Geldslaaf?

13-09-2015 21:23 411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,



Een goede vriendin van mij verkeert in een iets andere "scene" en heeft daar een hobby als SM dominant, zeg maar meesteres.

ZIj is hier tegenover mij altijd open over geweest en verteld mij vaak verhalen over haar clientèle en de dingen die zij doet.

Zij weet ook dat het niet mijn ding is, maar dat ik het wel interessant vind.

Nu kreeg ik van haar een verzoek om aan iets mee te doen, een van haar cliënten is een zogenaamde geldslaaf, hij betaald haar om zeg maar cadeaus aan haar te mogen geven, dit zijn vaak dure cadeaus.



Nu zou deze man graag een vriendin willen "dienen" en zij dacht aan mij.

Eea zou eerst alleen via mail, whatsapp en telefoon gaan en misschien later een keer life.

Ik zou dan via de mail cadeaubonnen etc van hem krijgen als ik hem dat vroeg(beveel?)



Zij zegt dat ik gek ben als ik dit niet zou doen...



Een kant van mij vind dit machtig interessant ..maar iets anders zegt...mmmmh..



Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:saywhat schreef op 04 mei 2016 @ 01:38:

[...]





Ik vind dit topic echt bizar, maar om nou over golddiggers te spreken, nee. De meeste vrouwen (van wat ik lees) zitten niet aan de grond, maar kicken erop.



Ik snap alleen niet wat voor kick je ervan kunt krijgen om geld weg te geven.



Basis Kenmerk van in feite alle fetishes, is dat het een bepaald persoon die de fetish heeft opwindt, maar het voor anderen niet te begrijpen is dat iemand ervan opgewonden raakt.

Zo snap ik ook totaal niet dat iemand opgewonden raakt van een luier fetish of van het drinken van urine, omdat ik die fetishes niet heb. Dus kan ik me er ook helemaal niks bij voorstellen.



Wat je dus vooral niet moet willen is proberen te begrijpen waarom, want het is toch niet te snappen als je zelf een bepaalde fetish niet hebt. Maar snap wel het verlangen om het toch te willen snappen...



NB: je eerste zin snap ik trouwens ook niet, ben je dan alleen golddigger als je het doet als je aan de grond zit, en ben je het niet als je erop kickt? beetje eerder het omgekeerde denk ik, de meeste dames die als golddiggers bestempeld worden hebben het juist ook alleen nodig voor extra luxe...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het fenomeen ook wel te vergelijken is met sugar daddies. Alleen dan net de andere kant op. Waar suggar daddies vaak aan de dominante kant zitten, zitten geldslaven aan de onderdanige kant.



En bij beide zijn er mensen die daar opgewonden van raken. En zoals het met veel dingen is, kan dat gespeeld zijn. Maar er zullen ook vrouwen zijn die er op een andere manier voldoening uit halen. Het ontvangen van geld staat dan voor een gevoel van controle, macht.
Alle reacties Link kopieren
Klopt wel wat je zegt , miss y2.

Overigens is het voor mij totaal niet van belang of de vrouw er opgewonden van raakt, het geeft mij gewoon een fijn gevoel , het idee ook dat een bepaalde dame alleen interesse in mij heeft vanwege het financiële aspect en anders geen contact zou hoeven / willen.

Maar dat is dus ook het onderdanige eraan.



Voor mij is het gewoon van belang dat ze denkt : nou hij vraagt erom dus dan maak ik er flink gebruik van, en er wellicht om lacht met haar vriendinnen . En op subtiele wijze mij ertoe krijgt dat ik vrijwillig gewoon van alles voor haar betaal en kijkt hoe ver ik ga.



Een dame zei eens tegen me, dat ook zij het alleen leuk vond als ze gewoon die geestelijke controle over een man had en dat het juist niet leuk is als zij hem bv dmv pijn of chantage zover moest krijgen , want dan geeft iemand geen geld uit onderdanigheid naar haar toe / omdat ie haar aanbidt maar puur door die druk en dan was voor haar de lol eraf .

Maar Goed zo is iedereen anders natuurljk
Alle reacties Link kopieren
Dat ligt inderdaad aan de motieven van de vrouw.



Zoals het met veel dingen bij bdsm is (waar het toch een onderdeel van is) draait het voornamelijk om het psychische effect. Hoe kan je, in dit geval de man, zo ver krijgen dat hij je geeft wat je verlangt. En dan ligt de nadruk op 'geeft'. Geen chantage o.i.d. maar door woorden ervoor zorgen dat de man intrinsiek gemotiveerd wordt en blijft en ook zelf steeds een stap verder wil gaan.



Een psychologisch spelletje wat voor beiden veel voldoening kan geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 26 april 2016 @ 18:29:

[...]





Zoals ik zei, mijn ervaring is dat , bv via app, zon aanbod (" heb nog een bon liggen waar ik niks mee doe") en het dan "uitbouwen" beter overkomt en werkt dan een banknummer te vragen, dat is toch een wat rare vraag, en een bon zo aanbieden geeft de dame een beter gevoel.

maar serieus: zou je er op ingaan als het je zou overkomen? Of zou je toch zoiets hebben van: vreemd verhaal



Maar in dit voorbeeld, is de vrouw er van op de hoogte dat ze jouw fetish "voedt" (bij gebrek aan beter benaming )? Ik zou zo'n bon misschien wel aannemen, maar als je me achteraf zou vertellen dat je die dus niet nog 'toevallig' hebt liggen maar een fetish is, dan zou ik er toch wel anders naar kijken. Een fetish/fantasie is bijna altijd wel iets wat je met z'n tweeën moet doen. BDSM zul je ook met z'n tweeën moeten doen. Vaak initieert de ene het, en heeft de andere de keuze om er in mee te gaan of niet. In dit specifieke geval vraag ik me dus af of deze vrouw er ook van op de hoogte is (als ze dat wel is dan heb ik verder niks gezegd )



Verder, om te antwoorden op jouw vraag, nee ik zou er niet in mee gaan. Ik zou ten eerste veel te bang zijn dat er uiteindelijk iets voor terug gevraagd wordt. Dus het loverboy-verhaal waarvoor wij vrouwen altijd voor gewaarschuwd worden (Maar ik ben dan ook nog vrij jong, dus dan zal dat misschien meer meespelen). Daarnaast geeft het me ook echt voldoening als ik zelf ergens voor gespaard heb. Ik heb gisteren toevallig schoenen besteld op zalando, en als ze binnen zijn dan kan ik er extra van genieten omdat ik ze zelf gekocht heb. Als ik ze alleen maar heb dankzij de fetish van een ander, dan zou ik er niet van kunnen genieten. En al helemaal niet van iemand die ik dus verder niet ken. Als het mijn vriend zou zijn, dan is het nog een ander verhaal. Maar een anoniem persoon dat me geld/cadeautjes stuurt, nee dan spaar ik liever voor dat leuke jurkje of die toffe schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Faranya ik snap het!

Ik vertel de fetish er niet bij als ik zo'n bon aanbied, maar de vrouw zal ook wel snappen dat ik haar dan graag een plezier doe, want er zullen niet veel mannen zomaar een bon van € 100,- of meer aan een dame geven. Dus het moet leuk en subtiel gaan, en voor beiden leuk, ik vind het ook niks om het in een hokje van een fetish te stoppen. Ik denk dan meer van: zij blij want anders zou ze geen ja zeggen en andersom ook ik blij, dus prima!



Maar goed, snap ook natuurlijk je gedachte, ook ivm het loverboy idee van: " waarom doet ie dit en wie weet wil hij wel een keer wat terug" . is ook logisch dat je er voorzichtig mee bent, gezien wat je allemaal hoort tegenwoordig. Storten vind ik ook vreemder overkomen dan een bon, dat is toch al een iets makkelijker begin, maar dan nog snap ik het wel. Ik zeg er altijd ook bij dat ik het vrijwillig doe en er nooit iets voor terug zal vragen, nu niet nooit niet. En als ik dan over wat dan ook zou gaan zeuren dat ze wat terug moet doen zou ze zo naar de politie kunnen lopen met mijn apps natuurlijk.

Mijn ervaring is vaak dat gemiddeld genomen dames in de randstad iets meer gewend zijn en er makkelijker mee omgaan en op ingaan dan in bv Brabant.



Dus ik probeer, als de dame twijfelt, een beetje uit te leggen dat alles altijd precies zal gaan zoals zij wil en dat ze als het maar even niet goed voelt er gewoon mee kan stoppen.



Dus snap je denk ik maar als ik je goed begrijp zou je het wel doen als je dacht dat iemand de bon zou hebben liggen (bv als ik je in de kroeg zou ontmoeten enz) maar niet als je wist dat het een fetish is.

Staat het je dan tegen dat de man geniet van de fetish?



Vergeet niet, als een man dit doet, dan heeft hij meestal echt wel genoeg kandidaten als hij zijn best doet en zoekt, genoeg meiden willen wel een bon hebben, dus als ie dit met jou zou doen, dan doet ie het toch omdat hij het leuk vindt dat juist jij zijn geld opshopt en niet die andere meid.



Maar goed, iedereen zijn ding, snap ook dat het voldoening geeft als je er zelf voor gespaard hebt, maar er zijn ook genoeg meiden die er voldoening uit halen dat een jongen/man het voor haar over heeft zodat zij mooie schoenen heeft en zich mooi voelt en hij dan zelf minder geld heeft.

Als je weet dat er verder niks achter zit en hij niks terug wil, kan ik me er vanuit de dame toch wel de kick bij voorstellen dat zij zich speciaal voelt dat iemand dat voor haar over heeft.



Maar je hebt helemaal gelijk in die zin dat het voor een meid die niet bekend is met de fetish, allemaal gewoon zo normaal mogelijk moet voelen. dus gewoon een toevallige bon. en vaak, als het dan nog eens gebeurt en ze merkt dat het gewoon leuk is, krijgen veel toch wel de smaak te pakken.



En sommigen houden het contact juist zo afstandelijk mogelijk , en anderen willen juist beter weten van wie ze het krijgen en dus gaan lunchen, gaan shoppen en voelt het beter en minder vreemd als ze gewoon beter weten wie de persoon is die dat zo graag voor haar doet. terwijl dus de ander weer juist alleen bonnen wil en nul komma nul 1 op 1 persoonlijk contact irl. Dus , vele smaken, vele meningen!



Maar kan je gedachtengang wel volgen hoor



PS ik doe het niet bij iemand echt vreemds, met uitgaan ontmoet of gewoon met sporten en dan al elkaars nummers ofzo.

Tenzij ik natuurlijk iemand ontmoet op internetfora ofzo die weet dat ik deze fetish heb en het wel wat lijkt, maar dan nog vind ik dat minder leuk dan bij een dame die ik eerst irl ontmoet heb
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2016 09:17
Reden: hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

En daar staat tegenover?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2016 09:17
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Weet je vriendin dit ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 22 mei 2016 @ 15:45:

[...]



En daar staat tegenover?hij zegt altijd dat er niks tegenover staat. Voor jou een bon, voor hem een kick dat zíjn geld wordt gebruikt - en feitelijk hij dus wordt gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
[...]



PayPig.



Ik zag je berichten. Ik wil je erop wijzen dat, vanuit mijn ervaring binnen deze omgeving, je op een vrij brutale wijze hebt benoemd dat het voor jou leuker is een vrouw 'in het echt' ontmoet te hebben. Ik denk dat je je moet beseffen dat het in een band tussen meesteres en geldslaaf niet in eerste instantie draait om jouw genot. Dat gezegd hebbende, wilde ik je aanvullende informatie sturen. Helaas lukt dit me niet per pb (heb pas net deze alternatieve account aangemaakt).



Anna Marie.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2016 09:18
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je reactie, die niet over mijn post van vandaag gaan maar zal er toch even op antwoorden.

In eerste instantie draait het inderdaad om de dame, daarom sta ik ook geld af en leef krap voor haar.

maar daarnaast vind ik het bij een dergelijk vast contact toch prettig om te weten met wie ik te maken heb, en wil ik die persoon ook graag irl ontmoeten.

de een wil dit niet en de ander vindt dit prima en helemaal geen probleem. (in mijn ervaring is dit zelden een punt en snappen de meeste dames wel dat je je niet financieel overgeeft aan iemand die je nooit hebt gezien, en je bij wijze van geeneens zeker weet of je wel met een dame te maken hebt) altijd goed, als iemand dit niet wil dan zoek ik wel een ander die het wel wil, ieder zijn of haar keuze. Ik betreur daarom je hokjes denken van " zo en zo dient het perse te gaan" .



Dit is per geval verschillend en dient gewoon tussen partijen fijn te voelen. En als het tussen partijen niet klikt of wensen niet overeenstemmen, dan moeten ze verder zoeken.



In het onderhavige geval van de bon vroeg ik overigens dit niet en bood het gewoon zo aan, zonder ontmoeting, zoals je hopelijk uit de tekst kon afleiden.



Maar goed, toch even deze uitleg, op je reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:AllesvoorAnnaMarie schreef op 22 mei 2016 @ 21:04:

[...]





PayPig.



Ik zag je berichten. Ik wil je erop wijzen dat, vanuit mijn ervaring binnen deze omgeving, je op een vrij brutale wijze hebt benoemd dat het voor jou leuker is een vrouw 'in het echt' ontmoet te hebben. Ik denk dat je je moet beseffen dat het in een band tussen meesteres en geldslaaf niet in eerste instantie draait om jouw genot. Dat gezegd hebbende, wilde ik je aanvullende informatie sturen. Helaas lukt dit me niet per pb (heb pas net deze alternatieve account aangemaakt).



Anna Marie.



Huh? Hoezo niet?



Ik weet overigens niet precies wat het beleid m.b.t. tot geldslaven inhoudt, maar het lijkt me dat hengelen ook dan niet is toegestaan.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk Anna Marie, in een onderdanige rol mag je geen voorkeuren uitspreken. Dan heb je gewoon helemaal niets meer te vertellen!



Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-05-2016 09:16
Reden: hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien krijg je geen berichten omdat je pb-functie uitstaat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aneso schreef op 29 mei 2016 @ 07:56:

Misschien krijg je geen berichten omdat je pb-functie uitstaat?



Ben niet zo handig met fora, maar snap nu dat je dat apart aan moet zetten (of had ik het zelf per ongeluk uitgezet).

Nu je het zegt, herinner ik me dat ik eerder ook al geen pb kon sturen en ontvangen dus heb hem nu maar op " pb sturen aan" aangevinkt. weer wat geleerd, dank je!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me afvraag zijn er ook vrouwen die kado's weggeven?
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Ongetwijfeld zijn die er. Even zoeken dus
Alle reacties Link kopieren
Vrees wel dat er dan maatschappelijk heel snel anders tegenaan zal worden gekeken (man die vrouw financieel gebruikt en uitbuit) en dat het sneller als misbruik zal worden gezien.

Zeg niet dat dat terecht is maar denk dat dat wel zo zal zijn.



Maar goed succes Rednas1974!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt pb.
Alle reacties Link kopieren
Give me Prada
alles is energie
Alle reacties Link kopieren
quote:PayPig schreef op 04 mei 2016 @ 19:57:

Klopt wel wat je zegt , miss y2.

Overigens is het voor mij totaal niet van belang of de vrouw er opgewonden van raakt, het geeft mij gewoon een fijn gevoel , het idee ook dat een bepaalde dame alleen interesse in mij heeft vanwege het financiële aspect en anders geen contact zou hoeven / willen.

Maar dat is dus ook het onderdanige eraan.



Voor mij is het gewoon van belang dat ze denkt : nou hij vraagt erom dus dan maak ik er flink gebruik van, en er wellicht om lacht met haar vriendinnen . En op subtiele wijze mij ertoe krijgt dat ik vrijwillig gewoon van alles voor haar betaal en kijkt hoe ver ik ga.



Een dame zei eens tegen me, dat ook zij het alleen leuk vond als ze gewoon die geestelijke controle over een man had en dat het juist niet leuk is als zij hem bv dmv pijn of chantage zover moest krijgen , want dan geeft iemand geen geld uit onderdanigheid naar haar toe / omdat ie haar aanbidt maar puur door die druk en dan was voor haar de lol eraf .

Maar Goed zo is iedereen anders natuurljk



Ik zou er totaal geen problemen mee hebben, een prinses hoort gewoon in de watten gelegd te worden en te krijgen wat ze nodig heeft en er zijn denk ik genoeg mannen die deze rol willen vervullen .

En dat is het met dominante vrouwen die zijn nl niet bang of angstig dat ze er iets voor zouden moeten doen, de machtsverhoudingen zijn voor die tijd wel duidelijk .
alles is energie
Alle reacties Link kopieren
quote:Rednas1974 schreef op 29 mei 2016 @ 14:03:

Wat ik me afvraag zijn er ook vrouwen die kado's weggeven?Tuurlijk zijn die er, maar wat heb jij te bieden? Alleen eisen en wrnsem werkt niet bij een vrouw. Minimaal een goddelijk lichaam en serieuze slaapkamer skills. Over het algemeen geven vrouwen niets weg alleen omdat je mooie ogen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Donderdag een personeelsfeestje gehad op het werk. Nu werkt bij ons een leuke secretaresse die dus echt shopjunk is, en ik let sowieso al altijd op haar schoenen en of ze weer een nieuw paar heeft.

Om een lang verhaal kort te maken: na afloop liep ik vanaf het station (met trein gegaan ivm alcohol) samen met haar naar huis (wonen vlak bij elkaar en je laat zo iemand niet in de donker alleen naar huis gaan) en het gesprek kwam op haar shopperigheid.



Ik gaf haar een complimentje dat ik het zo leuk vind dat ze zoveel schoenen koopt en ik altijd naar haar schoenen kijk en dat ik ook best een paar voor haar zou betalen als ik dat zou mogen (tja, dronken is geen excuus en ja stom stom stom).



Toen zei ze dus van nou als jou dat blij maakt dan mag dat wel, ik heb al een paar op het oog die ik wil, als je me geld geeft dan ga ik die vrijdag na het werk meteen halen.

Aangezien ik het niet cash bij me had en op de looproute geen pinautomaat lag, heb ik het dus via de rabo app op dat moment aan haar overgemaakt met omschrijving: schoenen.



smorgens dacht ik al van stom stom stom, zo'n fetish altijd buiten de werksfeer houden! En een heel slecht gevoel erbij dat ik het had gedaan.

Maar goed, vrijdag haar op het werk gezien en ze deed gewoon normaal, as usual. En het ter sprake brengen zou ik wel heel awkward vinden en tja, beloofd is beloofd dus ik dacht ik wacht het maar even af,



Nu werkt zij dus part time (is in feite stagiaire) dus was vrijdagmiddag vrij.

Krijg ik dus om een uur of half 3 een appje van: " Nog bedankt , ze zitten zo heerlijk,alsof ze voor me gemaakt zijn!" . Toen had ik dus zoiets van ok, fijn maar heel leuk is het nu niet meer.

Maar goed, hele weekend zitten malen maar zoals gezegd allemaal mijn eigen schuld.



Nu komt ze dus vandaag op het werk om een uur of 4 mijn kamer binnenlopen om de post op te halen (zit daar normaal met 2en maar maandag zit ik alleen). Zegt ze dat ze het hartstikke leuk vond en dat ze dus nog een ander leuk paar op het oog heeft (blijkbaar zaterdag gezien in de stad).

Nu wil ze dus dat ik die ook betaal, ze zei het niet dwingend maar eerder lacherig en iets zei van : je hebt mijn iban nu dus kijk maar even vandeweek, maar ik wil het wel uiterlijk eind deze week hebben anders ben ik verdrietig en dat wil je toch niet.



Nu weet ik dus totaal niet wat ik moet doen.

Ten eerste met mijn werk, denk niet dat ze het me in dank gaan afnemen dat een leidinggevende zoiets doet en denk dat mijn collega's me ook niet echt serieus meer zullen nemen als dit uitkomt.

Probleem is ook nog eens dat die overschrijving zwart op wit staat op haar bank.

Ten tweede dus met mijn vriendin, denk dat die ook niet zal zeggen van, prima. Dus ook vrees ik voor mijn relatie.



Nogmaals ik ben niet direct gechanteerd ofzo maar voel me wel onder druk staan nu, wat ik al zei op het werk en daarnaast kent ze mijn vriendin ook gewoon goed van zien (uitgaan en wonen in de buurt).



Nogmaals het is allemaal mijn eigen schuld maar heeft iemand nog een advies om de schade te beperken. Ik dacht er zelf eigenlijk aan om goede afspraken met haar te maken , bv haar morgen op het werk aan te spreken en te zeggen dat ik er spijt van heb en dit zo niet wil, en dat ik misschien als zij het leuk vind nog wel een paar te betalen. Maar ben bang dat, als ik nu nog een paar geef omdat zij dat wil, ik chantabel blijf en dat ze over een week weer komt van : ok nu niet paar nog en dan houd ik mijn mond enz. En dan blijf ik bezig en wordt het van kwaad tot erger.



Sorry van dit lange verhaal en ja ik heb mezelf in de nesten gewerkt maar ik denk toch dat het het beste is om gewoon, desnoods buiten werktijd af te spreken en wat ze wil want ik wil echt niet dat dit ooit uitkomt.



voel me nu pas echt een domme sukkel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven