Hoe ga ik verder?

24-03-2016 22:43 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Januari een topic geopend dat ik net 2 weken vrijgezel was en hoe ik dit kon verwerken. Inmiddels ben ik morgen 10 weken vrijgezel en ik ben nog geen stap verder. Elke dag denk ik nog aan hem, huil ik en voel ik me waardeloos.



Leuke dingen ondernemen doe ik wel, maar hij is er nog altijd in mijn gedachten en ik kan het gewoon niet opzij zetten. Hoelang gaat dit nog duren? Nu beginnen alle onzekerheden te komen, straks heeft hij al met een andere meid gedate? Met die gedachten schiet ik gelijk alweer in de tranen, want voor mijn gevoel is hij nog van mij.



De relatie heeft bijna 3 jaren geduurd, voor vele mensen hier is dat niet lang, maar voor mij als 24 jarige wel! We hebben een jaar samen gewoond en ik woon nog in het huis. Ik heb alles al een beetje opnieuw ingericht zodat ik niet telkens er aan word herinnerd dat het ons huisje was.



Hoelang duurde jouw liefdesverdriet? Ik wil zo graag genieten van het leven, maar ik loop gewoon vast.

Ook doet het me even goed om van me af te typen.... Slaap lekker alvast lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
Ja Beertje_Pooh je bent in de achtbaan van emoties bezig! Verwerken, verwerken, verwerken.

Liefdesverdriet zou niet moeten bestaan!

Leuk dat je zoontje zit te spelen, ik zou niet in zijn bijzijn gaan huilen. Draai je dan even om en geef hem een big smile!

Doe je ook wel denk ik.

Kind staat bovenaan! Altijd! Boven alle relatie perikelen, dat is voor de ouders.

Gezellig samen met je kindje.



Heel veel sterkte! Ook voor de anderen!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
De 500ste reactie Eslarealidad! kwestie van het topic levend te houden!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elisia schreef op 03 mei 2016 @ 21:48:

De 500ste reactie Eslarealidad! kwestie van het topic levend te houden!Liefdesverdriet gaat van hoofd op hoofd, blijft ook altijd levend.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Elisia schreef op 03 mei 2016 @ 21:48:

De 500ste reactie Eslarealidad! kwestie van het topic levend te houden!Ja ik vind het echt fijn dat iedereen hier lekker door kletst. Ik heb echt zoveel aan dit topic en ben jullie zo dankbaar lieverds. Zonder dit topic had ik het echt moeilijker gehad..
Alle reacties Link kopieren
Ik mis hem zo vandaag...

Ik mis al die kleine dingen. Lekker tegen hem aan kruipen. Samen gamen. Lachen. Stoeien.

Hij zei dat hij een nieuw spel had gekocht en ik gaf als reactie: 'Oh leuk die wil ik graag zien.'

En zijn reactie was: 'Ik maak wel een livestream'

Weer duidelijk dus. Ik ben moe van het gekwetst worden. Ik wil dat het voorbij is.

I care too much and he cares enough to leave.
She needed a hero. So that's what she became.
Het zal niet direct voorbij zijn. Maar er zullen alvast dagen komen dat je dénkt dat het voorbij is. En dan weer een terugval. Waarbij je zal denken dat het NOOIT voorbij zal gaan.



Maar net daarom zijn we hier allemaal samen. Soms gaat het, soms gaat het niet.

En nee, we willen niet samen zijn met iemand die niet bij ons wil zijn! Waarom zouden we?



Neem alvast geen contact meer op. Het zal de eerste dagen vreselijk zijn en het is echt afkicken, maar dan kan hij je op z'n minst niet meer kwetsen. Dat heeft hij al gedaan en daar mag het gaan stoppen. En probeer niet in zijn plaats te gaan denken. Je wéét niet wat hij denkt en voelt. Dus concentreer je op jezelf. Wees gerust verdrietig. Huil, schreeuw, bel je vriendinnen en familie op. Besef gewoon dat je geen 24u op een dag zal huilen. En dat die minuten en uren dat je niet huilt nu je lichtpuntjes zijn.
Alle reacties Link kopieren
"You hurt me, but it made me strong, and I'm thankful for that. So, thank you."
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve enchanted, het zal ook niet goed zijn als je bij hem op de bank zat te kijken naar zijn game, want echt daarna voel je je ontzettend rot. Ik ging ook nog een aantal keren afspreken met mijn ex, elke keer keek ik er naar uit en het moment zelf was weer geweldig, maar daarna was ik terug bij af! Ik ging toch stiekem hopen dat hij het ook geweldig vond en me zou appen dat ie me terug wil, maar nee dit gebeurt niet! Dan besef je weer dat het echt over is..



Probeer hoe moeilijk het ook is wat afstand te nemen van hem! Ik heb gisteren mijn ex niet gesproken en opzich ging dat goed, vandaag probeer ik weer vol te houden.



Esla, wat een mooie tekst! Zo is het uiteindelijk wel.
Ik heb hem gisteren gehoord via de app. Hij was in het café, naast het café waar ik was.

Uiteindelijk zei hij ook dat hij me miste en mij nog steeds graag ziet, maar dat het beter is zo. En dat zal wellicht wel waar zijn, anders was hij geen ex. Hij vroeg op het einde ook of het wel slim geweest was om contact op te nemen. Hij wou het mij niet nog lastiger maken....

Al bij al oké dus. Nu moet ik gewoon proberen om hieruit geen hoop te halen...
Alle reacties Link kopieren
Elisia en hoe voel je je nu na het contact?

Ik herken wat jullie schrijven over dat soms bij af terug zijn. Het is nu twee en een halve week officieel uit. Vanmorgen werd ik misselijk en met veel hoofdpijn wakker. Vorige week kreeg ik nog een appje van hem, dat hij het moeilijk heeft, dat ik iedere dag bij hem ben. Ik moet zeggen dat dat appje me goed heeft gedaan, weten dat hij het ook moeilijk er mee heeft, anders is het nog harder toch?
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
https://sochicken.nl/liefdesverdriet



Goed om even door te lezen.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Elisia, het lijkt me wel fijn om te weten om te horen dat hij het er ook moeilijk heeft. Mijn ex liep de dag nadat het uit was alleen maar met een big smile rond zonder er maar ook enigszins moeite mee te hebben. Nu 2 maanden later heb ik het er nog steeds verschrikkelijk moeilijk mee en denk ik de hele tijd aan hem, wetende dat hij me allang vergeten is. Jeetje wat doet dat pijn als iemand je na bijna 2 jaar zo snel aan de kant kan zetten.
Wie niet waagt, die niet wint
Alle reacties Link kopieren
Muse Music, het klinkt misschien vreemd maar juist doordat hij je zo behandeld kom je er beter doorheen. Over een tijd wil je hem voor geen goud terug, en helemaal als je iemand ontmoet die echt om je geeft.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Mijn ex loopt ook al lachen rond hoor. En vertelt aan iedereen dat er een last van zijn schouders gevallen is. Grote mond he....
Alle reacties Link kopieren
niccifrench ik weet dat ik liever met iemand wil zijn die wel echt om me geeft, toch is het zo pijnlijk om te zien hoe hij zomaar verder kan gaan (ik zie hem best vaak omdat ik met hem op school zit en in dezelfde vriendengroep). Maarja, hopen dat dat binnenkort komt, dat ik het makkelijker vind dat hij er totaal geen moeite mee heeft.



Jeetje Elisia, dat is pas lullig, aan anderen vertellen. Maar toch bij jou aankomen met dat hij het moeilijk heeft, onbegrijpelijk.
Wie niet waagt, die niet wint
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt heel stom bezig en ben onderweg naar mijn ex.

Hij vroeg of ik kwam op het Bevrijdingsfestival en ik ben zo stom om te gaan

Ik ben gewoon zo bang dat als ik niet ga ik mij altijd af vraag wat er gebeurd was als ik wel was gegaan.

Ik heb liever spijt van dingen die ik wel heb gedaan dan dingen die ik niet heb gedaan.

En ja het is dom. En het wordt vast niks. En het gaat vast kut.

Maar ugh, ik was altijd al iemand die haar hart volgt en niet haar hoofd.
She needed a hero. So that's what she became.
quote:MuseMusic schreef op 05 mei 2016 @ 12:44:

niccifrench ik weet dat ik liever met iemand wil zijn die wel echt om me geeft, toch is het zo pijnlijk om te zien hoe hij zomaar verder kan gaan (ik zie hem best vaak omdat ik met hem op school zit en in dezelfde vriendengroep). Maarja, hopen dat dat binnenkort komt, dat ik het makkelijker vind dat hij er totaal geen moeite mee heeft.



Jeetje Elisia, dat is pas lullig, aan anderen vertellen. Maar toch bij jou aankomen met dat hij het moeilijk heeft, onbegrijpelijk.



Ja idd lullig. Want wat moet je dan geloven he? K vind het wel lastig vandaag om hem nu niet te horen. Het contact gisteren heeft toch anderhalf uur geduurd....



Enchanted: ik was ook goed bezig in het negeren van hem, maar kijk... En ja vandaag doet het toch ontzettend veel pijn. Als hij het echt ook zo moeilijk heeft, waarom lukt het dan niet....?
Alle reacties Link kopieren
Nou het faalde ontzettend.

Weer is het geëscaleerd. Hij voelt alleen maar boosheid naar mij toe.

We verbreken officieel al het contact en gaan verder.

Het kan niet anders. Het breekt mij teveel om contact te blijven houden en hij wilt mij niet meer. Dan houdt het op.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Enchanted...

Wat is er dan gebeurd? Hij vroeg toch juist of jij naar het festival kwam, of is het daar juist mis gegaan?

Fucked up...
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg hem: Waarom heb jij mij hier gevraagd.

En hij dacht gewoon "gezellig"

Toen zijn we begonnen met praten en hij wilt alleen maar vrienden zijn that's it. Hij voelt teveel boosheid en al zijn gevoel is weg. Uiteindelijk heb ik gezegd dat we dan maar elkaar helemaal niet meer moet spreken.

Hij heeft mij op twitter al ontvolgd dus dat is prima.

Hij denkt niet meer aan mij. Mist mij niet. Voelt alleen maar boosheid.



Ik kan niet voor ons vechten als ik de enige ben die vecht. Dus houdt het op. En het breekt mij.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm

ik snap z'n denkwijze niet?!

Hij is boos maar wil wel vriendschap met je... Dat is toch tegenstrijdig... En niet logisch, niet zolang boosheid overheerst, lijkt mij dan!



Ik denk dat hij nog overal te boos voor is... Zo is mijn ex ook en pas na 5 weken was de boosheid gezakt en was hij bereid te praten?!?



Laat het gewoon even...

Als hij behoefte heeft dan zoekt hij vanzelf contact en dan is het aan jou om te bepalen of jij daar nog behoefte aan hebt!
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex kennende is hij heel koppig en heel goed in emoties wegstoppen en na deze escalatie denk ik dat ie geen contact meer opneemt.

En dat is voor mij ook fijn. Geen hoop, geen contact en gewoon rust.



Ik snap zijn denkwijze ook niet helemaal. Hij is zo boos dat hij begint te huilen uit pure frustratie. Het zit hem heel diep.

Ik vind het heel erg dat hij het zo ervaren heeft en dat ik het niet meer weg kan nemen.

Daar zal ik mee moeten leren leven.

Maar ik vind het ook bijzonder dat hij dan zo graag dat contact en die vriendschap wilt.

Hoewel dat nu wel helemaal voorbij zal zijn.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je ook weinig kan doen in dit geval.



Vind het rot voor je, dacht je gezellig naar een festival mee te gaan en nu moet je hiermee dealen



Hoop dat je afleidong hebt en er niet de hele tijd aan hoeft te denken
Maar je klinkt wel sterk! Echt! Ik heb het nooit 'fijn' gevonden om geen contact meer te hebben. Wel het gedacht dat het me wellicht rustiger maakt. En dat is nu ook bewezen. Want vandaag gaat het helemaal niet. :(
Alle reacties Link kopieren
Zelf ben ik nu ruim 2 maanden vrijgezel nadathij mij ineens na bijna 7 jaar gedumpt heeft voor een tien jaar oudere vrouw die hij net twee weken kende....

Al die tijd geen contact gehad. Aan de ene kant super moeilijk echt waar. Want het blijft mij steken dat hij zo makkelijk verdergaat met zijn leven after all we've been trough. Dat hij mij dus blijkbaar zo makkelijk kan achter laten en vergeten.



Maar ik lees hier al een tijd mee.... En dan denk ik dat dit de betere optie is I.p.v. Wel contact. Ik lees alleen maar bij jullie dat het weer pijn doet en je een terugval krijgt. Wat ook begrijpelijk is.



Maar daarom ben ik dus aan de ene kant blij dat ik niks van hemhoor. Want wat voegt het toe eigenlijk? Hij wil ons niet meer. Dus wij moeten daar ook geen energie in steken maar concentreren op onszelf en ons eigen leven weer op de rit krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven