Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
quote:jillinada schreef op 03 mei 2016 @ 17:02:

[...]





Hij is inmiddels mijn partner

En we doen zonder, volgens de huisarts moet het even aan elkaar wennen.Krijg je schimmel van condooms of juist zonder condooms? Lastig kwaaltje.
...
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad en die lat relatie stond ineens op de stoep.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
quote:subon schreef op 03 mei 2016 @ 17:06:

Inderdaad en die lat relatie stond ineens op de stoep.En waar had die hem op betrapt dan?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 03 mei 2016 @ 17:03:

Van die dames die knettergek zijn op een virtueeltje en hun hele vermogen naar zo iemand overmaken met alle gevolgen van dien. Ken je die afleveringen niet?



Ik ken de nieuwsgierigheid en ik ken vooral de droompersoon die je fantasie ervan maakt. Daarom wil ik na intensief contact snel afspreken. Mijn fantasie heeft er ook wel eens een te prachtig persoon van gemaakt die in werkelijkheid tegenviel.

Maar idd, ieder zijn eigen manieren hoor.Omg ja dat.. nee joh zo erg is het niet haha.. Ja dat is een risico idd. en ik wil ook afspreken..
Alle reacties Link kopieren
subon.. aiii maar hij was alleen neem ik aan of ?



shit kan niets teruglezen als ik typ
Alle reacties Link kopieren
Ed en ik gooiden de eerste weken ook een soort van app bom de ruimte in en ik had een vrij vast omlijnde man in mijn hoofd al. Dat gebeurt gewoon, ook als je weet dat dat een valkuil is en ook als je "ervaren" bent. Hij vertelde over zijn artistieke hobby en de man die ik in mijn hoofd gemaakt had kon die hobby helemaal niet hebben, dat paste gewoon niet. Toen heb ik hem gezegd dat we als de sodemieter moesten afspreken omdat mijn beeld niet meer klopte.

Gelukkig lukte dat snel en gelukkig viel het niet tegen.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal niet van het snel afspreken, maar ook niet van het verliefd worden. Ik heb mijn eerste date pas na ruim een jaar contact gehad. Natuurlijk hadden we wel gebeld en msn gedaan. Kótsmisselijk was ik die eerste keer, van de zenuwen. Maar hij was heel leuk, en lekker. Mijn beeld klopte best aardig.



Rooss, dat niet alleen. Ik sta in de familiestand ofzo. Ik heb nu gewoon helemaal geen zin in een dag opsluiten en daarna keihard schakelen. Ik mis de onrust daarna ook voor geen meter. Dus misschien ben ik mijn wilde haren wel gewoon kwijt en houd ik het bij eens in de ooit een date met minnaar. En misschien is volgende week de vakantie voorbij en denk ik er weer heel anders over



Subon, oeps! Dus hij was lekker met de voorbereiding bezig en toen stond opeens zijn vriendin op de stoep? En nu? Niet zo erg betrapt dat het exit is?
Alle reacties Link kopieren
Oei subon, close call zo te lezen!!



Jill, wingman zijn inderdaad de fijnste op gebied van gehannes én geur!



Oef! Ik heb een hele spannende maar tegelijk ook super relaxte date achter de rug! Heerlijk...alleen nu zo'n ontzettende zin in de volgende date met hem....
quote:Rooss4.0 schreef op 03 mei 2016 @ 17:05:

[...]



Krijg je schimmel van condooms of juist zonder condooms? Lastig kwaaltje.





Zonder



Sub heeft ze hem betrapt of net niet?
Subon, ik had eerlijk gezegd wel iets ergers verwacht.. Hij had toch dan wel ff kunnen appen? Ik was er klaar mee geweest..



Ik ben ook wel van vrij snel afspreken, als je te lang appt verlies ik vaak de interesse..



Ik heb deze week een date, wou het eigenlijk rustig aan doen, maar deze kwam op mijn pad. Is een stuk ouder dan ik, maar vind dat nu al relaxed.. Zoveel meer (levens)ervaring en volwassener dan de gemiddelde 30-er..



Minnaar deze week ook wat meer gesproken, hij gaat op een 'red-mijn-huwelijk' vakantie.. Wou die nog afspreken voor die tijd. Heb ik maar afgeketst.. Ga je als laatste redmiddel op vakantie met je gezin en dan nog wel voor die tijd ff buiten de deur n*uken
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig spreken we niet daar af, dus ik was er in elk geval niet. Goed kunnen kletsen en draaien is geloof ik nog net de redding de geweest. De achterdocht daarna is in ieder geval gestegen naar nieuwe hoogten.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Grote kans dat ze nog eens vaker ineens op de stoep staat als de achterdocht zo groot is, niet?



Ponnie, sterk van je! Je minnaar moet dan ook alles op alles zetten als dat zijn keus is zijn huwelijk te redden...hoeveel ouder? Ik merk dat ik juist in tegenstelling van toen ik jonger was ik nu meer naar de mannen in mijn eigen leeftijd trek en zelfs jonger (oké niet meer dan 2 jr jonger hoor;)). Zeg 15 jr geleden viel ik op oudere mannen (van toen ver in de twintig begin 30), als ik nu uitga van zelfde leeftijdsverschil zit daar tot nog toe niet tussen waar ik mee klik (al wel mee gedate hoor, koffiedates etc)
Alle reacties Link kopieren
Maar Subon, waar was hij mee betrapt dan? Hij was alleen thuis en zij kwam onverwachts langs. Of wordt het dan te herkenbaar? Ik vind het een vaag verhaal.

Ik ben eigenlijk ook van mening dat hij best iets had kunnen laten horen, dat zou in zijn plaats mijn tweede zorg geweest zijn. Maar goed, ik ken de hele situatie dus niet.



Ponnie, lig jij nu in scheiding?

Ik dacht eigenlijk dat jij het daten ook op een laag pitje ging zetten?

Wat een bizar idee van je minnaar, voor zover de redmijnhuwelijk vakantie.



Ik ben toch wel echt blij met de steady thuissituatie van Ed. Voor mij een voorwaarde om fijn te kunnen daten.
...
Ja lig in scheiding en wou eigenlijk ff niet daten, maar kwam deze tegen en lijkt te klikken.. Thuis lopen de irritaties ook best wel op, dus goede reden om gezellig een avondje weg te gaan ;)



123, 12 jaar ouder..
Alle reacties Link kopieren
Viva, irl kan erg tegenvallen. Hoe leuk ze ook zijn per mail. Of ze kunnen zoenen ontdek je pas als je zoent ;). Daar staat tegenover dat het ook mee kan vallen. Kees kende ik van vroeger en als het zoenen was tegengevallen, had ik hem zonder meer laten gaan. Maar helaas, hij bleek de beste zoener die ik ooit heb mogen proeven ;)
Alle reacties Link kopieren
Dat geeft goeie hoop Oranje

Subon ik snap t ook niet helemaal.. hij was duidelijk ergens mee bezig ofzo ? In elk geval,hij leeft nog..



123, blijf je dan nu ook hangen bij de 30-ers ? Wat vroeger ouder dan jou was, en nu jonger of snap ik je niet.

Ik val op oudere mannen
Alle reacties Link kopieren
Nee ze zijn niet specifiek jonger, 1tje tot nog toe. Van mijn leeftijd of 2-3 jr ouder. Ik heb ook dates gehad met tot max midden veertig mannen maar daar val ik dan blijkbaar toch minder op nu?!
Alle reacties Link kopieren
Oh maar dat vind ik wel logisch. Als twintiger is een dertiger interessant, als veertiger is een 50 jaar oudere man meestal niet zo heel interessant. Mannen (en vrouwen) takelen vaak best snel af na een bepaalde leeftijd.

Ik vind iets jonger of ouder geen probleem maar 10 jaar ouder vind ik wel veel. Dat zijn gewoon best oude mannnen eigenlijk.



Waaramee ik dus eigenlijk bedoel dat ik zelf ook een ouwe muts begin te worden!
...
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd, nooit een issue gevonden eigenlijk. Vind het ook niet zo heel veel toevoegen. Als het klikt en je het naar je zin hebt, zou 10 jaar verschil ook niet moeten uitmaken (zo heb ik het ervaren tenminste)
Love bubbles....
quote:Ponnie83 schreef op 03 mei 2016 @ 19:15:

Ja lig in scheiding en wou eigenlijk ff niet daten, maar kwam deze tegen en lijkt te klikken.. Thuis lopen de irritaties ook best wel op, dus goede reden om gezellig een avondje weg te gaan ;)



Ah, zo begon het bij ons ook soms kun je ze niet laten lopen he





Roos, 50 jaar ouder?
Alle reacties Link kopieren
50 jaar ouder vind ik ook niet echt aantrekkelijk ;).



Het hangt er enorm van af hoe ze oud zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mannen van over de 50 ook al behoorlijk oud, ook qua uiterlijk. Maar er zijn uitzonderingen. Mijn Meneer2 loopt tegen de 50 maar ziet er nog uit als een jong lekker ding (met grijs haar dat dan weer wel). Had nooit gedacht dat ik op dit type zou vallen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit...



Phoebal, moest hardop lachen over 'ik ben stuk' .



Ik doe het altijd met condoom. Zonder is nooit een vraag geweest. Dat zijn nu eenmaal de consequenties als je vreemdgaat....



Gisteren leuke date gehad met mijn ikblijflieverinhetcafe meneer. We lachen heel wat af en is allemaal heel vertrouwd. Ik ben er nog steeds niet achter wat zijn intenties zijn en dat is heel raar na een half jaar contact. We hebben nog geeneens gezoend. Weet dus nog steeds niet wat ik hiermee aan moet. Over de app heb ik het wel eens gevraagd, maar dan blijft hij vaag en maakt wel duidelijk dat hij ons contact erg op prijs stelt. Een ultimatum stellen wil ik ook niet. Een soort vriendschap vind ik ook heel fijn en blijkbaar zit ik na een half jaar contact ook niet zo te wachten op lichamelijk contact. Hij wil wel eens een nachtje weg zei hij gisteren.. Het rare is dat ik dan niet door durf te vragen want we hebben het nooit over serieuze zaken. Begrijpen jullie het nog?
Ik begrijp je best hoor secr. Het hele minnaar-gebeuren vind ik soms tamelijk verwarrend. Met de één kan ik geyle sex hebben en met de ander lijkt er ook diepe vriendschap te ontstaan. Het bespreken van allerlei zaken verschilt ook per minnaar. Ik vind het fijn om te lezen hoe jullie ermee omgaan, ik lees vaker mee dan dat ik reageer, het helpt mijn eigen gevoel en situatie in perspectief te plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Secr, wat wil jij?
...
Alle reacties Link kopieren
Na een poosje stilte en jullie luisterend oor en adviezen nu een update... Mijn nieuwe leven na de scheiding is begonnen. Exman heeft de scheiding geaccepteerd, woont in zijn nieuwe huis en staat positief tegenover een nieuwe start in zijn leven. Ik ben opgelucht en aan het wennen aan de nieuwe situatie, geniet van de rust in huis. Als de kinderen bij exman zijn vermaak ik me met werk, vriendinnen, hobby's en schaamteloos op de bank liggen. En daarnaast date ik voorzichtig met kleine stapjes met (ex)minnaar/ (nu) 'vriendje'. Het was een heftige periode maar ik ben blij met mijn keuzes en ben blijkbaar sterker dan ik dacht. Voelt goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven