Zwanger worden na miskraam

10-11-2015 14:01 2217 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdkinderenbijzonderhedenNOD Silvia84 31/? 1e kindje miskraam 15 jan 25 feb ongi 26 juli Marle89 26/32 1e kindje missed abortion met 13 weken ZWANGER nagida Schaapje Strandbal Groningsmeisje84 Origineel D Ladies Miss_Glitch Meis29 Vanessakusje Lollystokje Mutsje94 pembe
Positief blijven
Alle reacties Link kopieren
Je weet het nooit Silvia! Misschien te vroeg getest. Maar wel goed dat je realistisch bent.



Hieris het weer KUT.. vanochtend drie druppels rood bloed en rood bij het afvegen, dacht dus dat het doorbrak.. nou het is nu weer gestopt :(

Het is echt geen menstruatie te noemen en het maakt me heel onzeker.

Ik ga morgen ochtend een test doen, die toch negatief gaat zijn, maar dan kan ik daarna het zkh bellen.

Omdat ik zo'n rare zwangerschap heb gehad wil ik toch graag wat advies en geruststelling.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh marle wat klote dat het je zo onzeker maakt. Ik hoop dat je snel geruststelling krijgt.



Hier nog niets wat ergens op wijst.
Positief blijven
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor D



Ik ben er echt klaar mee, zou zo graag willen dat alles normaal was.

Geen mk, bevalling, bloedprikken.. gewoon normale menstruaties en ongedwongen zwanger proberen te worden.

Alles is ineens zo kwetsbaar..
Alle reacties Link kopieren
Whaaa D spannend nog steeds.



Marle ik heb precies t zelfde gevoel alleen je kan er (te) weinig aan doen. Je moet t de tijd geven ook die hormonen moeten weer helemaal hersteld worden. Soms duurt t na een miskraam best lang. Ik ben al bijna een half jaar verder en nog niets. (Schijnt volgens de gynacoloog gewoon normaal te zijn en telt gewoon weer als een jaar)



Vriendin van mei is 2 mnd geleden bevallen van een dood kindje die zegt ook ik heb liever direct weer een positieve test in handen. Ik snap dat maar ja we kunnen niets. Gezond leven, sporten, op t juiste tijdstip sex hebben en dan nog steeds moeten we wachten.



Hoop dat je snel de rust vind en hopelijk goede begleiding in t zh krijgt en ze je ook kunnen geruststellen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk Vanessa.

Maar ik ben bang dat er misschien verklevingen zitten door de curretage.. dan lukt het natuurlijk sowieso niet om zwanger te worden.

En daar kom ik dan liever nu achter dan over een half jaar.. ik vertrouw het gewoon niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Marle89 schreef op 05 mei 2016 @ 19:19:

Je hebt gelijk Vanessa.

Maar ik ben bang dat er misschien verklevingen zitten door de curretage.. dan lukt het natuurlijk sowieso niet om zwanger te worden.

En daar kom ik dan liever nu achter dan over een half jaar.. ik vertrouw het gewoon nietDan is t heel goed om contact op te nemen! Je wil gewoon weten of alles goed is. Heb ik ook hoor. Dus kom maar op met de progestan of utrogestan ik probeer t wel. Maar grote kans dat ze zeggen ga maar door tot n jaar. Mmm niets aan.. Geef mij maar zwanger en een paar overgeef momenten die neem ik dan voor lief!
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,

sorry dat ik even niks heb laten horen. het hele gebeuren neemt zoveel in van mijn dagelijks leven bewust of onbewust.

dit zal voor jullie vast hetzelfde zijn maar ik kon er even niet goed mee dealen. In ieder geval hopelijk in deze nieuwe ronde meer geluk.



Ik hoop dat er duidelijkheid komt voor jou marle.. nog even afwachten lees ik terug ? fijn dat er geen heftige dingen gevonden zijn.

en vanessa ben jij inmiddels al ongesteld geweest dat was me eigenlijk niet helemaal duidelijk :oops heb even haastig gelezen.

ook aan de andere dames hoe staat het verder ? hebben jullie kunnen genieten van deze mooie zonnige dag ? Ik heb er wel even van kunnen genieten helaas vanaf morgen en het weekend werken. maar ga er weer wat moois van maken en weer beter met mijn gezondheid bezig ( eten/sporten ) heb het idee dat ik mijzelf een beetje heb verwaarloosd en dat is natuurlijk niet de bedoeling.



Hoop dat het verder goed gaat met jullie, wens jullie sws een mooi weekend toe!

en ik probeer weer wat actiever mee te praten.
quote:Marle89 schreef op 05 mei 2016 @ 19:19:

Je hebt gelijk Vanessa.

Maar ik ben bang dat er misschien verklevingen zitten door de curretage.. dan lukt het natuurlijk sowieso niet om zwanger te worden.

En daar kom ik dan liever nu achter dan over een half jaar.. ik vertrouw het gewoon nietHoe verlopen je menstruaties? Ik heb namelijk begrepen dat je bij verklevingen vaak lichter ongesteld bent en soms alleen bruin verliest. Ik begon overigens altijd ook een paar dagen met bruin maar verloor daarna ook nog een paar dagen helderrood.
Alle reacties Link kopieren
Strandbal hoeveel dagen na je tweede miskraam had je een positieve test?

Zit hier nu op 32
Positief blijven
Op dag 33. Was de eerste keer dat ik het probeerde. Kruidvat een goed zichtbaar, maar licht streepje. Clearblue gaf zwanger 1-2 aan. Maar ik heb een hele wisselende cyclus: varierend van 29 tot 42 dagen. Dus ik denk dat dit een korte cyclus is geweest.
De reden dat ik testte was overigens omdat ik me zwanger voelde, we waren het immers niet actief aan het proberen. Bepaald voedsel stond me ontzettend tegen en slapeloze nachten. Normaal heb ik ook 4 a 5 dagen vooraf bruine afscheiding en nu nog niet. Dat bij elkaar opgeteld vond ik een testje waard.
Alle reacties Link kopieren
quote:Strandbal schreef op 06 mei 2016 @ 08:26:

[...]





Hoe verlopen je menstruaties? Ik heb namelijk begrepen dat je bij verklevingen vaak lichter ongesteld bent en soms alleen bruin verliest. Ik begon overigens altijd ook een paar dagen met bruin maar verloor daarna ook nog een paar dagen helderrood.



Twee dagen weinig bruin verlies met soms wat rood bij afvegen. Ook weefsels in urine. Daarna twee dagen rood, maar minder dan ik gewend ben (denk ik)

Heb er nog goed over nagedacht en ik kan er eigenlijk niet veel van zeggen omdat ik na het stoppen met anticonceptie in totaal 4 normale cyclussen heb gehad. 2 voor ik zwanger werd en 2 erna. Kan me ook niet meer goed herinneren hoe mijn menstruaties waren voor ik zwanger werd.

Misschien let ik er ook wel te veel op en moet ik juist blij zijn dat het zo licht is..

Heb geen test meer gedaan, weet zeker dat ik niet zwanger ben dus zonde om te testen. Ga straks wel even het zkh bellen voor de zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Hier blijf ik in afwachting. Hier nog niets. Dag 30 negatief getest. Heb zelf het gevoel de 25 of 26 de eisprong te hebben gehad volgens mij bijgehouden app met vruchtbaar slijm. Dus dan zou dinsdag mijn nod zijn. Dus afwachten
Positief blijven
Inderdaad bellen als je onzeker bent Marle! Goed voir jezelf opkomen.
Alle reacties Link kopieren
Afwachten D.

Wat voor test heb je gedaaan?



Zkh is niet te bereiken en huisarts heeft geen plek..

Misschien moet ik het dan toch maar proberen los te laten..
Alle reacties Link kopieren
Een action test.

Maar ga echt uit van de eisprong rond de 25 ste.

26 ste laatste beetje vruchtbaar slijm gehad
Positief blijven
Alle reacties Link kopieren
Dan kan het echt nog alle kanten op!!
Alle reacties Link kopieren
Balen Marle, na t weekend heb je vast meer duidelijkheid. Of zwanger of niet.



D... steeds spannender. Nog steeds niets qua gevoelens?
Alle reacties Link kopieren
Zwanger ben ik echt niet, dat weet ik bijna zeker

Heb via een omweg het zkh toch te pakken gekregen

Wordt vanmiddag door de gynaecoloog gebeld, ben benieuwd wat deze zegt
Alle reacties Link kopieren
Succes marle.



Nee ik heb weinig gevoel niet voor ongi niet voor zwanger. Dus ja kan alle kanten op.
Positief blijven
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,

ik heb gisteren lekker genoten van t mooie weer. lekker terrasje, wijntje en carpaccio (maar zo denken nu kan het nog dus er gebruik van maken)

ook goed met manlief over t hele zwanger worden gesproken. omdat ik toch ff traantje liet ivm negatieve zwart test.

Hij heeft me doen inzien dat t nou eenmaal zo is en dat we een punt achter wat er is gebeurt moeten zetten.

Dus ga ik ook proberen. dan duurd t maar wat langer en genieten een van het leven zoals die is zonder kinderen!



De spannend hoor. kan natuurlijk ook zo zijn dat je sprong later was.



marle heb je al van de gynaecoloog gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Goed van je Silvia.

Zo wil ik er ook echt instaan en zolang we met zn 2en zijn lukt dat ook echt.. maar we worden zo vaak geconfronteerd met kinderen.. mn zus die bijna gaat bevallen :(

Het is zo lastig die emoties dan niet te hebben.

Hier inmiddels eindelijk echt helderroodverlies en krampen. Geeft me weer wat vertrouwen, maar ben toch blij dat de arts me straks belt, waarschijnlijk rond half 5.



Vanmiddag maar eens lekker een fles wijn ooen trekken
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben al gebeld, sneller dan verwacht.

Hoef me geen zorgen te maken. Is heel normaal dat je menstruatie verandert na een zwangerschap. Pas als het onregelmatig is of weg blijft is er reden tot onderzoek.



Even een potje zitten janken net.. werd een ouders van ny zwangerschapsbox bezorgd.. heel raar, zal ik ooit wel aangevraagd hebben, maar dat die nu nog komt. Confronterend
Alle reacties Link kopieren
Ohhh marle wat klote. Wel fijn dat alles goed is.



Silvia wat fijn als jullie er. zo in kunnen steken
Positief blijven
Alle reacties Link kopieren
Wat shit zeg Marle. Echt niet leuk!

Dat glas vanavond is dik verdiend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven