Entertainment alle pijlers

Mattie niet de vader van de tweeling #heftig

02-05-2016 09:51 1687 berichten
Vanmorgen las Wietze deze brief voor





brief Mattie



Ik ben zelf sprakeloos, wat een heftig nieuws. Verschrikkelijk voor Mattie en zoals hij zelf aangaf in de brief : er zijn alleen maar verliezers.
quote:kadanz schreef op 04 mei 2016 @ 21:48:

[...]



Je moet ook geen kinderen proberen te maken met je broer. (sorry)
quote:Ttass28 schreef op 04 mei 2016 @ 19:23:

Hee de sherlocks van het viva-forum zijn de sherlocks er al achter wie de vader is?Ik zou dat eigenlijk graag willen weten .
quote:watdachtjehiervan schreef op 04 mei 2016 @ 22:10:

[...]





Ik zou dat eigenlijk graag willen weten .Ja, echt?..Mij interesseert het dan weer echt niet.
quote:WaaromPorque schreef op 04 mei 2016 @ 22:08:

[...]





Gestaft, smaft (ik kan zo uuuuren doorgaan )



Ik denkt overigens niet dat jouw onthulling opvalt tussen de rest vd onzin hoor... Ik dacht bij de topic titel "wiens vriend is niet de vader?
quote:Corona67 schreef op 04 mei 2016 @ 22:17:

[...]



Ik dacht bij de topic titel "wiens vriend is niet de vader?Huh?
quote:WaaromPorque schreef op 04 mei 2016 @ 22:21:

[...]





Huh?"Mattie -> straattaal -> Vriend
quote:Corona67 schreef op 04 mei 2016 @ 22:23:

[...]



"Mattie -> straattaal -> Vriend



Ooooh

En bedankt. Nu kan ik nooit meer de titel normaal interpreteren.
quote:WaaromPorque schreef op 04 mei 2016 @ 22:25:

[...]





Ooooh

En bedankt. Nu kan ik nooit meer de titel normaal interpreteren.Met dank aan je vief mattie
Zijn we nou echt uitgecomplottheoriet?

Saai hoor..
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat langzaam oud nieuws aan het worden is



toen ik mijn vriend zei over dit topic gister. zei hij hebben ze het er nou nog over..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 05 mei 2016 @ 12:02:

ik denk dat langzaam oud nieuws aan het worden is



toen ik mijn vriend zei over dit topic gister. zei hij hebben ze het er nou nog over..



en terecht.

Gisteren op tv bespraken ze "ineens" de vervelende rechtszaak die Mattie te wachten stond nu ivm het terugdraaien vd erkenning vd meisjes.

Daar hadden ze het gelijk over kunnen hebben. Ipv daar nu ineens over praten. En dan steeds weer die beelden van een blije Mattie die de zwangerschap aankondigt. (Stel je voor dat we vergeten hoe het allemaal begon..)Deze situatie kunnen ze nog heel lang uitmelken.
Alle reacties Link kopieren
ik heb bewust niet naar de rotzooi-programma,s gekeken deze week, (niet dat ik dat überhaupt daarvoor al veel deed) maar ik kan me voorstellen dat het sinds maandag vast een groot gesprek onderwerp is in bijvoorbeeld RTL boulevard ?



ik zie ze zelfs tegen de tijd dat bij de rechtbank is dat ze hem willen interviewen...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 04 mei 2016 @ 23:17:

Zijn we nou echt uitgecomplottheoriet?

Saai hoor..Nee want wie is de vader??????
quote:gedanst schreef op 05 mei 2016 @ 13:48:

[...]





Nee want wie is de vader??????



Ik zeg; corona.

Die laat mij iets te veel doorschemeren. ..



Waarop weer de vraag rijst; wie zit er achter corona!?

(Sorry corona...er moest even nieuw leven in dit topic geblazen worden.)
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 05 mei 2016 @ 12:02:

ik denk dat langzaam oud nieuws aan het worden is



toen ik mijn vriend zei over dit topic gister. zei hij hebben ze het er nou nog over.. Een echte man , over tot de orde van de dag................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Nou toevallig heb ik iets uit heeeeeeeeeel betrouwbare bron gehoord. Maar ik ga het hier niet vermelden.
Alle reacties Link kopieren
Echt waar hoor!!!
Alle reacties Link kopieren
Meer vraag naar DNA-testen na onthulling Mattie





De onthulling van Mattie Valk dat hij niet de biologische vader is van zijn tweeling, heeft tot een stijging van de vraag naar DNA-testen geleid.





Zo wordt op Google de zoekterm 'vaderschapstest' vaker ingevoerd dan ooit en wordt er ook meer gebeld naar laboratoria die verwantschapstesten aanbieden.



Nathalie Raats van Verilab laat aan de NOS weten: "Het is een hot item. Dat een bekende Nederlander dit is overkomen heeft meer mensen aan het denken gezet."





Mensen die een test bestellen krijgen een enveloppe toegestuurd met wattenstaafjes. Ze moeten vervolgens wangslijm afnemen bij zichzelf zowel als bij hun kind. In het laboratorium worden vervolgens de dna-profielen met elkaar vergeleken.





Bron : telegraaf





ik doe alleen maar dit
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik doe mee
Alle reacties Link kopieren
quote:Bengelie schreef op 04 mei 2016 @ 19:24:

Ik kan iemand. Met haar ex kinderen geprobeerd te krijgen niet gelukt. Nu allebei met een ander en beide nu wel kinderen. Soms werkt het niet samen.



Verder vind ik een vader niet degene die het kwakje levert maar degene die voor de kinderen zorgt. Hier twee kinderen door donorzaad, mijn vriend is de vader. En hij is dol op ze. Maar dit traject zijn we samen ingegaan. Dat is hier niet het geval. Ik kan me voorstellen dat het over is.

Dit ben ik helemaal met je eens, maar dit gaat in goed overleg.

Niet te vergelijken met die achterbakse streek van die tweelingmoeder. BAH
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 05 mei 2016 @ 14:37:

Meer vraag naar DNA-testen na onthulling Mattie





De onthulling van Mattie Valk dat hij niet de biologische vader is van zijn tweeling, heeft tot een stijging van de vraag naar DNA-testen geleid.





Zo wordt op Google de zoekterm 'vaderschapstest' vaker ingevoerd dan ooit en wordt er ook meer gebeld naar laboratoria die verwantschapstesten aanbieden.



Nathalie Raats van Verilab laat aan de NOS weten: "Het is een hot item. Dat een bekende Nederlander dit is overkomen heeft meer mensen aan het denken gezet."





Mensen die een test bestellen krijgen een enveloppe toegestuurd met wattenstaafjes. Ze moeten vervolgens wangslijm afnemen bij zichzelf zowel als bij hun kind. In het laboratorium worden vervolgens de dna-profielen met elkaar vergeleken.





Bron : telegraaf





ik doe alleen maar dit Geef mij gerust ook een facepalm, maar ik vind dit niet zulk raar nieuws hoor.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
ik wel...
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 06 mei 2016 @ 11:58:

[...]



Geef mij gerust ook een facepalm, maar ik vind dit niet zulk raar nieuws hoor.Ik eerlijk gezegd ook niet, en bij twijfel........................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Tja. Als man weet je het nooit.
quote:Eindeloos schreef op 06 mei 2016 @ 12:25:

[...]





Ik eerlijk gezegd ook niet, en bij twijfel........................Ik ook niet eigenlijk en zeker als je al een beetje twijfelde. Juist als dingen bij een bekende persoon gebeuren denken mensen sneller "als het hem kan gebeuren dan kan het mij ook gebeuren" in plaats van dat het vast wel mee zal vallen want dat gebeurd alleen bij rare aso types niet bij leuke frisse mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven