Gezondheid alle pijlers

Ernstig astma

04-05-2016 18:57 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag mijn ervaring delen. Mijn zoon is ooit gediagnosticeerd met ernstig astma. Twee opnames Davos gehad en uiteindelijk kon hij zelfs niet meer naar school . Ik ben terecht gekomen bij de HaloClinic . De allereerste keer was al een wonder op zich aangezien zijn altijd aanwezige hoofdpijn wegging. Hij is daarna frequent naar deze kliniek gegaan en ondertussen hebben we de

( grote hoeveelheid ) medicijnen afgebouwd naar niets meer ( nu anderhalf jaar geleden). Hij gaat nu bijna niet meer naar de HaloClinic ,alleen wanneer hij wat allergisch is zoals in het "gras-seizoen " bezoekt hij de kliniek weer incidenteel. Met mij zijn er ongelooflijk veel soortgelijke positieve ervaringen ( van de halotherapie ) van veel long-patiënten Omdat mijn zoon zo ziek was en hij enkel méér medicijnen kreeg van de artsen heb ik me enorm verdiept in deze halotherapie en heb ook veel mensen gesproken en naar deze verhalen geluisterd. Het wordt hoog tijd om deze verhalen en zo ontzettend goede maar vooral belangrijke ervaringen door te geven ! Ik heb mijn zoon terug die weer alles kan en doet en bovendien medicijn vrij is.
Alle reacties Link kopieren
Riekt naar spam dit.

En waar bestaat die behandeling dan uit?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
En je vraag is?
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor jullie en je zoon. Ik heb zelf ook astma (vroeger ernstig) dus weet hoe het is om benauwd te zijn. Het is gewoon niet uit te leggen aan anderen hoe beangstigend en verschrikkelijk het is als je denkt dat je stikt. Ben echt blij voor jullie....
Alle reacties Link kopieren
Ah, iets met zout en t valt onder 'natuurgeneeskunde' en wordt door slecht 1 verzekeraar vergoed.

Nou, fijn dat t je zoon heeft/zou hebben geholpen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Als het zo is fijn voor je zoon. Maar het lijkt meer een reclame/spam post dan iets anders.
Sommige kinderen groeien over hun astma heen.



Blij dat het goed gaat met jouw zoon !
En jij hebt je speciaal aangemeld om dit hier, op een anoniem forum, te komen vertellen?



Spammert!



Ik ga staffen.
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-05-2016 18:43
Reden: verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En na de twijfel zekerheid, spam dus.
Ja dus je maakt een account aan om te spammen...tja.
Alle reacties Link kopieren
De inhoud van het bericht bepaalt of er daadwerkelijk sprake is van spam toch?

Een gewone mededeling.
Er bij blogs zit er ook een verschil tussen een advertorial en een gewone blogpost.



Wat jij doet is het eerste. En je durft er niet eens eerlijk over te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dat is iets waar je gelukkig meestal overheen groeit, eventueel met de tegenwoordig uitstekende medicatie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
spammen is doorgaans mededelingen doen ja
wat een geweldig idee, je verhaal verkopen op een viva forum ipv astma fonds.
Alle reacties Link kopieren
quote:Adem schreef op 04 mei 2016 @ 20:13:

De inhoud van het bericht bepaalt of er daadwerkelijk sprake is van spam toch?

Een gewone mededeling. Denk je nou echt dat iedereen hier dom is of zo?

De inhoud van een kletspraatje zou zijn Hoera mijn zoon gaat zooo goed, hij had astma maar na een of andere vage behandeling lijkt hij erg te verbeteren.

Geen namen, sites of wat dan ook. Dat is een mededeling Maar jouw praatje is echt een (verkoop) praatje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven