Entertainment alle pijlers

The Waiting Dead

25-04-2016 15:21 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het The Walking Dead-kletstopic. Help elkaar de break te overleven! Door te bakvissen, speculeren, memes te plaatsen, andere series aan te raden, noem het maar op.







Iedereen is welkom om mee te doen! Of je nu een onvervalste diehard, longtime lurker of newbie bent. De enige voorwaarde is dat je de drie vragen beantwoordt:

1) Wie is je favoriet?

2) Wie ship je?*

3) Waarom?

* When someone says "I ship them" it means that someone supports a romantic relationship between two people.- Urban Dictionary



Leuk om van elkaar te weten:

* Met wie kijk je standaard TWD?

* Wat nuttig je meestal tijdens het kijken (op je vingernagels na dan)?



Er zijn geen uitzendingen tot oktober, maar spoilers blijven op de loer liggen. Spoilers, comicspoilers en castingnieuws dus graag in het wit, omdat niet iedereen dit wil weten. Bedankt! In het Spoilertopic The Walking Dead S7 kun je castingnieuwtjes en andere (mogelijke) spoilers lezen en bespreken die kunnen leiden tot een conclusie over wie er doodgeknuppeld is tijdens de seizoensfinale. Betreden op eigen risico!



Het vorige topic: The Walking Dead: Not Cool

Het Fear The Walking Dead-topic: Fear The Walking Dead

Comics: link 1, link 2, link 3
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 05 mei 2016 @ 15:11:

voor Lovestar en iedereen die dat nodig heeft of niet eens nodig heeft



Aah lief

Ik hoop dat het verder met iedereen goed is.
Ik schrok er ook van, van MV. Ik volgde haar niet en wist daarom niet dat ze ziek was. Ik vond haar wel altijd prettig om te lezen. Altijd wat liefs te zeggen, altijd lekkere recepten.
Alle reacties Link kopieren




een beetje klein
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"


Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel heel aandoenlijk
Norman was altijd stoer tenminste. ..

Soort van dan

quote:Starshine schreef op 05 mei 2016 @ 18:26:

Norman was altijd stoer tenminste. ..

Soort van dan

[afbeelding]





Dan zie ik toch liever dit:

Voor de JDM lovers:

quote:ellencb schreef op 05 mei 2016 @ 18:49:

Voor de JDM lovers:

[afbeelding][afbeelding]Wat doe je me aan Ellen!
Geinig: een artikel over wie Negan gaat doden, geschreven voordat de finale uitgezonden werd. Dus puur gebaseerd op wat het beste/meest logische is voor het verhaal.

http://www.forbes.com/sit ... -negan-kill/#3d6236604bbd



er staan een paar spoilers in voor de comics, maar niet heel serieus verder.
Alle reacties Link kopieren
quote:ellencb schreef op 05 mei 2016 @ 18:49:

Voor de JDM lovers:

[afbeelding][afbeelding]Hier kan ik naar blijven kijken (terwijl je niet echt wat ziet)
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen !!

O Middag bijna 1!







ik kwam dit tegen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:ellencb schreef op 05 mei 2016 @ 18:49:

Voor de JDM lovers:

[afbeelding][afbeelding]

jeetje die eerste zag ik niet eens (hij laadt wat langzaam omdat ik ook netflix heb aanstaan)



MAAR WOW



wat doe je me aan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Olalala....
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hello
Alle reacties Link kopieren












Alle reacties Link kopieren
@Mapressa en ZombieQueen, hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lulu_ schreef op 06 mei 2016 @ 21:36:

@Mapressa en ZombieQueen, hoe gaat het met jullie?Ook benieuwd naar
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Weer eens vreselijk gedroomd vannacht. Een soort van de wereld vergaat. Vreselijke oorlog. Ik stond buiten 's nachts naar de lucht te kijken en overal vielen bommen. Er was overal brand. Opeens zaten we allemaal in een bus op de grond, mijn kinderen, man, zijn zus en man en hun 3 dochters (gaan we altijd mee op vakantie). Abraham reed de bus Opeens zat Michonne ook in de bus en dat was heel raar want het leek of ze echt zo wat naast me zat.

Moet zeggen dat het heel realistisch was. Ik kan me verder weinig herinneren en nu denk ik, waarom kan dan niet in zo'n droom ook effe Rick naast me komen zitten En waarom nou net niet effe een Neganmomentje
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
even wat zielige/grappige memes/plaatjes van Betyl































































nou ik lig bijna dubbel van het lachen en misselijkheid op de grond... en mijn vriend op de bank zegt alleen maar

zit je weer in je TWD topic .. ehm
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:MacTrees schreef op 06 mei 2016 @ 22:49:

Weer eens vreselijk gedroomd vannacht. Een soort van de wereld vergaat. Vreselijke oorlog. Ik stond buiten 's nachts naar de lucht te kijken en overal vielen bommen. Er was overal brand. Opeens zaten we allemaal in een bus op de grond, mijn kinderen, man, zijn zus en man en hun 3 dochters (gaan we altijd mee op vakantie). Abraham reed de bus Opeens zat Michonne ook in de bus en dat was heel raar want het leek of ze echt zo wat naast me zat.

Moet zeggen dat het heel realistisch was. Ik kan me verder weinig herinneren en nu denk ik, waarom kan dan niet in zo'n droom ook effe Rick naast me komen zitten En waarom nou net niet effe een Neganmomentje

en je man dan ?



"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven