Foto's van Xperia Z1 compact naar laptop. Hoe?!

05-05-2016 13:12 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al dagen probeer ik de foto's en filmpjes vanaf mijn Xperia (met extra geheugenkaartje) op mijn laptop te krijgen en het lukt me gewoon niet!



Via verkenner krijg ik een heleboel mappen, maar geen foto's.

Met Companion haalt hij een deel van de foto's er af, maar niet alles.



Help
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Kun je niet een app als Google foto's gebruiken of zo? Die maakt automatisch een back-up van de foto's op je telefoon, en als je vervolgens in Google inlogt op je laptop kun je ze daar downloaden.
Alle reacties Link kopieren
Is het mogelijk om alles foto's op de SD-kaart te zetten, vervolgens deze uit je telefoon te halen en in je computer te steken? Vaak herkent ie alle mappen beter als je de SD-kaart uit je telefoon haalt, dan als je via je telefoon bij je SD-kaart probeert te komen.



Als dat niet werkt zou je ook nog kunnen overwegen om alle foto's van je telefoon naar bijv. Google drive te uploaden? Vervolgens kan je dan op je laptop bij je google drive. Zo heb je ook een back-up van je al je foto's.
Alle reacties Link kopieren
Staan ze in je telefoongeheugen of op de sd kaart? Kan je ze van af je telefoon verzenden?
Alle reacties Link kopieren
Als je naar Verkenner gaat als je telefoon aangesloten is en je telefoon opent heb je een map met de naam 'DCIM'. Hierin vind je een map met de naam '100ANDRO'. Als de foto's op het interne geheugen van je telefoon staan vind je ze daar.

Hetzelfde geld voor SD kaart, daar heten de mappen hetzelfde en kun je de foto's in vinden.
gewoon-ik wijzigde dit bericht op 05-05-2016 14:07
Reden: typfoutjes...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Gewoon-ik schreef op 05 mei 2016 @ 14:06:

Als je naar Verkenner gaat als je telefoon aangesloten is en je telefoon opent heb je een map met de naam 'DCIM'. Hierin vind je een map met de naam '100ANDRO'. Als de foto's op het interne geheugen van je telefoon staan vind je ze daar.

Hetzelfde geld voor SD kaart, daar heten de mappen hetzelfde en kun je de foto's in vinden.Ja, dank je!!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Dropbox met automatisch foto's uploaden (met Wifi aan) is verreweg het eenvoudigst wanneer je vaak foto's met je telefoon maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist niet dat ik zoveel foto's nam.

Nu gaan ze in mijn cloud.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven