Entertainment alle pijlers

Spoiler Topic The Walking Dead S7

28-04-2016 14:58 574 berichten
Welkom op het 'The Walking Dead Summer Spoiler Topic!



In dit topic bespreken we casting calls, nieuws over andere projecten van onze acteurs en nieuws vanaf de set in Georgia; wie zijn er wel en niet aanwezig?



Alle berichten die hier geplaatst worden zijn mogelijke spoilers!



Voor een spoiler vrij fantopic kan je hier terecht: The Waiting Dead



Uiteindelijk is het de bedoeling om er gezamenlijk achter te komen welk karakter aflevering 2 van seizoen 7 niet zal halen.



Het is in dit topic niet de bedoeling om het volledige verloop van de eerste aflevering te ontrafelen ala Spoiling Dead, maar puur wie er het eerste slachtoffer van Negan is geworden.



Om de OP niet te lang te maken zal ik hier onder in een reactie opsommen wat we tot nu toe weten. Veel plezier allemaal!

Alle reacties Link kopieren
Ik las een interview van Kirkman waarin hij aangaf dat iedere minuut van de finale belangrijk was en dat het leidt tot iets onverwachts. Ik ga de finale nog maar eens goed bekijken. Wie weet zie ik het licht haha
De eerste aflevering staat voor 9 oktober. Een weekje eerder dan normaal.

De werktitel is Signs, maar de officiële titel zal waarschijnlijk Something to Fear zijn, zelfde titel als de comic.
quote:fretra schreef op 05 mei 2016 @ 13:47:

Ik las een interview van Kirkman waarin hij aangaf dat iedere minuut van de finale belangrijk was en dat het leidt tot iets onverwachts. Ik ga de finale nog maar eens goed bekijken. Wie weet zie ik het licht haha

Dan spreekt hij zichzelf behoorlijk tegen. Als er clous in de finale zitten betekent dat dat je daaruit af kan leiden wie het slachtoffer is. Misschien niet met 100% zekerheid want natuurlijk zijn er dwaalsporen ( het emo-afscheid van Abe en Eugene, Aaron die met alle geweld meewilde. Normaal is dat een voorbode voor dood), maar geheel onverwacht is het dan niet.

Onverwacht zou ik vinden als Rick gaat. Of dat Dwayne zich opoffert, of dat Maggie on the spot een shadowbaby baart die Negan opvreet. Zoiets.

Dat iemand uit de groep doodgaat is natuurlijk voorzien. Ik gok nav van de pov-theorie in ieder geval op iemand uit het busje. Rosita niet want die is minor, Daryl niet want zijn hoofd was te zien en er is min of meer bevestigd dat hij nog wat te doen heeft in s7. Blijft over Glenn of Michonne.
Star, het is Dwight :p



Maar je hebt gelijk ja, Kirkman is een beetje een klootzak wat dat betreft. Hij spuwt een hoop onzin uit. Wat voor het fandom dan weer mooie bezigheidstherapie is
Dwight ja
Alle theorieën bekeken en logisch zou zijn door positie Aron, maar dat is geen geliefd karakter en zou echt zo stom zijn. Abraham is ook wel logisch, maar geliefd? Ik vind hem wel leuk maar het is niet een origineel karakter. Ik hoop dat het toch Glenn is.
Positie gaat echt geen rol spelen. Dan geloof je echt veel te veel in continuïteit en daar is TWD geen ster in, zeker niet op dit gebied.
Glenn en michonne staan bij mij op 1. Op 2 Abe door de ietwat opzichtige tweets en uitspraken van Michael cudlitz
quote:Merlijne schreef op 05 mei 2016 @ 15:20:

Positie gaat echt geen rol spelen. Dan geloof je echt veel te veel in continuïteit en daar is TWD geen ster in, zeker niet op dit gebied.



Absoluut eens. TWD heeft weinig tekortkomingen, maar continuïteit is er wel één.

Er is ook nadrukkelijk gezegd dat er in de line up zelf geen aanwijzingen zitten, en eigenlijk geloof ik dat wel.
quote:Dragisa schreef op 05 mei 2016 @ 15:21:

Glenn en michonne staan bij mij op 1. Op 2 Abe door de ietwat opzichtige tweets en uitspraken van Michael cudlitz



Eens.

Ik vind het alle drie stomme opties. Ik wil ze allemaal houden
quote:Dragisa schreef op 05 mei 2016 @ 15:23:

[...]





Absoluut eens. TWD heeft weinig tekortkomingen, maar continuïteit is er wel één.

Er is ook nadrukkelijk gezegd dat er in de line up zelf geen aanwijzingen zitten, en eigenlijk geloof ik dat wel.Bovendien weten de makers wel hoe gek fans tegenwoordig zijn. Iedereen kan alles duizend keer terugspoelen en stopzetten en langzaam of juist snel afspelen. Dus vanuit de line up en het zicht van het Lucille slachtoffer (en het gedempte geluid) bij het eindshot ga je echt niks afleiden. Is die eindscène ook niet in een studio gefilmd met alleen JDM? Dus dat het sowieso niks zegt? Of was dat weer een ander gedeelte?
quote:Merlijne schreef op 05 mei 2016 @ 15:20:

Positie gaat echt geen rol spelen. Dan geloof je echt veel te veel in continuïteit en daar is TWD geen ster in, zeker niet op dit gebied.Nee, dat lijkt me ook niet, hoor. Daar om hoop ik dat het Glenn is. Ik heb zelf niet zo veel met Glenn, maar voor al, als het Glenn is dan is het NIET Daryl of Michonne. Ik vind Rick het belangrijkste karakter, maar zonder Daryl, Michonne of Carol verliest de show in mijn ogen kwaliteit en interesse. Maar dat is persoonlijk
quote:strikjemetstippels schreef op 05 mei 2016 @ 15:17:

Alle theorieën bekeken en logisch zou zijn door positie Aron, maar dat is geen geliefd karakter en zou echt zo stom zijn. Abraham is ook wel logisch, maar geliefd? Ik vind hem wel leuk maar het is niet een origineel karakter. Ik hoop dat het toch Glenn is.Hoe bedoel je dat Abraham geen origineel karakter is? Hij komt wel uit de comics.
quote:Merlijne schreef op 05 mei 2016 @ 15:27:

[...]





Bovendien weten de makers wel hoe gek fans tegenwoordig zijn. Iedereen kan alles duizend keer terugspoelen en stopzetten en langzaam of juist snel afspelen. Dus vanuit de line up en het zicht van het Lucille slachtoffer (en het gedempte geluid) bij het eindshot ga je echt niks afleiden. Is die eindscène ook niet in een studio gefilmd met alleen JDM? Dus dat het sowieso niks zegt? Of was dat weer een ander gedeelte?De dood zelf is opgenomen in de studio, dezelfde waar ze vannacht gefilmd hebben. Ze hadden toen een soort statief gebouwd waar JDM op moest slaan.
quote:Starshine schreef op 05 mei 2016 @ 15:29:

[...]



Hoe bedoel je dat Abraham geen origineel karakter is? Hij komt wel uit de comics.

Ik bedoel van af het eerste moment, al is Michonne dat natuurlijk ook niet (en ok Maggie ook niet, maar ze gaan allemaal wel langer mee dan Abraham, Aron, Sasha en Rosita in de line up). Als ze zeggen 'beloved character' dan ga ik er zelf van uit dat het een karakter is van het eerste uur. Abraham zou minder impact hebben dan de karakters die al langer in de show zitten en geliefd zijn.



Abraham zou ook wel kans maken om dat Denise zijn dood heeft gekregen.
Oh op die manier. Tja van de atlanta 5 zitten er maar 4 daar natuurlijk. Rick valt sowieso af, Carl ook. Dus dan blijven Daryl en Glenn over. Daryl is het niet in mijn theorie dus dan is Glenn het.



Mijn top drie is trouwens ook Glenn, Michonne en Abraham. Michonne staat op 1 en de heren op een gedeelde tweede plaats.
Ik vraag me altijd af of Abraham echt zo niet geliefd is. Kijk, hij is geen Atlanta 5 (+Michonne en Maggie, maar die zijn allebei seizoen 2), dat is duidelijk, maar ik denk dat hij van de wat nieuwere karakters echt wel de populairste is. Internet zit vol met kijkers die zijn uitspraken echt geweldig vinden (en eerlijk is eerlijk, ik probeer ook zo vaak mogelijk Motherdick te gebruiken in het dagelijks leven ). Ik denk dat Abe echt wel wat impact heeft op de meeste kijkers. Zeker meer dan alle andere nieuwere karakters. Het is een van de redenen dat ik Abe een perfecte kandidaat vind: populair genoeg om een shock te geven, maar zonder meteen boze fans kwijt te raken (bij wijze van spreken).
Ik vind Abe geweldig!
Ik ook, ik ben echt van hem gaan houden. Net als Eugene. Zij brengen net die luchtige toon die TWD af en toe zo nodig heeft.
quote:Merlijne schreef op 05 mei 2016 @ 15:40:

Ik vraag me altijd af of Abraham echt zo niet geliefd is. Kijk, hij is geen Atlanta 5 (+Michonne en Maggie, maar die zijn allebei seizoen 2), dat is duidelijk, maar ik denk dat hij van de wat nieuwere karakters echt wel de populairste is. Internet zit vol met kijkers die zijn uitspraken echt geweldig vinden (en eerlijk is eerlijk, ik probeer ook zo vaak mogelijk Motherdick te gebruiken in het dagelijks leven ). Ik denk dat Abe echt wel wat impact heeft op de meeste kijkers. Zeker meer dan alle andere nieuwere karakters. Het is een van de redenen dat ik Abe een perfecte kandidaat vind: populair genoeg om een shock te geven, maar zonder meteen boze fans kwijt te raken (bij wijze van spreken).Dat is waar, ik vind hem zelf ook ontzettend leuk. Leuker dan Glenn of Maggie. Maar weet niet of zijn dood net zo'n impact zou hebben op de karakters die er langer in zitten. Aan de andere kant, wie mist Lori of Andrea...
In Amerika is Abe echt mateloos populair. ik vind hem zelf ook geweldig. Ik heb zelf ook het minst met Glenn. Zeker toen hij zogenaamd dood was deed het me weinig. Michonne zou ik vreselijk vinden. Daryl gaat niet dood daar ben ik van overtuigd.
Ik vind Glenn een lieverd. Ook heel goed hoe hij tot voor kort nog niemand gedood had en hoe hij altijd in het goede blijft geloven. In die zin zou ik het erg vinden als hij dood zou gaan. Ook vanwege Maggie en de baby.

Abraham waardeer ik vooral inderdaad vanwege de komische noot die hij brengt. En vanwege zijn laatste verhaallijn met Sasha. Dat hij onder dat stoere uiterlijk een klein hartje heeft. Sasha zelf boeit me niet zo eigenlijk.

Michonne zal ik missen als stabiele factor. Zij is een van de mensen die rationeel blijft in emotionele tijden. En ze is een belangrijk figuur voor Carl en Rick.
Glenn is mijn favoriet, dus ik vind ellen en strikje nu heel stom (nee hoor)
Sorry Merlijne



Beetje nuanceren: hij is van de Atlanta 5 degene van wie ik het het minst erg zou vinden. Ik zou het inderdaad erg vinden voor de baby en Maggie. Ik vind Glenn wel heel leuk hoor! Maar zoals ik al zei: het deed me weinig toen hij zogenaamd dood ging, vandaar dat ik dat zei. Maar ik denk dat de scene zo afschuwelijk zal zijn, dat het hoe dan vreselijk is en dat het niet uitmaakt wie er dood gaat, maar dat je het altijd heel erg vindt. Het is echt een misselijkmakend idee, zo'n knuppel met prikkeldraad.
Ik vond de comicscene al vreselijk.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze het in beeld gaan brengen zoals in de comic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven