Vader kind loslaten

02-05-2016 22:01 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik en de vader van mijn kind hebben een aparte soort relatie. Aan en uit. Hij beloofd steeds te gaan samen wonen en stelt het weer uit. Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was beloofde hij dat dingen zouden veranderen. Ik twijfelde erg over de zwangerschap. Houden of niet. Hij wou geen abortus. Nu ben ik erg blij met mijn kindje natuurlijk. Kind is 7 maanden. Vader die werkloos is komt wanneer het hem uitkomt, nu al drie weken niet geweest. Belt Ook Dagen Niet Om Te Kijken Hoe T Met ZijN Kind Gaat.



Ondanks dit alles vind ik hem loslaten zo moeilijk. We kennen elkaar al 12 jaar. Steeds uit en aan. Ik voel me zo leeg en angstig als ik denk aan een leven zonder hem. Raar want eigenlijk doe ik alles alleen. We doen nijs samen. Hij gaat nooit mee naar familie verjaardagen en uitstapjes. Onze momenten zijn thuis. Voor mijn kind moeten dingen nu echt anders. Ik kan geen relatie meer hebben met hem. Zal voor kind ook verwarrend zijn later. Hoe pak ik dit aan en ga ik om met gevoel van leegte zonder hem?
Alle reacties Link kopieren
Goed idee. Je doet het toch maar allemaal alleen. Je bent meer waard dan dit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:carrie-bradshaw schreef op 04 mei 2016 @ 20:53:

[...]

Daar gaat hij niet in mee. Als ik dan zeg je kan voor 2 uurtjes komen of met haar wandelen of ergens buiten afspreken wil hij toch blijven. Als ik dan zeg het is tijd om te gaan doet hij moeilijk. Daarom vind ik het zo lastig. Normale afspraken maken lukt bij hem niet. Hij denkt dat hij recht heeft op een relatie met mij, in mijn huis zijn zo lang hij wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 04 mei 2016 @ 20:55:

[...]



Tja doe je dat niet dan geef je dat door aan je kind. Wil je dat? Wil je dat je kind zich zo voelt zoals jij? Wetend dat ze een kansloze vent achterna loopt maar niet de ballen heeft om voor zichzelf te kiezen?





En dat wil ik dus zeker niet. Ga vrijdag bellen voor een afspraak.



Bedankt allemaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:zubina schreef op 04 mei 2016 @ 21:07:

[...]





Daar gaat hij niet in mee. Als ik dan zeg je kan voor 2 uurtjes komen of met haar wandelen of ergens buiten afspreken wil hij toch blijven. Als ik dan zeg het is tijd om te gaan doet hij moeilijk. Daarom vind ik het zo lastig. Normale afspraken maken lukt bij hem niet. Hij denkt dat hij recht heeft op een relatie met mij, in mijn huis zijn zo lang hij wil.Ja als t al 12 jaar zo gaat dan zal hij je idd niet snel serieus nemen. Maar dat is aan jou om nu wel te laten zien dat je t meent. Gewoon boos worden dat hij weg moet gaan en dat je anders de politie belt. Zal ie niet op zitten te wachten neem ik aan.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft niets te willen. Jouw manier of niet. Heeft hij een sleutel van je huis? Sloten vervangen.



Hij heeft geen poot om op te staan en mag blij zijn dat hij zijn kind kan zien. Maar niet bij jou thuis.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Sleutel heeft hij niet meer

Ga jullie advies opvolgen. Uiteindelijk zal hij wel inzien dat ik het dit keer meen.
Alle reacties Link kopieren
Heb het eerder gezegd, lijkt op verhaal van vriendin. Als zij aangaf verder te gaan met haar leven zonder hem. Zij hij altijd, ik geloof je niet we komen toch bij elkaar. Misschien een brutale vraag, maar ik stel het toch: ben je expres zwanger geworden? Omdat je dacht een kind gaat hem veranderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven