Bevrijden uit huwelijk

11-04-2016 14:22 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een getrouwde vrouw van 43 jaar en heb 3 kinderen en ik zit met het volgende. Mijn relatie met mijn man is al een tijdje een broer/zus relatie en ik heb ondertussen een speciale (getrouwde) man leren kennen waar ik mij heel prettig bij voel. Hij geeft mij liefde en aandacht die ik nog nooit op deze manier gekregen heb. Hij ondersteund mij met alles en geeft mij eindelijk de moed om tegen mijn man te gaan zeggen dat ik hem wil gaan verlaten. (hij gaat zelf ook weg bij zijn vrouw) . Nu zou je denken wat is het probleem? Het probleem is dat ik hem geweldig vindt en onze seksuele aantrekking is ook goed maar diep in mijn hart weet ik dat hij niet de man is met wie ik oud wil worden. Ik wil graag eerlijk tegen hem zijn maar ik heb hem ook nodig om uit mijn huwelijk te ontsnappen.



Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
fijn Treurigemoeder. Misschien kun je je nick binnenkort veranderen in HappyMom

(als deze niet al bestaat)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat is goed nieuws.

Succes.

Ik hoop van harte dat jullie jullie huwelijk er weer bovenop gaan krijgen.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig!
Nou ik begrijp niet dat je eerst zeker wist dat het klaar was en ineens als blad om boom vind je je man weer het einde. Minnaar wilde zeker niet meer tussen je benen en dan klamp je je aan 2e keus vast
Alle reacties Link kopieren
quote:treurigemoeder schreef op 12 april 2016 @ 14:39:

bedankt voor alle reacties. Ook de reacties die mijn gedrag veroordelen waardeer ik. ik heb dit gedrag ook altijd veroordeeld maar als het jezelf overkomt dan is het opeens heel anders.Buiten de deur neuken overkomt je niet hoor TO. Daar kies jezelf voor. Maar de het overkomt je is de meest gebruikte vreemdgangerssmoes.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht je bent weer samen met jouw man.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja , alsof er niks gebeurd is lijkt het wel
Wow wat een wending..

Ik hoop dat jullie eruit komen samen, en blijf met elkaar praten,

Succes TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven