik gisteren wel weer aan denken, ook nu alle bekenden van toen weer voorbij komen



Doreia, dank je. Ja het gaat best goed eigenlijk Op een gegeven moment bloedde mijn vaste topic een beetje dood en had ik minder behoefte aan het forum. Bovendien ziet mijn leven er nu heel anders uit dan toen ik nog hele dagen en halve nachten hier te vinden was Wel fijn om even terug te zijn.Vind het fijn je even te lezen en ik ben ook blij om te lezen dat je leven er nu anders uit ziet. Mijn leven ziet er inmiddels ook heel anders uit, het forum is altijd en mijn leven gebleven en dat zal het ook wel blijven maar nu meer in het normale. Als ik tijd en zin heb hang ik hier rond maar heb het erg druk met mijn IRL dus het is soms wat minder.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Ieb wat leuk om om jou even te zien. Wat hebben we veel gedeeld in moeilijke tijden he?



Ik heb er goede herinneringen aan, ook aan de nachtelijke uurtjes dat ik op het forum rondhing. Want naast dat het gezellig was, was het ook confronterend en werd er vaak genoeg een spiegel voorgehouden. Ik heb er heel veel aan gehad.

Ik weet niet wat je wilt delen, maar jij ging toch samenwonen in een heel ander deel van het land? Woon je daar nu nog?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 02 mei 2016 @ 18:51:

Ieb wat leuk om om jou even te zien. Wat hebben we veel gedeeld in moeilijke tijden he?



Ik heb er goede herinneringen aan, ook aan de nachtelijke uurtjes dat ik op het forum rondhing. Want naast dat het gezellig was, was het ook confronterend en werd er vaak genoeg een spiegel voorgehouden. Ik heb er heel veel aan gehad.

Ik weet niet wat je wilt delen, maar jij ging toch samenwonen in een heel ander deel van het land? Woon je daar nu nog?



We hebben zeker veel gedeeld. De contacten hier en zeker op GDSD hebben mij er echt doorheen gesleept.



Ja ik woon daar nog met veel plezier. Volgende week ben ik alweer drie jaar samen met mijn vriend, de tijd gaat hard. Zit nog wel 100% in de WIA maar ben wel steeds meer bezig met vrijwilligerswerk en trainingen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Aah wat fijn om te horen dat we je er doorheen gesleept hebben. Ik was soms verbaasd hoeveel tegenspoed een mens kon hebben maar ben zo blij dat je weer een nieuw leven hebt weten op te bouwen



Ik heb zelf iig weer veel meer energie dan een paar jaar terug. Soms nog wel dagen dat alles wat moeite kost maar dat gaat ook weer voorbij. Ben heel blij dat het forum er was in de jaren dat ik veel thuis was. Maar ook blij dat ik nu weer zoveel te doen heb dat ik veel minder online ben.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
En gefeliciteerd met jullie driejarig jubileum , alvast.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Mijn hele inbox loopt vol van verschillende mannen nu ik voor de grap heb gezegd dat "ik wel wil" in het cougar topic



Alle reacties Link kopieren
quote:Elsa schreef op 02 mei 2016 @ 11:11:

[...]



zij kan het niet weten, maar jij zag gelijk dat het niet expres was.

en wat is er lief aan "niet heel gepast dit"





ik vroeg het hier netjes op NP, zodat er daar niet over uitgewijdt hoefde te worden,

maar hey het is die ene die hier iets vraagt. het is om je rot te schamenJe hebt helemaal gelijk.
LOEP ME MAAR aub.
quote:Franjestaart schreef op 02 mei 2016 @ 22:36:

Mijn hele inbox loopt vol van verschillende mannen nu ik voor de grap heb gezegd dat "ik wel wil" in het cougar topic



Alle reacties Link kopieren
quote:Franjestaart schreef op 02 mei 2016 @ 22:36:

Mijn hele inbox loopt vol van verschillende mannen nu ik voor de grap heb gezegd dat "ik wel wil" in het cougar topic



Die zag je toch zelf ook al wel aankomen?
Oh dear, how sad, never mind.
..
quote:Hayek schreef op 03 mei 2016 @ 09:27:

[...]



Die zag je toch zelf ook al wel aankomen? Hahaha jaa dat wel maar moet er toch om lachen. Hele foute openingszinnen ook
quote:Franjestaart schreef op 03 mei 2016 @ 12:32:

[...]



Hahaha jaa dat wel maar moet er toch om lachen. Hele foute openingszinnen ookVertel!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Shula schreef op 02 mei 2016 @ 10:45:

De vraag 'hoe kan dat nu? Wat was er dan?' kan ik me voorstellen. Maar niet dat je hem dan ook werkelijk gaat stellen. Alsof je ook maar enig recht hebt op een antwoord.quote:yasmijn schreef op 02 mei 2016 @ 10:50:

[...]



Nee. Dat topic dient zuiver gehouden te worden.Zeker moet dat topic 'zuiver' blijven. Maar waar ligt de grens op een openbaar forum? De opmerking "alsof je ook maar enig recht hebt op een antwoord" vind ik kil en arrogant klinken.



De vraag 'hoe kan dat nou?' of 'wat was er dan?' vind ik minder ongepast dan het hebben over wat MV meer op prijs gesteld zou hebben als 'bijdrage' (aan het plaatselijk asiel of dierenambulance??) Bijdrage in plaats van bloemen??????? Dan worden toch min of meer conclusies getrokken die alleen de nabestaanden moeten trekken. Bijdrage namens de 'club'? Dat kun je ook op np of pb bespreken.

LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 03 mei 2016 @ 16:23:

[...]





[...]





Zeker moet dat topic 'zuiver' blijven. Maar waar ligt de grens op een openbaar forum? De opmerking "alsof je ook maar enig recht hebt op een antwoord" vind ik kil en arrogant klinken.



De vraag 'hoe kan dat nou?' of 'wat was er dan?' vind ik minder ongepast dan het hebben over wat MV meer op prijs gesteld zou hebben als 'bijdrage' (aan het plaatselijk asiel of dierenambulance??) Bijdrage in plaats van bloemen??????? Dan worden toch min of meer conclusies getrokken die alleen de nabestaanden moeten trekken. Bijdrage namens de 'club'? Dat kun je ook op np of pb bespreken.

Nou, inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven