Te dik voor seks voelen?!

04-05-2016 23:41 64 berichten
Voelen jullie je wel eens te dik voor seks?



Dat je het de wederpartij het niet aan wilt doen..

Voelen jullie je wel eens te dik voor seks?

Totaal aantal stemmen: 101

Nee (63%)
Ja, soms (23%)
Ja, regelmatig (14%)
quote:teletubbie1234 schreef op 05 mei 2016 @ 09:04:

[...]





Lijkt me sterk aangezien er niet zoveel magere mensen meer zijn.Ik zie anders veel jonge vrouwen met anorexia-benen en spriet-armpjes. Vreselijk
Alle reacties Link kopieren
Deze 30 dingen moeten VROUWEN weten volgens mannen!

Beetje open deur.



13 Tips Wat Mannen Willen In Bed & Tijdens Seks??

Door een man geschreven, dat wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Tja, ik herken het wel. Ik heb net geen/net wel overgewicht, maat 42 bij 1.74 m. Maar ik woog ruim 20 kilo minder, mijn hele leven. Tot ik de diagnose coeliakie kreeg, ik glutenvrij ging eten en mijn lijf kon herstellen. De eerste 10 kilo vond ik prima, de tweede 10 was ik niet blij mee. Ik ben nu een stuk gezonder en mijn man klaagt niet, ik was echt heel dun, net geen/wel ondergewicht. Maar ik heb er moeite mee, mijn lijf voelt niet als mijn lijf, als ik onverwacht langs een spiegel loop schrik ik. Na 34 jaar heel mager te zijn geweest is dit een enorme omschakeling en daar waar ik eerst dacht dat het gewoon even wennen was, gaat het nu na 2 jaar niet voorbij. Als ik voor het eerst een foto van mezelf zie vind ik mezelf enorm dik, als ik een tijdje later terug kijk valt het heel erg mee.
quote:retrostar schreef op 05 mei 2016 @ 09:55:

Deze 30 dingen moeten VROUWEN weten volgens mannen!

Beetje open deur.



13 Tips Wat Mannen Willen In Bed & Tijdens Seks??

Door een man geschreven, dat wel.En dat is een nadeel, want eigenlijk weten alleen vrouwen wat mannen willen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rocinante schreef op 05 mei 2016 @ 09:52:

[...]



Ik zie anders veel jonge vrouwen met anorexia-benen en spriet-armpjes. VreselijkWe zouden eens zoiets over dikke mensen moeten zeggen, dat die er vreselijk uitzien
Alle reacties Link kopieren
quote:Rocinante schreef op 05 mei 2016 @ 10:10:

[...]



En dat is een nadeel, want eigenlijk weten alleen vrouwen wat mannen willen?die hebben er belang bij
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik snap het wel hoor. Zelf ook ongeveer de kledingmaat van TO. Maar over bepaalde lichaamsdelen zoals mijn buik ben ik best ontevreden. Daardoor ben ik tijdens seks vaak geremd omdat ik mezelf dan niet mooi vind en dat gevoel op mijn vriend projecteer. Dan schaam ik me dus tegenover hem voor hoe ik eruit zie.

En hij kan honderd keer zeggen dat dit alleen in mijn hoofd zit maar dat helpt niet.
Als ik erover nadenk dat mijn lover in bepaalde standjes heel uitgebreid uitzicht heeft op mijn niet heel slanke achterste word ik daar niet blij van. Maar hij wel, dat laat hij me keer op keer horen en voelen. Dus ik zet me met veel plezier over mijn gene heen. En ik geniet van wat hij met me doet. En als we bezig zijn heb ik wel wat anders aan mijn hoofd dan me daar druk om te maken.
quote:pamelacourson schreef op 05 mei 2016 @ 10:11:

[...]





We zouden eens zoiets over dikke mensen moeten zeggen, dat die er vreselijk uitzien Doen, als je dat vindt.
quote:retrostar schreef op 05 mei 2016 @ 10:13:

[...]



die hebben er belang bij
Alle reacties Link kopieren
Dik of dun.. Wat maakt het uit! Zolang jezelf maar tevreden bent!
Alle reacties Link kopieren
quote:teletubbie1234 schreef op 05 mei 2016 @ 09:04:

[...]





Lijkt me sterk aangezien er niet zoveel magere mensen meer zijn.*Tante Sidonia meldt zich*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:orkenflow schreef op 05 mei 2016 @ 09:10:

[...]



Of ze hebben geen familie die zeurt over hun gewicht en geen partner die zeikt.

In mijn jonge jaren had ik een vriend die commentaar had op mijn gewicht. Ik was toen een lange maat 38. Ik kende een meisje, een soort elfje was dat, een twijgje. Haar vriend had het uitgemaakt omdat hij haar te dik vond.



Mijn conclusie: als je je te dik voelt voor seks, zoek dan een andere partner. Snelste manier om 80 kilo kwijt te raken. In mijn geval maakt dat niks uit. Niemand heeft mij ooit gezegd dat ik te dik ben. Een andere partner zal niet veranderen hoe ik tegen mezelf aankijk. Als ik iets niet mooi vind aan mezelf kan ik me gewoon niet voorstellen dat een ander het wel mooi vindt. Of dat het hem niet opvalt.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het ook wel, aantal jaren geleden had ik maat 52/54 en nu 40 en had daar toen wel eens moeite mee. Mijn man overigens niet want er zijn toch drie kinderen geboren. Maar nu heb ik weer andere onzekerheden, overtollig vel en zo, het zit bij mij inderdaad tussen de oren, hoe vaak mijn man ook tegen me zegt dat hij me mooi vind voelt het voor mij anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven