Wasbak verstopt snel

03-05-2016 08:36 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn wasbak verstopt echt heel snel. Ik hoef maar even de kraan open te laten terwijl ik bijvoorbeeld mijn tanden poets en de wasbak loopt al over. Hebben meerdere mensen hier last van en wat kan ik eraan doen?
Alle reacties Link kopieren
en preventief een zeefje op de afvoer leggen. dat houdt de haren goed tegen
Alle reacties Link kopieren
Als je met een plopper aan de gang gaat is een knijper op je neus óók een goed idee (weet ik uit ervaring ).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit voor de tweede keer sinds een week te wachten op de rioleringservice. Hier in de flat kunnen ze bijna wel standaard een mannetje stationeren. Slecht aangelegde afvoeren, dus om de haverklap zit de boel vast.

Advies van diezelfde rioleringservice: vaatwasser 1x per week het heetste programma laten draaien (dat lijkt te helpen, sindsdien hoeft ie minder vaak te komen.



Ik vroeg of er geen blijvende oplossing was, toen zei hij: ja, de hele flat tegen de vlakte en opnieuw bouwen en dan een goede afvoer aanleggen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Zijn meestal haren met slijm van het tandenpoetsen die goed hechten aan de schroef waarmee het roostertje vastzit.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een een keer een ontstoppertje (oprolbaar van plastic met weerhaakjes) gekocht bij Ali waarmee ik toch nog heel wat viezigheid naar boven kon krijgen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Zoeken bij Ali op kitchen cleaning tools, dan heb je hem voor 81 cent in huis. Vroeger deed ik het met een kromme bistrovork maar deze levert meer op.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven