Delivery note bij reactie op mail

03-05-2016 15:36 14 berichten
Help

Ik heb een uitnodiging in mijn mailbox voor een sollicitatiegesprek. Maar als ik een reactie wil geven krijg ik de mail steeds terug. Hoe kan dit?
Wat is de melding die je krijgt? Is het postvak van de geadresseerde misschien vol? Of typ je het e-mailadres over en maak je daar misschien een foutje in? Of is het een e-mail van een algemeen e-mailadres waar je geen reply op mag sturen?
Alle reacties Link kopieren
Idd, misschien een noreply adres?
Diagnostic-Code: smtp;554 5.6.1 Body type not supported by Remote Host



Dat is wat ik zie. Ik heb op reply gedrukt, dus niet zelf een email adres in de balk getypt.
Alle reacties Link kopieren
Maar het e-mailadres waarvan het bericht afkomstig is, begint dat met 'noreply'?
Nee, er staat J.Viva<JViva@forumbezigheden.nl>
Alle reacties Link kopieren
Sorry, dan weet ik het ook niet. Inbox van de verzender vol? Ben geen ITC mens dus vergeef me dat ik 't verder niet weet.

Iemand anders misschien?
Even op Google gezocht en het lijkt een probleem tussen de servers te zijn. Probeer de mail als het kan zonder bijlagen te verzenden en zonder opmaak, dus alleen de 'platte tekst'. Dat is misschien een oplossing.

En anders even je provider bellen en vragen hoe je dit kunt oplossen.
Ik ken er zelf dus ook niks van, maar omdat het om een sollicitatie gaat vind ik het wel heel vervelend. Bedankt voor je hulp in ieder geval.
Draakje, er zitten geen bijlages bij. Maar hoe stel ik dat in, platte tekst?
Alle reacties Link kopieren
Misschien even het betreffende bedrijf bellen en uitleggen wat er met de mail aan de hand is en zo het gesprek bevestigen

En daarna uitzoeken waarom de mail het niet doet. wellicht hebben zij een serverstoring.
Dan moet je al je tekst selecteren, klik met je rechtmuisknop, kies styles, kies clear formatting. Dan verwijdert alle opmaak uit de tekst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Orphan_Black schreef op 03 mei 2016 @ 16:20:

Misschien even het betreffende bedrijf bellen en uitleggen wat er met de mail aan de hand is en zo het gesprek bevestigen

En daarna uitzoeken waarom de mail het niet doet. wellicht hebben zij een serverstoring.

Dit zou ik doen. Sollicitatie is wel belangrijk



Ik had het laatst ook met een sollicitatie, maar uit die tekst bleek dat de mailbox vol was en dat het nog 6 dagen geprobeerd ging worden. Mijn sollicitatie was vlak voor het weekend, dus maar even afgewacht en ik kreeg op maandag gewoon een ontvangstbevestiging.
quote:Orphan_Black schreef op 03 mei 2016 @ 16:20:

Misschien even het betreffende bedrijf bellen en uitleggen wat er met de mail aan de hand is en zo het gesprek bevestigen

En daarna uitzoeken waarom de mail het niet doet. wellicht hebben zij een serverstoring.Uitgelezen kans lijkt me om mezelf in de kijker te spelen: hup, die telefoon in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven