Entertainment alle pijlers

De wondere wereld die Meerdijk heet

19-12-2015 09:47 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Ludo's nieren zijn verkloot

Goede tijden, slechte tijden

Robert is een idioot



Goede tijden, slechte tijden

Grover blieft der Anton niet

Goede tijden, slechte tijden

Jef die gokt zichzeeeeeeeelf failliet



Schrijf hier mee over Meerdijk en haar irritante merkwaardige inwoners.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 02 mei 2016 @ 21:27:

[...]





Sacha voegt echt niks toe aan de serie. De enige rol die zij heeft gehad was aan het begin met haar ex.Ohhhhmijngod, en dat wief kan ook niet acteren, ik erger me daar zo aan. Die is daar alleen als beeldvulling. Jongere variant van Laura; geen eigen verhaallijn maar af en toe even door het beeld lopen en zich met anderen bemoeien..
Alle reacties Link kopieren
quote:BassGroove schreef op 30 april 2016 @ 11:56:

Ik dacht dat Amy rood haar had en een bleke huid met sproetjes?? Nu dus zwart haar en licht getint? Hoe kan dat nou??



Wat een slet die Sjors!! Echt hé! Ze weet toch dat Anna gek op die Job is? Een trut is dat! Matennaaister!



Die Sam had ik allang om die bokszak heen opgeknoopt!



ik kan me nog herinneren dat Schhhorrrrsss in het begin (ja ik ben oud) een zwaar katholiek meiske was en haar maagdelijkheid bewaarde voor the right man. En toen kwam Nick (aka Freddy Krueger) en die verkrachtte haar.

Toen heb ik een hele tijd niet gekeken en was ze zwanger, maar wist niet zeker of het van Bing of Helmhoofd was (zo noemden we hem toch?) - of ik ben weer in de war met een andere vent. Iig, sindsdien is het hek vd dam (of 'slot van de poes') en is Schoorrrsss net zo'n hoer als de rest van WhoreMeerdijk.
quote:MarianneDavids schreef op 02 mei 2016 @ 21:53:

[...]





Lekker korte straf voor een moord.

Van een stukje vooruitblik kreeg ik vaag de indruk dat hij terug komt. In de tijd dat hij in de gevangenis zat zal hij van een zeer onaantrekkelijk jongmens vast wel zijn veranderd in een leuke jongen die de harten van alle meisjes van Meerdijk verovert maar ik zag ook een ventje met een dikke kop, ik was even de draad kwijt omdat de telefoon ging. Moet dat ventje Syl voorstellen?Best kort ja maar als je je bedenkt dat Rikki in die tijd 2 kinderen heeft gekregen waarvan de oudste naar de basisschool gaat is dat toch bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Buiten dat Sam en Rover een onuitstaanbaar stel zijn, snap ik ook totaal nog niet waar hun verhaallijnen naartoe gaan. Rover en dat meisje was wel even geinig, maar is ook abrupt weer afgekapt. Sam aan de anabolen - ik had gehoopt dat dat binnenkort tot een overdosis zou leiden en dat ze zou sterven bijvoorbeeld.



Maar alles is weer terug bij het begin, ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 03 mei 2016 @ 11:52:

Buiten dat Sam en Rover een onuitstaanbaar stel zijn, snap ik ook totaal nog niet waar hun verhaallijnen naartoe gaan. Rover en dat meisje was wel even geinig, maar is ook abrupt weer afgekapt. Sam aan de anabolen - ik had gehoopt dat dat binnenkort tot een overdosis zou leiden en dat ze zou sterven bijvoorbeeld.



Maar alles is weer terug bij het begin, ofzo.Misschien gaat dat enge kind ooit heel verkeerde pillen slikken waardoor bij een dopingcontrole niet duidelijk is of ze een meisje is of een jongen. Diskwalificatie!
verba volant, scripta manent.
Waarom horen we niets meer over Manu? Komt hij terug als hij weer 16 is ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:AnDu schreef op 02 mei 2016 @ 22:39:

[...]





Best kort ja maar als je je bedenkt dat Rikki in die tijd 2 kinderen heeft gekregen waarvan de oudste naar de basisschool gaat is dat toch bijzonder.Nu naar de basisschool, na de zomerstop heeft Bram zijn rijbewijs, Rikkie grijs haar en rimpels, loopt haar vader met behulp van een rollator, is Sjoerd zo kaal als een biljartbal en zit Laura in een verzorgingshuis, volkomen dement.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blablabla27 schreef op 03 mei 2016 @ 11:59:

Waarom horen we niets meer over Manu? Komt hij terug als hij weer 16 is ofzoIn een linnenkast misschien?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:gucciguilty schreef op 02 mei 2016 @ 22:06:

[...]





ik kan me nog herinneren dat Schhhorrrrsss in het begin (ja ik ben oud) een zwaar katholiek meiske was en haar maagdelijkheid bewaarde voor the right man. En toen kwam Nick (aka Freddy Krueger) en die verkrachtte haar.

Toen heb ik een hele tijd niet gekeken en was ze zwanger, maar wist niet zeker of het van Bing of Helmhoofd was (zo noemden we hem toch?) - of ik ben weer in de war met een andere vent. Iig, sindsdien is het hek vd dam (of 'slot van de poes') en is Schoorrrsss net zo'n hoer als de rest van WhoreMeerdijk.Ze is van een uitermate zedige jonge dame veranderd in iemand die er wel pap van lust.Bing, die jongen met dat helmachtige kapsel, Tim, nu Job. Was er niet nog iemand?
verba volant, scripta manent.
quote:Blablabla27 schreef op 03 mei 2016 @ 11:59:

Waarom horen we niets meer over Manu? Komt hij terug als hij weer 16 is ofzoJa, tenzij een ontvoering de uitkomst is voor een mislukte relatie van Bing. Tot die tijd past mevrouw zwart op.
Maar Manu is weer met Monica mee. Snap gewoon niet dat ze er een spannend verhaal van hadden gemaakt. Ontvoering etc en dan hup zijn ze weg en niemand heeft het er meer over.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnDu schreef op 03 mei 2016 @ 12:04:

[...]





Ja, tenzij een ontvoering de uitkomst is voor een mislukte relatie van Bing. Tot die tijd past mevrouw zwart op.Die heeft het maar druk met al dat grut. Zouden die kindertjes haar wel kunnen zien?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 03 mei 2016 @ 11:52:

ik had gehoopt dat dat binnenkort tot een overdosis zou leiden en dat ze zou sterven bijvoorbeeld.

Wat niet is, kan nog komen.

Houd moed.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 03 mei 2016 @ 12:08:

Die heeft het maar druk met al dat grut.

Ik denk dat dat wel meevalt hoor.

Kwestie van af en toe even de kastenwand van het slot, en wat voer naar binnen strooien.
You don't have to fit into the format
quote:MarianneDavids schreef op 03 mei 2016 @ 12:08:

[...]





Die heeft het maar druk met al dat grut. Zouden die kindertjes haar wel kunnen zien?Ja die kunnen haar zien en ze helpen haar mee met de huishoudelijke taken want serieus, een riante villa opruimen, schoonhouden en te pas en te onpas te koken en alle gasten te ontvangen voor steeds meer kinderen van Ludo daar gaat tijd inzitten.
Ik vind het sowieso bijzonder hoe weinig de ouders met de kinderen doen. Ik wou dat ik zo kon gaan en staan waar ik wilde met een baby zoals Rikki doet En dan als bij een wonder zijn ze opeens puber.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 03 mei 2016 @ 12:03:

[...]





Ze is van een uitermate zedige jonge dame veranderd in iemand die er wel pap van lust.Bing, die jongen met dat helmachtige kapsel, Tim, nu Job. Was er niet nog iemand?Danny.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 03 mei 2016 @ 11:52:

Buiten dat Sam en Rover een onuitstaanbaar stel zijn, snap ik ook totaal nog niet waar hun verhaallijnen naartoe gaan. Rover en dat meisje was wel even geinig, maar is ook abrupt weer afgekapt. Sam aan de anabolen - ik had gehoopt dat dat binnenkort tot een overdosis zou leiden en dat ze zou sterven bijvoorbeeld.



Maar alles is weer terug bij het begin, ofzo.



Nou, inderdaad, nu je het zegt! Ook raar.... had wel verwacht dat dat nog wel goed zou komen eigenlijk.

En ach, die verhaallijnen, ze verzinnen vast wel weer wat, daar ben ik niet bang voor. De wegen van GTST zijn ondoorgrondelijk.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 03 mei 2016 @ 12:03:

[...]





Ze is van een uitermate zedige jonge dame veranderd in iemand die er wel pap van lust.Bing, die jongen met dat helmachtige kapsel, Tim, nu Job. Was er niet nog iemand?



Nick! Daar kreeg ze volgens mij wat mee na die verkrachting :O

En Dannyyyy is zijn naam, helmhaar/helmhoofd, zag net iemand zijn naam posten.
Wat wil Thijs hier nou mee? Dat Sjoerd uit z'n vriendenclub geflikkerd wordt?
Noud heb geen verzekering
Alle reacties Link kopieren
quote:gucciguilty schreef op 03 mei 2016 @ 16:24:

[...]





Nick! Daar kreeg ze volgens mij wat mee na die verkrachting :O

En Dannyyyy is zijn naam, helmhaar/helmhoofd, zag net iemand zijn naam posten.O ja, Mega Toby die te pletter viel, die andere is inderdaad helmhoofd. Had ze ook niet iets met die zoon van Ludo, die met dat Vlaamse accent of ben ik met iemand anders in de war?
verba volant, scripta manent.
Wat een jong knulletje is die Sil nog. Moet ie Rikki's leeftijd hebben? Vind hem eerder bij Sam horen qua leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 03 mei 2016 @ 20:33:

Noud heb geen verzekering



.En wat ben je dan Noud?

Juist, een kl**tzak.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 03 mei 2016 @ 20:35:

Wat een jong knulletje is die Sil nog. Moet ie Rikki's leeftijd hebben? Vind hem eerder bij Sam horen qua leeftijd.Na de zomerstop is Nola oud genoeg.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven