Uitgerekend tweede helft December 2016

12-04-2016 14:40 1117 berichten
Alle reacties Link kopieren
LET OP: De tabel in dit topic is gesloten voor nieuwe meiden, sorry!



Hoi allemaal!!



Het is nog pril, maar de test was 100% positief, zwanger!!!!

Voor mij en mijn man ons eerste kindje.

Dus ontzettend spannend allemaal en super leuk. 11 mei heb ik mijn eerste echo bij 8+3 weken.

Ik ben 30 en mn man 28, binnenkort krijgen we de sleutel van ons nieuwbouw huis dus kunnen we mooi optijd ons appartement verlaten

Ik vind het leuk om hier met meiden te praten en zit al in een fijne groep maar het leek me wel leuk een topic aan te maken met meiden die rondom dezelfde uitgerekende datum zitten. Ik kom zelf op 19 december uit (ovulatie was super duidelijk bij mij)!



Dus; wie heeft er zin om mee te kletsen?



Liefs Ukkie16



NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekende datumBijzonderhedenUkkie16291e13 dec Jongen Kwartje302e12 dec 26-11 Max! Spinnekop301e25 dec Jongen Webs351e26 dec Meisje Braampje353e28 dec Jongen Noortje81341e21 dec Jongen Ariel_87291e14 Dec Meisje Nikki87281e26 dec Jongen Dorisje27272e24 dec Meisje Loef161301e27 dec Meisje Deesje84314e29 dec Jongen Bren1987281e6 decRWL-fan331e2e zwangerschap Jongen



Voor alle dames; ik heb de tabel aangepast en wat meiden uit de tabel gehaald maar jullie zijn natuurlijk wel welkom om nog gezellig mee te kletsen!
Alle reacties Link kopieren
@webs; snap je gevoel wel hoor en dan duurt de 20e lang! Maar geniet maar van het feit dat de klachten er nog niet zijn :p
Kwartje: succes en plezier vandaag! Hopelijk mooie berichten van jouw kant hier vanmiddag!

Ik kijk ook al uit naar volgende week..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een gezien! Niet verwacht maar zo mooi
Alle reacties Link kopieren
Super spinnekop! Proficiat!!
Ohh jij ook vandaag Spinnekop! WOW wat mooi, super!

Had je niet verwacht een tijdje terug !
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd spinnekop!!



Hier ook een kloppend hartje! Zo mooi en echt een geruststelling!
Alle reacties Link kopieren
Wat super fijn!



Ik kan ook niet wachten op volgende week!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn spinnekop en takkie!!! Kwartje, hoe ging het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
ik moet me helaas afmelden. Supje heeft er de brui aan gegeven

Maandag wel controle vk, maar daar heb ik geen hoop meer op (want afnemende testen)



Ik wens jullie allemaal het aller alles allerbeste en heel gezonde kindjes
Alle reacties Link kopieren
Ohhh lamalpaca. Wat triest
Oh Lamallpaca, wat een rollercoaster. Eerst de verrassing en alles wat dat met zich mee brengt. En net aan het idee gewend en dan dit. Veel sterkte.

Heb je ook echt al een miskraam gehad of is het waarschijnlijk een missed abortion?





Sorry voor de tegenstelling in mijn post.

Wij hebben vandaag een kloppend hartje gezien. Voor zover je er in deze fase iets over kan zeggen, zag alles er prima uit. Leek me ook een lieve vk, ik ben namelijk overgestapt en ken deze nog niet.

Kortom, grote opluchting. Nu uitkijken naar het weekend als we het gaan vertellen aan de ouders!
Alle reacties Link kopieren
Ach nee, Lamalpaca. Wat een heftig nieuws. Heb je nog wat hoop of eigenlijk niet meer? Wat een up en down in zo'n korte tijd he? Sterkte



En inderdaan een dubbele dag,fijn dat het bij jou goed was, kwartje! Denk je dat je ouders heel verrast zullen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Lamalpaca @ jeetje heftig heel veel sterkte in dezs moeilijk tijd.





@Kwartje spinnenkop takkie jullie gefeliciteerd. Op naar de volgende echo om het wondertje verder te zien groeien.
Volgende echo al weer 20 mei trouwens. Dan de termijn..



@Webs: mijn ouders verwachten wel een tweede, maar nog niet nu denk ik. Dus ik verwacht wel verbaasde gezichten.

Mijn schoonmoeder idem dito, alleen liegt zij gewoon dat ze het al aan zag komen
Alle reacties Link kopieren
Jeetje lamalpaca, sterkte...



@kwartje jij ook gefeliciteerd!

Ik heb ook de 20ste termijn echo!



Veel plezier met vertellen, erg leuk!
Lamalpaca

Ik vind het echt zo shit voor jullie!

Heel veel sterkte, ik denk aan je
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig Lamalpaca, veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de goede echo's kwartje, spinnekop en takkie.

Ik ben denk ik de hekkensluiter wbt echo, ik heb 9 juni m'n 1e echo. Nog even flink geduld hebben.

En ik ben zooooo moe. Ik mis het dutje wat m'n oudste niet meer doet;)
Alle reacties Link kopieren
braampje. Vindt je het niet lastig nog zo lang op de echo te wachten?



Ik ben ook zooo moe. Het viel mijn collega's vanmiddag zelfs op dat ik er niet uit zag.



Wel iets moois: werk met verstandelijk gehandicapten en vandaag kwam er een client en die begon in mijn buik te prikken 'babytje'. Ik zwaar verbaasd natuurlijk, maar ze zag me aan voor een collega die net bevallen is
Alle reacties Link kopieren
spinnenkop.



Wat een verschil qua echos he? Ik heb de 20ste pas mijn eerste ( vitaliteits ) echo. Is de volgende dan al een termijn echo?



Heb inmiddels wel wat last van mn rug, maar verder wacht ik op symptomen. Al heb ik het idee dat mn borsten wel iets gegroeid zijn



@kwartje: ben benieuwd of ze zo reageren als je denkt. (Mn je schoonmoeder )
Oh dat is zeker laat braampje. Ik heb dan naast de termijnecho zelfs ook de combinatietest al gehad. Bij jou kan alles in één dan, als je de combtest tenminste wil doen.. Lijkt me moeilijk zo lang wachten, of vind je dat niet erg?
Alle reacties Link kopieren
Grappig spinnenkop ik werk ook met gehandicapte en ze legde hand op mij buik en zei baby he je staat idd raar te kijken maar vond ook heel mooi. Wordt steeds echter. Zo.



Ik mag dinsdag voor de tweede echo en die keer erna de termijn echo.
Alle reacties Link kopieren
Leuk he bren. Ben benieuwd hoe de cliënten gaan reageren omdat ze ook wel weten dat zwanger verlof betekent. Nu ben ik geen groepsleider of zo, maar heb wel veel client contacten.



Ik mag donderdag ook al weer voor een echo. Hoop dan te horen hoe ver ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ja heel leuk. Ben ook wel benieuwd hoe ze verder ermee omgaan. Wat doe jij precies met clienten. Ik werk als begeleider op de woongroep.



Spannend nog een weekje dus ben heel benieuwd hoe ver je bent. Ik ben als goed is morgen 9 weken vlg eerste echo maar dat weet ik pas zeker bij termijn echo denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Hou het een beetje vaag wat ik precies doe, ivm herkenbaarheid maar ben therapeut.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven