Mode & Beauty alle pijlers

Winkels open op 5 mei?

05-05-2016 09:15 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik denk dat ik niet goed kan Googlen, maar ik vroeg me af of jullie weten dat de winkels vandaag open zijn?



En tot hoelaat? We hadden eigenlijk in de planning staan om te gaan winkelen vandaag maar hebben daarbij niet gekeken naar de datum. We hebben zelf geen groot winkel centrum in de buurt..
Harderwijk is open. En het is straattheaterfestival.
quote:ducktape schreef op 05 mei 2016 @ 10:01:

Hier zijn de supermarkten wel gewoon open, is het grote winkelplein open en is de Makro zelfs tot 22.00 open.

Bevrijdingsdag is eens in de 5 jaar een vrije dag voor iedereen, maar dat is pas weer in 2020, 2025, 2030 etc...



Ja, maar zoals eerder gezegd is het vandaag ook Hemelvaartsdag en dat is wel een officiële vrije dag.



Hier is de supermarkt volgens mij gewoon open. Verder heb ik geen idee (we zijn op vakantie in een dorp in NL). Ik ga straks wel even kijken wat er open is.
Www.koopzondagen.net
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn alleen de bouw en supermarkt geopend, de rest is dicht
quote:teletubbie1234 schreef op 05 mei 2016 @ 10:04:

[...]





Dit is voor de winkelmedewerker bloed irritantAltijd lastig, klanten die je winkel willen bezoeken
Alle reacties Link kopieren
Hier in Middelburg wel gewoon markt, paar kleine winkeltjes open en de rest dicht
quote:ducktape schreef op 05 mei 2016 @ 10:01:

Hier zijn de supermarkten wel gewoon open, is het grote winkelplein open en is de Makro zelfs tot 22.00 open.

Bevrijdingsdag is eens in de 5 jaar een vrije dag voor iedereen, maar dat is pas weer in 2020, 2025, 2030 etc...Alleen als het in de Cao staat. Mijn man is nooit vrij op 5 mei.
Waren nog best veel winkels open in Tilburg!
Alle reacties Link kopieren
Tegenwoordig zijn er op zon- feest- en gedenkdagen meer winkels open dan dicht, behalve misschien op de bible belt.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven