Geen sex totdat we praten

03-05-2016 11:31 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik wil graag weten of ik nou zo onredelijk ben of hij gewoon doet alsof ik onredelijk ben.



In mijn relatie loopt het al een tijdje niet meer zo lekker. Nu heeft hij de afgelopen week erg kwetsende dingen gezegd, onder meer dat ik nog steeds geen kinderen heb omdat ik het niet waard ben (ik ben verminderd vruchtbaar doordat 1 eileider eruit is gehaald en zijn al 5 jaar bezig, vandaar ook onze relatieproblemen voor een groot deel), andere meiden liever, leuker en knapper waren ed.



Sindsdien wil ik met hem praten maar dat wil hij niet. Hij wil wel seks..



Ik kan dat niet, ik kan niet zomaar over mijn gevoel heen stappen. Ik weet niet eens of ik het hem wel kan vergeven maar ik kan zeker niet doen alsof het niet gebeurd of gezegd is.



Hij wil absoluut niet praten en vind dat ik zeik en me aanstel... Is dit zo?



Thanx alvast...

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn het hier weer gezellig roerend met elkaar eens. Maar waar is TO gebleven?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:Anijsje0123 schreef op 03 mei 2016 @ 21:05:

[...]





Goh, en alleen aan de hand van de OP heb jij je twijfels over hoe hij het precies heeft gezegd?

Mijn woorden worden wel eens vaker verdraaid teruggelezen, ik denk dat elke man dat wel kan beamen! Wat mannen zeggen en wat vrouwen verstaan, dat zijn vaak twee heel verschillende zaken



Koppel dat aan het feit dat het wel heel bizarre uitspraken zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 21:21:

[...]



Mijn woorden worden wel eens vaker verdraaid teruggelezen, ik denk dat elke man dat wel kan beamen! Wat mannen zeggen en wat vrouwen verstaan, dat zijn vaak twee heel verschillende zaken





Je verdraait zelf de woorden van TO, dus bepaalde mannen hebben daar schijnbaar ook een handje van.



Het is van meet af duidelijk dat jij hier reageert uit een anti-vrouw perspectief. Daar komen ook die niet-bepaald neutrale uitspraken van je vandaan.



Wanneer mijn partner mij kwetst/beledigd/disrespect is er één ding wat ik ZEKER NIET doe.. En dat is mijn benen voor hem spreiden. Eerst uitpraten en excuses aanbieden, daarna kijken we weer verder.
quote:Defietsboer schreef op 03 mei 2016 @ 21:26:

[...]





Je verdraait zelf de woorden van TO, dus bepaalde mannen hebben daar schijnbaar ook een handje van.



Het is van meet af duidelijk dat jij hier reageert uit een anti-vrouw perspectief. Daar komen ook die niet-bepaald neutrale uitspraken van je vandaan.





Wat heb ik verdraaid?

Misschien ben ik niet neutraal, wie is dat wel? Maar anti-vrouw? Nee joh, ik hou van vrouwen. Meer dan van mannen!
Alle reacties Link kopieren
Zo is dat!...eerst lullen en dan pas neuken.



Typisch man ook he?!....om dat anders- om te denken.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 22:06:

[...]



Wat heb ik verdraaid?

Misschien ben ik niet neutraal, wie is dat wel? Maar anti-vrouw? Nee joh, ik hou van vrouwen. Meer dan van mannen!



Zoveel dat je alles in twijfel trekt wat TO zegt en het gewoon ronduit niet gelooft:



quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 12:17:

Dus, tenzij je met een monster samen bent, kan ik me niet voorstellen dat je vriend doodleuk en out of the blue zegt: mijn vorige vriendin was leuker, mooier, liever en by the way, je bent het niet waard om moeder te worden.



Aannemelijker is dat jullie beiden het één en ander aan frustraties over en weer hebben gegooid. Dan is de vraag of seks een ruilmiddel is, zeer terecht. Die vraag staat los van of er iets uitgesproken moet worden.TO zegt niet dat ze seks als een ruilmiddel inzet. Ze zegt dat ze geen seks met hem kan hebben na zo gekwetst te zijn en niet over haar gevoel heen kan stappen. Zeker niet als hij er niet over wilt praten.
Alle reacties Link kopieren
Even terug naar je OP. Ik vind het heel knap van je dat je nog wel wilt praten.



Persoonlijk zou ik hem echt even helemaal de stront in laten zakken.

En niet willen praten en wel sex (van zijn kant dan), is al helemaal van de zotte.



Als er volgens hem andere meiden zijn die leuker / knapper / mooier zijn dan jij, dan gaat hij daar toch op jagen. Er zijn vast ook wel mannen die jou meer de moeite waard vinden dan hem...



Als je dat tegen hem zegt, en meteen de deur uitgaat om te stappen met vriendinnen....moet je opletten hoe snel hij bijdraait
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
quote:Defietsboer schreef op 03 mei 2016 @ 22:34:

[...]





Zoveel dat je alles in twijfel trekt wat TO zegt en het gewoon ronduit niet gelooft:





[...]





TO zegt niet dat ze seks als een ruilmiddel inzet. Ze zegt dat ze geen seks met hem kan hebben na zo gekwetst te zijn en niet over haar gevoel heen kan stappen. Zeker niet als hij er niet over wilt praten.

Je moet de discussie wel volgen en niet alleen mijn bijdragen eruit pikken. Ik ben immers niet degene die over seks als ruilmiddel begon, twee dames waren mij voorgegaan. En wat ze zeggen, daar kan ik me deels in vinden.



TO zegt dat het al een tijdje niet goed gaat en dat de bron van de ruzies haar verminderde vruchtbaarheid is en het feit dat ze al vijf jaar proberen zwanger te worden. TO schrijft niets over andere foute karaktertrekken. Zou jij vijf jaar lang zwanger proberen te raken van een waardeloze vent? Is TO zo'n slechte judge of character of komt zijn ware aard nu pas boven drijven?



Ik weet het niet. Maar ik weet wel dat communicatie tussen twee partners, na vijf jaar lang mislukte pogingen tot zwangerschap, heel erg verstoord kan raken. Vandaar dat ik nog een slag om de arm hou en die vent niet gelijk bij het grof vuil leg aan de hand van één OP. Lijkt me wel zo redelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 23:15:

[...]



Je moet de discussie wel volgen en niet alleen mijn bijdragen eruit pikken. Ik ben immers niet degene die over seks als ruilmiddel begon, twee dames waren mij voorgegaan. En wat ze zeggen, daar kan ik me deels in vinden.







Je hebt het over vrouwen (in het algemeen, niet enkel TO) als mensen die dingen verdraaien. Wanneer ik dan stel dat jij ook TO's woorden verdraait, zeg je dat je dit in navolging van vrouwen deed. Je zou dan toch beter moeten weten, dacht ik zo.



quote:kadanz schreef op 03 mei 2016 @ 23:15:

[...]



TO zegt dat het al een tijdje niet goed gaat en dat de bron van de ruzies haar verminderde vruchtbaarheid is en het feit dat ze al vijf jaar proberen zwanger te worden. TO schrijft niets over andere foute karaktertrekken. Zou jij vijf jaar lang zwanger proberen te raken van een waardeloze vent? Is TO zo'n slechte judge of character of komt zijn ware aard nu pas boven drijven?



Ik weet het niet. Maar ik weet wel dat communicatie tussen twee partners, na vijf jaar lang mislukte pogingen tot zwangerschap, heel erg verstoord kan raken. Vandaar dat ik nog een slag om de arm hou en die vent niet gelijk bij het grof vuil leg aan de hand van één OP. Lijkt me wel zo redelijk.Zie niet in waarom TO zou liegen over die uitspraken in een OP naar mensen die haar niet kennen. Wat die man zei is ver buiten acceptabel. Er is wel kans dat TO ook van alles heeft gezegd en dat ze dit niet noemt. Of hij het nu alleen is, of zij beiden, maakt voor de eindconclusie niet zoveel uit. Als ze zo met elkaar omgaan, wordt het tijd om gedag te zeggen en een gezondere relatie aan te gaan.
quote:Defietsboer schreef op 04 mei 2016 @ 20:22:

[...]





Je hebt het over vrouwen (in het algemeen, niet enkel TO) als mensen die dingen verdraaien. Wanneer ik dan stel dat jij ook TO's woorden verdraait, zeg je dat je dit in navolging van vrouwen deed. Je zou dan toch beter moeten weten, dacht ik zo.





[...]





Zie niet in waarom TO zou liegen over die uitspraken in een OP naar mensen die haar niet kennen. Wat die man zei is ver buiten acceptabel. Er is wel kans dat TO ook van alles heeft gezegd en dat ze dit niet noemt. Of hij het nu alleen is, of zij beiden, maakt voor de eindconclusie niet zoveel uit. Als ze zo met elkaar omgaan, wordt het tijd om gedag te zeggen en een gezondere relatie aan te gaan.Helemaal mee eens!
Nee, ik zeg niet dat TO de woorden verdraait. En al helemáál niet dat ze liegt, hoe kom je daar nou bij? Dat zou een kwade opzet veronderstellen bij TO. Ook richt ik mijn pijlen niet alleen op vrouwen. Mannen én vrouwen praten soms volledig kangs elkaar heen.

Ik opper alleen de mogelijkheid dat TO de uitspraken van haar vriend averechts interpreteert. Net zoals jij mijn woorden radicaal anders interpreteert dan de bedoeling is.



Hoor en wederhoor, is dat ook niet bij jou een groot goed? Nu is wederhoor op een forum nogal moeilijk, maar een doodsvonnis uitspreken over een relatie ('dat komt nooit meer goed!') op basis van één enkele summiere OP is absurd. Vind je het gek dat ik uit voorizichtigheid even doorvraag bij TO?



TO is ondertussen met de noorderzon verdwenen.
quote:kadanz schreef op 04 mei 2016 @ 21:43:

Nee, ik zeg niet dat TO de woorden verdraait. En al helemáál niet dat ze liegt, hoe kom je daar nou bij? Dat zou een kwade opzet veronderstellen bij TO. Ook richt ik mijn pijlen niet alleen op vrouwen. Mannen én vrouwen praten soms volledig kangs elkaar heen.

Ik opper alleen de mogelijkheid dat TO de uitspraken van haar vriend averechts interpreteert. Net zoals jij mijn woorden radicaal anders interpreteert dan de bedoeling is.



Hoor en wederhoor, is dat ook niet bij jou een groot goed? Nu is wederhoor op een forum nogal moeilijk, maar een doodsvonnis uitspreken over een relatie ('dat komt nooit meer goed!') op basis van één enkele summiere OP is absurd. Vind je het gek dat ik uit voorizichtigheid even doorvraag bij TO?



TO is ondertussen met de noorderzon verdwenen.Goeie post.
quote:kadanz schreef op 04 mei 2016 @ 21:43:

Nee, ik zeg niet dat TO de woorden verdraait. En al helemáál niet dat ze liegt, hoe kom je daar nou bij? Dat zou een kwade opzet veronderstellen bij TO. Ook richt ik mijn pijlen niet alleen op vrouwen. Mannen én vrouwen praten soms volledig kangs elkaar heen.

Ik opper alleen de mogelijkheid dat TO de uitspraken van haar vriend averechts interpreteert. Net zoals jij mijn woorden radicaal anders interpreteert dan de bedoeling is.



Hoor en wederhoor, is dat ook niet bij jou een groot goed? Nu is wederhoor op een forum nogal moeilijk, maar een doodsvonnis uitspreken over een relatie ('dat komt nooit meer goed!') op basis van één enkele summiere OP is absurd. Vind je het gek dat ik uit voorizichtigheid even doorvraag bij TO?



TO is ondertussen met de noorderzon verdwenen.



Maar denk je niet dat zelfs als het zo zou zijn dat TO de uitspraken verkeerd interpreteert de eindconclusie hetzelfde is? Namelijk dat ze of niet bij elkaar passen of één van de twee dan wel niet beide niet toe is/zijn aan een relatie?

Bovendien denk ik dat er toch wel iets gebroken zijn bij mij op het moment dat er in mijn relatie zo tegen me gesproken wordt, maar dat ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem al met z'n hoofd tegen een koekenpan laten komen?



Wat een pannenkoek...
quote:marmar83 schreef op 04 mei 2016 @ 22:13:

Heb je hem al met z'n hoofd tegen een koekenpan laten komen?



Wat een pannenkoek...Dat is ook niet echt constructief hè. .
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net uit een relatie met een gast die bij ruzies mij uitschelden en kwetsende dingen zei. Dingen waar ik mee zat, mijn angsten, mijn verleden, niks was voor hem te gek, als ie me maar kon raken.

2 maanden geleden uit gemaakt, in het begin is het moeilijk, maar nu besef ik me steeds meer en meer dat als je van iemand houdt, je diegene nooit pijn zou willen doen. Je kunt schelden, maar iemand pakken op de meest gevoelige punten is geen liefde.

Hoop dat je hier wat mee kunt. Je verdient echt wel beter dan dat ;)
quote:Anijsje0123 schreef op 04 mei 2016 @ 22:07:

[...]





Maar denk je niet dat zelfs als het zo zou zijn dat TO de uitspraken verkeerd interpreteert de eindconclusie hetzelfde is? Namelijk dat ze of niet bij elkaar passen of één van de twee dan wel niet beide niet toe is/zijn aan een relatie?

Bovendien denk ik dat er toch wel iets gebroken zijn bij mij op het moment dat er in mijn relatie zo tegen me gesproken wordt, maar dat ben ik.Ik kan dat onmogelijk concluderen uit de OP. Zelfs niet als de woorden gewoon correct geïnterpreteerd zijn. Wat weten jij en ik nou van TO en haar vriend om te zeggen 'jij bent niet toe aan een relatie/jullie passen niet bij elkaar'? Als jij zulk diepgaand relatieadvies kunt geven aan de hand van slechts drie quotes, dan moet je echt de relatie-therapie-business ingaan!
quote:kadanz schreef op 04 mei 2016 @ 22:20:

[...]



Ik kan dat onmogelijk concluderen uit de OP. Zelfs niet als de woorden gewoon correct geïnterpreteerd zijn. Wat weten jij en ik nou van TO en haar vriend om te zeggen 'jij bent niet toe aan een relatie/jullie passen niet bij elkaar'? Als jij zulk diepgaand relatieadvies kunt geven aan de hand van slechts drie quotes, dan moet je echt de relatie-therapie-business ingaan!



Je hebt zeker goede punten. Van een afstand zeg ik ook ; waarom wil je in vredesnaam kinderen met deze vent? Maar ook een relatie deskundige zal dieper gaan graven om tot de kern te komen.

Neemt niet weg dat deze opmerkingen echt niet door de beugel kunnen.
Het is zeker een zeer bizarre uitspraak: je bent het niet waard om kinderen te krijgen. Zo bizar dat ik eerder benieuwd ben naar de context en de omstandigheden waarin zoiets gezegd wordt. Wellicht blijkt daaruit dat die vriend inderdaad volslagen idioot is. Of juist niet.
quote:kadanz schreef op 04 mei 2016 @ 22:20:

[...]



Ik kan dat onmogelijk concluderen uit de OP. Zelfs niet als de woorden gewoon correct geïnterpreteerd zijn. Wat weten jij en ik nou van TO en haar vriend om te zeggen 'jij bent niet toe aan een relatie/jullie passen niet bij elkaar'? Als jij zulk diepgaand relatieadvies kunt geven aan de hand van slechts drie quotes, dan moet je echt de relatie-therapie-business ingaan!Dat je het niet met elkaar eens bent is 1 ding maar de manier waarop jij een discussie voert daar kan ik werkelijk niets mee. Fijne discussie verder!
quote:kadanz schreef op 04 mei 2016 @ 22:45:

Het is zeker een zeer bizarre uitspraak: je bent het niet waard om kinderen te krijgen. Zo bizar dat ik eerder benieuwd ben naar de context en de omstandigheden waarin zoiets gezegd wordt. Wellicht blijkt daaruit dat die vriend inderdaad volslagen idioot is. Of juist niet.



Je hebt nu eenmaal mensen die in het heetst vd strijd de meest vreselijke dingen eruit flappen. Wil natuurlijk niet zeggen dat ze dan compleet afgeschreven moeten worden.

Is het frustratie, zomaar wat eruit kramen of doelbewust? En wat zegt TO in het heetst vd strijd terug? Gaat zij ook schelden?

Het zal best complexer in elkaar zitten.
quote:Anijsje0123 schreef op 04 mei 2016 @ 22:48:

[...]





Dat je het niet met elkaar eens bent is 1 ding maar de manier waarop jij een discussie voert daar kan ik werkelijk niets mee. Fijne discussie verder!

Vergeet even die flauwe opmerking over relatie-therapie, ik beet even terug na al die vreemde beschuldigingen aan mijn adres, maar je hebt gelijk, constructief is het niet.



Ik zou het toch fijn vinden als je antwoordt op mijn stelling, namelijk dat je helemaal niks kunt zeggen over hun relatie aan de hand van drie quotes zonder context.
Gelukkig heb je nog geen kind met hem.



Tegen de tijd dat je ze wel hebt zul je spijt krijgen dat je bij deze mafklapper bent gebleven. Zit je er aan vast aan die lomperd zonder respect.



Misschien lukt het niet nu. Maar je bent wel vruchtbaar dus het gaat wel lukken.

Ik hoop alleen niet met deze rampallie
Alle reacties Link kopieren
IK heb niet meer gelezen dan de OP. Naar aanleiding daarvan denk ik dat hij degene is die zich aanstelt.



Misschien ervaart hij het als wat in Rotterdam ook pikstraf wordt genoemd, het tegenovergestelde van overgewaardeerde goedmaakseks.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven