Geen menstruatie na het stoppen met de pil

11-08-2015 12:37 2244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rowiee_17

Leeftijd: 21

Laatste AC: Eind mei

Menstruatie: Eerste menstruatie op 11-09, tweede menstruatie 14-10, derde 17-11

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: Cyclus 1: 107 dagen, cyclus 2: 33 dagen, cyclus 3: 35 dagen.



Snowy89

Leeftijd: 26

Laatste AC: 15 april

Menstruatie:

Zwanger: -

Bijzonderheden:



Melli

Leeftijd: ?

Laatste AC: april

Menstruatie: 10-1 derde menstruatie (cyclus 23 dagen)

Zwanger: -

Bijzonderheden:



ipke

Leeftijd: 27

Laatste AC: 17 juni

Menstruatie: Eerste menstruatie 27-09, tweede menstruatie 12-11.

Zwanger: Ja

Bijzonderheden: eerste cyclus 97 dagen, tweede cyclus 46 dagen.



Michelle 444

Leeftijd: 25

Laatste AC: 29 mei

Menstruatie: Eerste menstruatie 08-07, tweede 09-11

Zwanger: -

Bijzonderheden: Cyclus 1: 39 dagen, cyclus 2: 124 dagen



Spinnekop

Leeftijd: ?

Laatste AC: ?

Menstruatie: -

Zwanger: -

Bijzonderheden: -
Alle reacties Link kopieren
Spinnekop, ik moest ook googlen maar wat ontzettend naar voor je. Hoe gaat het nu met je?



1959: alvast gefeliciteerd!



Ik ben uiteindelijk toch weer verder gaan menstrueren, totaal 5 dagen.

Temperaturen vergeet ik steeds (korte termijgeheugen is erg slecht geworden na de aanrijding). Maar voorlopig mag ik me er nog even niet druk om maken. Ik wil eerst kijken hoe lang deze cyclus gaat duren.
Alle reacties Link kopieren
Aaah nee Spinnekop!! Wat ongelooflijk K** weer zeg!!! Wanneer hoor je meer?

Voor nu een hele dikke kus



1590 gefeliciteerd! Ben het eens met de rest. Je zelf niet te druk maken en lekker genieten!
Alle reacties Link kopieren
En 1590? Al gebeld voor een echo? hoe voel je je?

En spinnekop hoe gaat het met jou? kun je al een beetje meer genieten? Wanneer is de volgende echo?

Ik ben wel een beetje heel erg blij; de Clomid heeft zijn werk gedaan en en ik heb afgelopen vrijdag (dag 12!!!) een eisprong gehad. We hebben hem goed benut dus ik ben enorm benieuwd :D
Heb je de bloedtest al gehad michelle? Kunnen ze in die test eigenlijk ook zien of er meerdere eitjes zijn gesprongen? Fijn dat het bij jou aanslaat!
Alle reacties Link kopieren
Nee bloedtest is pas volgende week maandag, moet op dag 21. Maar ik weet het zeker door een heel duidelijke stijging in temp (zo duidelijk als hij in mijn allereerste cyclus was waar ik nog gewoon een eisprong had) en ook enorm pijnlijke tepels.. was toen ook een duidelijk teken. Dus oke, 100% zeker weet ik het niet maar wel zeker genoeg.



Hoe is het nu bij jou? Heeft clomid echt nooit gewerkt bij jou? En nu dus bezig met spuiten toch? Waar zit jij nu in die cyclus? Heb je daar nog last van?
Dan zal het vast wel een eisprong zijn geweest! Krijg je maandag ook meteen de uitslag of duurt dat even?



Bij mij heeft clomid idd nooit iets laten groeien. En nu met spuiten lijkt het ook nog niet te groeien. :( tm vandaag nog niets (Cd17). Hier heb ik gelukkig totaal geen bijwerkingen van. Vorige ronde heb ik 50 - 75 -100 gespoten en deze ronde 75 - 100 - .. vrijdag mag ik weer omhoog als er niets zit. 13 mei heb ik gesprek met gyn als 125 ook niet aanslaat.
Alle reacties Link kopieren
Voel me helemaal prima! Vriend heeft me ook nog ten huwelijk gevraagd dus ik loop helemaal met mijn hoofd in de wolken! We trouwen waarschijnlijk volgend jaar mei. Als alles volgens planning loopt zal de baby dan 4 maanden zijn. Zit me alleen af te vragen, hoe moet dat met een jurk en zou ik me dan alweer goed genoeg voelen.



24 mei staat de eerste echo gepland. Ben dan als het goed is een week of 8. Spannend!



Balen Snowy dat er nog niks gebeurt. Als dit niet aanslaat zijn er dan nog andere opties qua medicatie?



Michelle dat klinkt als goed nieuws! Hoop voor jullie dat het nu ook raak is!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met je verloving!
1590 Ook gefeliciteerd met de verloving.

Wat betreft mijn medicatie; Ik kan nog best wel een hoeveelheid omhoog, nog een maand of 6 zeker. Maar daar heb ik zelf niet zoveel zin in omdat ik te bang ben dat ik het voor niets doe. Dus ik ga overleggen over de leo operatie zodat ik daarna beter reageer of zelf weer een cyclus krijg.
Alle reacties Link kopieren
1590, gefeliciteerd met de verloving, lekker van genieten



Hier moest ik deze week weer terug naar de gyn. Ze kan geen reden vinden waarom ik niet menstrueer.

We krijgen nu twee weken de tijd om na te denken of we willen gaan stimuleren met hormonen. (Provera of Clomid). En ze zou me nog in het team gaan bespreken.
C'est la vie
Susieflower; hoe denken jullie er zelf over? Nog even wachten of binnenkort al beginnen met de kuur Provera en dan de Clomid?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het niet.

Vind het een moeilijke keuze.
C'est la vie
Dan idd even goed over na denken! Even goed alle voor en nadelen van een evt zwangerschap naast je gezonheidsproblemen afwegen.
Alle reacties Link kopieren
Dames, nog nieuws?
Hier nog geen nieuws.. zal jullie de 13e weer op de hoogte brengen wat ik ga doen. As vrijdag laatste echo en dan weer afbreken bij geen groei.

Rowie hoe gaat het met jou? Vermaak je jezelf een beetje thuis zo zonder werk?
Alle reacties Link kopieren
Balen Snowy, wat een gedoe elke keer met het niet genoeg groeien van je eitjes:( ! Misschien dan toch een 'leo' ondergaan?



Rowie hoeveel weken ben jij ondertussen? schiet al aardig op natuurlijk!



1590 hoe voel jij je? nog 3 weken ongeveer tot de echo, spannend!

Susieflower nog wat gehoord van de gyn na het 'bespreken in het team'? En weten jullie al of jullie gaan starten met medicijnen?



Hier nu op 11dpo; heb dus op dag 12 een ovulatie gehad en nu maak ik mezelf vooral helemaal gek met allerlei zogenaamde symptomen. Vind het zo ontzettend spannend.. Ik heb na dpo 8 een soort 2e temp stijging gehad, dacht eerst dat ik koorts kreeg ofzo, maar schijnt niet heel gek te zijn. Volgens internet een 'triphasic chart'. Ook hiermee word ik weinig wijzer; ja het komt vaker voor bij zwangeren maar zegt nog helemaal niks. Man wil pas zondag een test doen maar ik denk toch echt dat ik vrijdag al ga testen!
Alle reacties Link kopieren
Hier mooi nieuws: we hebben vandaag een gezien!
Alle reacties Link kopieren
Wauw Spinnekop! Wat zullen jullie ontzettend opgelucht zijn! Hoeveel weken ben je nu?



Michelle hoop voor jullie op een positieve test! Spannend!



Jeetje Snowy, balen dat het nog niet echt op schiet.



Ik voel me op moeheid naar verder goed. Iets vollere borsten. Verder zo nu en dan hartkloppingen. Dit schijnt normaal te zijn. Verder blijft er een soort spierpijn gevoel in mijn onderbuik.
quote:Michelle444 schreef op 03 mei 2016 @ 17:03:

Balen Snowy, wat een gedoe elke keer met het niet genoeg groeien van je eitjes:( ! Misschien dan toch een 'leo' ondergaan?

Ja daar ben ik wel over aan het denken. Maar vind het toch wel een beetje eng. Een operatie is niet niets.
Alle reacties Link kopieren
@ Spinnekop gefeliciteerd, wat zul je opgelucht zijn.



@ Snowy, dat lijkt me ook doodeng zo'n operatie.



@ Michelle, waarom wil je man pas zondag testen?



We zijn er absoluut nog niet uit. De gyn is deze week vakantie, de nefroloog ook dus word sowieso pas volgende week weer in het team besproken.

Ze gaat mij volgende week bellen, maar als we er dan nog niet uit zijn nemen we langer bedenktijd.
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Spinnekop proficiat! Dat betekent neem ik aan dat het op de goeie plek zit ook? Helemaal fijn.



Snowy wat rot inderdaad dat het allemaal niet aan slaat, en het leek nog wel zo veelbelovend die spuiten.. Zou inderdaad die Leo ook serieus gaan overwegen.



Ik ben morgen alweer 23 weken onderweg. Heb ondertussen ook al een redelijk buikje en mijn borsten voelen ook enorm haha. We zijn ook aan het kamertje begonnen vorige week en hoef eigenlijk alleen nog maar wat kleine versierselen voor 1 wand. Was eigenlijk allemaal heel snel gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Rowie om daar mee bezig te zijn zeg!! Hoe ziet de kamer er uit?

Snowy kan me voorstellen dat het enorm heftig is, een operatie. Aan de andere kant; elke keer hormonen toedienen is natuurlijk ook niet zo top voor je lijf en op deze manier zal het eitje wellicht wel natuurlijk springen toch? En moet je voor zoiets onder gehele narcose zeker?

Susieflower; nog maar even afwachten dan dus? Je hoeft ook niet direct te beslissen natuurlijk, gewoon kijken wat voor jullie goed/logisch voelt!

Mijn man wil zondag pas testen om twee redenen; 1 als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, is de kans op een positieve test natuurlijk groter en 2; het is dan onze (eerste) trouwdag en dat maakt het soort van romantisch (behalve dus als het negatief is.. daar ben ik dus bang voor).
Rowie; 23 weken weer wat vliegt de tijd!

Michelle; met de operatie is er dacht ik ong 50% kans op weer een eigen (tijdelijke) cyclus. En anders moet stimuleren met hormonen makkelijker gaan.

Ja het is onder algehele narcose. Ze gaan via je buik naar binnen dus daar krijg je 2 of 3 kleine sneetjes.
Alle reacties Link kopieren
Snowy dat is denk ik dezelfde operatie als bij mijn bbz. Laparoscopie geloof ik. Alleen bij mij een eileider eruit, bij jou wat balonnetjes prikken



Ik vond de operatie zelf erg meevallen. Mocht 4 uur na start van de operatie al naar huis en ben er een weekje ziek van geweest. Daarna nog een weekje rustig aan.

eerste 2 dagen waren wel pittig met name opstaan uit bed, gaan zitten en helemaal recht lopen. En last van mijn schouders door het gas dat ze in je buik pompen door 1 van die sneetjes. Maar gewoon flink ibuprofen nemen.



Heb een litteken van 4 cm in mijn bikini lijn. Die is niet zo mooi, maar ziet niemand. Verder een litteken van 1 cm in mijn zij, ter hoogte van m'n heupbot zeg maar en vanuit mijn navel een lijntje van 3 cm omlaag. Maar die is mooi licht, bij die zie je wel de hechtingen die kleine littekens hebben gegeven. Die had ik er eerder uit moeten peuteren



Als het er voor jou bij kan zorgen dat je eindelijk een eisprong krijgt, zou ik het er niet om laten!
Waarschijnlijk wel hetzelfde spinnekop alleen de sneetjes op een andere plek. Alleen in navel en ergens laag in je buik dacht ik.

Maar er is een beetje positief nieuws! Er zat een eitje van 10 a 11 mm dus nog even doorspuiten en maandag terug kijken of die is doorgegroeid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven