Minder van Tinder 3

01-01-2016 21:01 3001 berichten
Een vers Topic voor ons Tinderaars in het nieuwe jaar!



Klets hier verder over je Tinder-fails, ergernissen, belevenissen en ook successen!



Link naar deel 2:

klik





Moge de vonken bij jullie zijn!

Alle reacties Link kopieren
Wat een eikel, Doornroosje. Door dat soort mannen geloof ik dus niet meer in het "nu even geen zin in relatie maar wel op Tinder" type. Hoewel die er natuurlijk best zijn, krijg ik vaak meteen het idee dat het dan niet "nu niet" maar "jij niet" is.



Sinds date vorige week appen we hier dagelijks best veel. Nieuwe date staat vanwege zijn vakantie pas over 2 weken. Intussen kriebelt het hier wel een beetje, ik vind hem heel leuk maar we hebben niet gesproken over intenties (zoekt hij wel of geen relatie) en ik twijfel heel erg of ik dat nu moet doen. Mijn verstand zegt dat het beter is zo'n gesprek in real life te voeren dan via de app maar aan de andere kant wil ik ook niet 2 weken hopen en dan tot de conclusie komen dat hij alleen maar op zoek is naar een FWB. Twijfel, twijfel
Mijn advies cecelie zou zijn te wachten. Je redenatie dat je zoiets niet over de app bespreekt klopt wel. Verder, hij heeft geen hint gegeven dat hij exclusief met jou wil zijn, hij neemt dus ook het risico dat je een ander tegenkomt tijdens zijn vakantie. Is het niet gewoon te vroeg, na 2 dates?. En niet op hem wachten, die weken, misschien de focus even bij hem vandaan leggen.
Cecelie, eens met Mana, plus daarbij; je kunt het ook zien als een goede test, komt hij nog bij je terug na de vakantie dan zit dat wel snor.

Maak je niet gek met gedachten over hem (moeilijk, ik weet t!! Zeker nu je hem leuk vindt) misschien juist expres even 1 of 2 dates met andere (nieuwe) mannen inplannen in de tijd dat hij weg is, gewoon ter afleiding, en 'je weet maar nooit'.



Ik ga vandaag met date een dagje toeren en we gaan in een hotel slapen, lekker romantisch en kneuterig en heb er veel zin in! Beetje gezonde zenuwen wel, maargoed dat hoort erbij. Denk dat ik voor de gelegenheid maar eens een jurkje aantrek (hij kent me alleen nog in spijkerbroek).

Het was overigens zijn idee. Maar raar hoe dat in zijn hoofd werkt; zeggen dat er geen toekomst voor ons is volgens hem, en vervolgens allerlei lieve dingen doen en veel meer naar me toe trekken / betrokken zijn / dichterbij voelen.

Ach, ik laat het maar gebeuren en geniet. ben dus weer even off the grid



Fijne dagen allemaal voor degenen die ook een heerlijk lang weekend hebben!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 05 mei 2016 @ 08:38:





Maar raar hoe dat in zijn hoofd werkt; zeggen dat er geen toekomst voor ons is volgens hem, en vervolgens allerlei lieve dingen doen en veel meer naar me toe trekken / betrokken zijn / dichterbij voelen.





Oei, klinkt heeel bekend dit. Ik zit al twee jaar aan iemand "losvast". Hij heeft namelijk bindinsangst. We deden alles wat een stel normaal doet maar zodra het op vastleggen kwam, officiëel relateren zeg maar, ging de rem erop. Zodra ik verder van hem af kwam te staan haalde hij me weer binnen en als ik te dichtbij kwam duwde hij me weer weg. Momenteel zijn we alleen vrienden.



Maarrrrr ik wil geen domper zijn op deze mooie dag. Ga er lekker van genieten en fijne dag allemaal!!
aan het typen...
Ik ken de verhalen, Rozea. Ben ook bezig in het boek 'liefdesbang' wat over deze dans tussen verlatingsangst- en Bindingsangst gaat. Gelukkig kan ik er met hem over praten en beseft hij wat hij doet maar al te goed. Plus hij wil dat graag veranderen want hij heeft al eerder gemerkt dat z'n gedrag hem in de weg zit in relaties. Dat vind ik een goed teken (ja je mag me naïef noemen).

Hij weet ook niet precies waarom hij dat zegt van geen toekomst zien, hij denkt dat t wellicht idd met de angst te maken heeft en met beschermingsmecganisme.

Wie weet lukt het ons die cirkel / dans te doorbreken. En zo niet; veel geleerd, veel genoten. En hartenzeer kom ik ook wel weer overheen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 05 mei 2016 @ 09:25:

Ik ken de verhalen, Rozea. Ben ook bezig in het boek 'liefdesbang' wat over deze dans tussen verlatingsangst- en Bindingsangst gaat. Gelukkig kan ik er met hem over praten en beseft hij wat hij doet maar al te goed. Plus hij wil dat graag veranderen want hij heeft al eerder gemerkt dat z'n gedrag hem in de weg zit in relaties. Dat vind ik een goed teken (ja je mag me naïef noemen).

Hij weet ook niet precies waarom hij dat zegt van geen toekomst zien, hij denkt dat t wellicht idd met de angst te maken heeft en met beschermingsmecganisme.

Wie weet lukt het ons die cirkel / dans te doorbreken. En zo niet; veel geleerd, veel genoten. En hartenzeer kom ik ook wel weer overheen.Oja dat boek lijkt me ook errrg interessant. En soms moet je ook niet teveel in de toekomst gaan kijken, vooral nu jullie het beide zo naar de zin hebben. Lekker leven in het nu is ook wel es fijn!
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net gelijk dat boek besteld!
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
@cecelie, lastige situatie. Ik zou toch ook wachten tot hij terug is van vakantie, omdat het me ook gewoon prettiger lijkt zulke dingen face to face te kunnen bespreken.



Wel heel leuk dat jij dus ook iemand bent tegengekomen op tinder met wie het zo goed klikt. Ik vraag me af: heb jij ook ervaren dat veel matches niets zeggen, ook niet als je ze een berichtje stuurt?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Doornroosje, wat een geval is dat! Helaas komt dit vaker voor, maar neemt niet weg dat het voor jou heel naar is om te zien :(



Wat leuk zeg Stormkraft. Ben super jaloers. Wordt vast een heerlijke dag!



Rozea, ik vraag me af hoe je eigenlijk met zo'n iemand om moet gaan. Iemand met bindingsangst. Je doet alles wat een normaal stelletje ook doet, en voor de buitenwereld oog je als een stel, maar zodra dat 'labeltje' er op komt, dan willen ze dat ineens niet. Afstand houden dan maar ofzo? Hoe kom je eigenlijk van je bindingsangst af..





Ik heb overigens minimaal contact gehad met 'vrijdag man' en ik merk 0 interesse van zijn kant. Ik vertelde wat ik de afgelopen dagen had gedaan in een bericht (nadat we wat contact hadden toen ik hem succes had gewenst met iets), en hij gaat er niet eens op in. Vraagt er niks over. Dus nu ben ik er echt klaar mee. Zo'n iemand wil ik niet. Mijn gevoel zat juist. Deze man vind zichzelf interessanter dan welke vrouw dan ook krijg ik t gevoel. Ik heb alle gegevens gewist (telefoonnummer) en ik ben niet meer degene die nog iets laat horen.

Jammer dat dit DE ZOVEELSTE 1e date was die niet verder komt dan een 1e date. Ik word er erg onzeker van. Al mijn laatste dates van de laatste tijd zijn niet verder gekomen dan de 1e date, en ik ben er weer goed klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:lielie27 schreef op 05 mei 2016 @ 09:53:



Rozea, ik vraag me af hoe je eigenlijk met zo'n iemand om moet gaan. Iemand met bindingsangst. Je doet alles wat een normaal stelletje ook doet, en voor de buitenwereld oog je als een stel, maar zodra dat 'labeltje' er op komt, dan willen ze dat ineens niet. Afstand houden dan maar ofzo? Hoe kom je eigenlijk van je bindingsangst af...Ik heb er heeeeel veel verdriet van gehad, ook omdat ik zelf niet happy was..dus ging ik onwijs aan hem hangen. Dat aantrekken en afstoten deed heel erg pijn. Nu ben ik op een punt dat het niet meer zo zwaar is en xijn we op de eerste plek goede vrienden. We zien wel. We sluiten niks uit én hij is nu in therapie. Het is niet zo dat ik echt op hem wacht maar ik heb geen haast en ga nergens heen.
aan het typen...
Rozea,

Ik heb hetzelfde meegemaakt over een periode van 2 à 3 jaar, kan veel pijn doen, maar zo lastig om mee te stoppen.

Ik wil nu ervoor zorgen niet meer in zo'n "relatie" te belanden.



Het geeft niet storm, jouw Posts laten me zien dat je oplettend genoeg en ook wijs genoeg bent. Geniet van de vonken! En stop als het punt bereikt is waarop je moet stoppen. Doen wat nodig is, en niet te veel piekeren.



Jammer lielie!
Alle reacties Link kopieren
quote:Manakamana schreef op 05 mei 2016 @ 17:37:

Rozea,

Ik heb hetzelfde meegemaakt over een periode van 2 à 3 jaar, kan veel pijn doen, maar zo lastig om mee te stoppen.

Ik wil nu ervoor zorgen niet meer in zo'n "relatie" te belanden. Hoe is je dat gelukt?? Ik kan me mn leven niet voorstellen zonder hem, vriendschap of relatie. Ik wil hem voor geen goud kwijt...
aan het typen...
details



Maar jij wilt hem niet kwijt, en dat maakt denk ik wel het verschil. Ik wilde vooral mezelf weer terug.
Alle reacties Link kopieren
En een groot verschil, hij wil niemand anders..
aan het typen...
Hoi dames!

Ik had vandaag precies de zelfde planning als Stormkraft. Vandaag een dagje getourd op de motor en we liggen nu in een hotel in Duitsland!

Ben heel gelukkig nu.



Hoe was jouw dag Storm?!
Alle reacties Link kopieren
quote:frisiandutchie schreef op 05 mei 2016 @ 20:35:

Hoi dames!

Ik had vandaag precies de zelfde planning als Stormkraft. Vandaag een dagje getourd op de motor en we liggen nu in een hotel in Duitsland!

Ben heel gelukkig nu.



Hoe was jouw dag Storm?!Wat fijn!
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, frisiandutchie!



Huh, Stormkraft, ik sta daar wel van te kijken, dat hij zegt dat er geen toekomst voor jullie is. Misschien heb ik daar eerder iets over gemist. Ik zou dat echt niet leuk vinden om te horen en er ook geen zin meer in hebben. Maar ik hoop dat jullie een leuke dag (en nacht ) hebben gehad.



Klinkt moeilijk Rozea!
quote:frisiandutchie schreef op 05 mei 2016 @ 20:35:

Hoi dames!

Ik had vandaag precies de zelfde planning als Stormkraft. Vandaag een dagje getourd op de motor en we liggen nu in een hotel in Duitsland!

Ben heel gelukkig nu.



Hoe was jouw dag Storm?!



Klinkt heerlijk! Onze minitrip was ook heerlijk, super klef, echt jaloersmakend klef en zoet zeg maar. Plus..... *tromgeroffel*...... Het is 'aan'!!

Jaja, storm is van de markt af. En hoewel we t rustig aan doen, is het wel lekker om te weten dat t nu echt exclusief is en beiden hebben uitgesproken dat we ontzettend graag bij elkaar zijn.

Er is intense passie maar ook lieve zorgzaamheid en beiden op ons eigen manier ons best doen voor de ander.

Zo lief en leuk!
quote:Chocopinda schreef op 05 mei 2016 @ 22:26:

Heerlijk, frisiandutchie!



Huh, Stormkraft, ik sta daar wel van te kijken, dat hij zegt dat er geen toekomst voor jullie is. Misschien heb ik daar eerder iets over gemist. Ik zou dat echt niet leuk vinden om te horen en er ook geen zin meer in hebben. Maar ik hoop dat jullie een leuke dag (en nacht ) hebben gehad.



Klinkt moeilijk Rozea!



Ja dat zou je denken dat ik dat ook zou hebben,maar ik begrijp wel waar die woordenvandaan komen. Het was nogal tegenstrijdig vanwege onze beider persoonlijkheden en issues qua relaties / gevoel / verstand.

Goed over gepraat ook gister en het voelt nu gewoon goed. Dus of het nu wel of niet lang mag duren tussen ons, voor nu is de lucht helder en stralend en genieten we gewoon van elkaars aanwezigheid in elkaars leven. Plus hebben we duidelijk uitgesproken allebei behoefte te hebben aan eigen ruimte / eigen dingen doen etc.

Verleden speelt natuurlijk altijd mee, hoe graag je dat ook opzij zou zetten, soms vrees je toch dat iemand net als ex, dit of dat gaat doen / verwachten en dan is het veiliger om verwachtingen maar meteen de kop in te drukken terwijl die link met verleden alleen in je eigen hoofd zit maar er niet eens echt is.

Lastig uit te leggen maar andersom heb ik dat ook bij hem gedaan; afgerekend op dingen omdat het me deed denken aan eerdere situaties die ik niet fijn vond. Als je er dan samen open over kunt praten kun je die onredelijkheden wel filteren en wordt het wat zuiverder en worden harde woorden genuanceerd.
Alle reacties Link kopieren
meeleesstand tijdelijk uit;



voor Storm, lang ende gelukkig gewenscht!!
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 06 mei 2016 @ 15:59:

[...]





Klinkt heerlijk! Onze minitrip was ook heerlijk, super klef, echt jaloersmakend klef en zoet zeg maar. Plus..... *tromgeroffel*...... Het is 'aan'!!

Jaja, storm is van de markt af. En hoewel we t rustig aan doen, is het wel lekker om te weten dat t nu echt exclusief is en beiden hebben uitgesproken dat we ontzettend graag bij elkaar zijn.

Er is intense passie maar ook lieve zorgzaamheid en beiden op ons eigen manier ons best doen voor de ander.

Zo lief en leuk!



Damn...ben toch wel ietwat jaloers Maar groen staat me niet



Ben ook wel erg blij voor je!!!
aan het typen...
quote:turquasi schreef op 06 mei 2016 @ 16:05:

meeleesstand tijdelijk uit;



voor Storm, lang ende gelukkig gewenscht!!Wat lief Thx
quote:rozea schreef op 06 mei 2016 @ 16:07:

[...]





Damn...ben toch wel ietwat jaloers Maar groen staat me niet



Ben ook wel erg blij voor je!!!



Ook lief!

Ennehm ik zou ook jaloers zijn hoor als het niet om mij ging dit keer. ooo kon deze periode maar voor altijd zijn
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk Storm! Geniet er van!
Veel geluk Storm!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven