Partner biecht op...

18-04-2016 15:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt.



Gisteren kreeg ik schokkend nieuws.

Mijn man was opvallend stil, ik vroeg wat er was, hij wilde boven met me praten.

(De kinderen waren beneden, 2 jongens, puberleeftijd)

Veel schuldbewust slikken, geprevel, maar het hoge woord kwam eruit.



Hij biechtte op dat hij wrs genitale wratten had. Hij ging ermee naar de dokter. De kans bestond dat ik het ook had. Hij was in december naar de hoeren geweest, handwerk met pijpen, weliswaar met condooms, maar hij had al gegoogled en genitale wratten konden ook doorgegeven worden buiten de randen van het condoom. Mss via haar handen of besmet met een vieze handdoek.



Hij blijkt in de afgelopen 10 jaar totaal 4x naar de hoeren geweest te zijn, waarvan altijd met condoom, 1x geneukt, rest pijpen/handwerk. *EDIT: Inmiddels heeft hij opgebiecht dat het om ongeveer 25x gaat.* Daarnaast is hij elke keer voorafgaand aan zo'n bezoekje een keer of 4 a 5 er gaan 'kijken', in die wijk waar de prostituees zitten. Voorpret. Ofzoiets.



Ik ben ongelooflijk in de war. We zijn al 20 jaar bij elkaar. We hadden -zo dacht ik- een prima relatie, een goed sex leven, (min. 1x p wk, en altijd bevredigend). En, dit vind ik het ergste, we hadden (dacht ik) altijd een open relatie waarin alles bespreekbaar was.



Nu ineens is alles veranderd.

Hij liegt dus al zeker 10 jaar.

Is niet trouw.

Hoe kun je dit jarenlang vóór je houden? Terwijl we intieme gesprekken hadden over geheime fantasieën, heb het hem wel eens speels gevraagd; zou je niet eens naar een parenavond willen? Of een prostituee? Lijkt je dat spannend? Maar dan zoende hij me innig, en zweerde dat ik de enige voor hem was, hij zou het niet eens KUNNEN met een ander...



Ik voel me zo'n SUKKEL dat ik het geloofde. Schaam me...



Voel me eenzaam, met dit geheim. Ik kan/wil er met niemand over praten. Weet ook niet hoe ik nu verder moet. Hij vroeg me huilend of ik het wel goed vond dat hij naast me sliep, gisteravond. En ik zei verbaasd van 'ja, natuurlijk, waar moet je anders slapen?'

Verdoofd.

Ik heb geen passende emoties, kan het niet overzien. Weet niet of ik boos ben, verdrietig, of wat dan ook. Ik heb hem ook gezegd dat ik niet weet wat ik ermee moet. Dat het tijd nodig heeft.



Hoe kan ik hem nog ooit vertrouwen?

Hoe kan ik ooit nog sex met hem hebben? Ik walg als ik nu aan zijn lichaam denk.

Het was geen eenmalig slippertje, in een dronken bui.

Hij heeft dus de afgelopen 10 jaar zeker 25x daar rondgelopen, zijn fantasie gevoed, tot hij aan zijn lust toegaf. Daarna voelde hij zich schuldig en vies, zegt hij, en was 'de behoefte' weer een tijd weg.



Pffff. Wat moet ik hiermee?



Door op dit forum te schrijven, hoop ik het wat beter te kunnen plaatsen. Van me af te kunnen schrijven. Mss dat ik dan ontdek wat ik voel, vind, denk. Ben benieuwd naar de mening van anderen. Want IK weet het ff niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 05 mei 2016 @ 17:08:

Onbegrijpelijk dat je dit in dit stadium allemaal nog op het forum gooit terwijl je er de donder op kan zeggen dat hij nog steeds vrolijk meeleest. Zo zet je jezelf 10-0 achter want hij weet precies waar jij mee worstelt en wat er in je omgaat en hij kan je dus altijd een stap voor zijn in dit proces.Nou inderdaad, vond t om eerlijk te zijn al behoorlijk raar dat je door bleef schrijven terwijl je weet dat hij meeleest, en natuurlijk leest hij nog steeds mee.

Kan je niet beter PBen met de mensen die je veel helpen in dit topic?

Hoe dan ook, je maakt het echt enorm makkelijk voor hem zo, hij weet precies wat je raakt en wat je denkt, of gebruik je dit forum om via die manier met hem te 'praten'?



Hoe dan ook, ik vind het verschrikkelijk voor jou en je zonen.
Correct me if I am wrong! (Nederlands is niet mijn moedertaal)
Leest haar man hier ook mee?! Ok, dat vind ik ook wel een beetje raar ja. Zou toch niet alles hier neergooien
Alle reacties Link kopieren
ehm misschien gemist in de vele pagina's maar hoe weten we dat haar man meeleest?
Alle reacties Link kopieren
quote:manguepina schreef op 05 mei 2016 @ 19:37:

ehm misschien gemist in de vele pagina's maar hoe weten we dat haar man meeleest?Dat heeft Zeeland ons zelf doorgegeven.
Everything you see I owe to spaghetti!
Mijn ex las ook mijn berichten door op internet. Hij had zelfs het wachtwoord van mijn account gewijzigd, zodat hij mijn privé-berichten kon lezen. Dat merkte ik, omdat ik zelf niet meer kon inloggen met mijn oude ww. En maar blijven ontkennen, liegen en draaien. Maar ondertussen alles manipuleren naar zijn hand..
Alle reacties Link kopieren
Zeeland, ik denk ook dat je huisgenoot nog steeds meeleest.

Maar de vivaredactie heeft er ook een homepageartikel van gemaakt, weet jij dat?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
*Zwaait naar man van TO..



quote:feow schreef op 05 mei 2016 @ 19:45:

Zeeland, ik denk ook dat je huisgenoot nog steeds meeleest.

Maar de vivaredactie heeft er ook een homepageartikel van gemaakt, weet jij dat?
quote:Sharpay schreef op 05 mei 2016 @ 19:46:

*Zwaait naar man van TO..











Nou man van TO, kom maar op met jouw kant van het verhaal
Alle reacties Link kopieren
O, en mócht je nog van plan zijn om dit topic te verwijderen:

Sla voor het weg is alles op. Het is een overzicht van gebeurtenissen en gevoelens en beloften en acties die prettig zijn om terug te kunnen lezen. (Ik heb erg veel spijt dat ik dat in het verleden niet gedaan heb)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je man toch verslaafd is. Hij was al twee weken niet naar de hoeren geweest en hij "moest" gewoon. Kostte wat kost. Als hij echt verslaafd is, is het ook wel heel moeilijk om gelijk cold turkey, zonder professionele hulp af te kicken. Maar van deze man verwachten we dat hij zijn verslaving gelijk onder controle heeft, terwijl dat bij verslavingen per definitie niet zo is.



Ik denk dat hij die ruzie van gisteren er op dat moment gewoon voor over had, omdat hij gewoon naar de hoeren "moest".
Alle reacties Link kopieren
Erg druk hier in huis nu, maar heb even een vrij momentje nu



Hij zegt dat hij NIET meer mee leest. Maar tot een week ofzo geleden deed hij dat wel, dat heeft hij toen eerlijk toegegeven. Maar ik hou overal rekening mee.

Ik blijf hier schrijven, wil me dit hier niet af laten pakken, (heb wel serieus even overwogen of ik dan maar zou stoppen met schrijven hier, maar dit is mijn enige uitlaatklep, en dit is me gewoon teveel waard.) Dus voor mijn beleving heb ik hem -het idee dat hij mee zou kunnen lezen- even onder de 'negeer knop' gezet.





Homepage artikel...?

Wat wil dat zeggen...?

Krijg ik nu geld...?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rasonkel schreef op 05 mei 2016 @ 19:56:

Ik denk dat je man toch verslaafd is. Hij was al twee weken niet naar de hoeren geweest en hij "moest" gewoon. Kostte wat kost. Als hij echt verslaafd is, is het ook wel heel moeilijk om gelijk cold turkey, zonder professionele hulp af te kicken. Maar van deze man verwachten we dat hij zijn verslaving gelijk onder controle heeft, terwijl dat bij verslavingen per definitie niet zo is.



Ik denk dat hij die ruzie van gisteren er op dat moment gewoon voor over had, omdat hij gewoon naar de hoeren "moest".Laat dan eens een rekensommetje los op 20 jaar : 34
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
34..?

24

Zegt hij...

Maar ik geloof nu niks meer zomaar.

Zo'n 20 jaar bij elkaar, waarvan eerste 4 jaar geen hoerenbezoek. Zegt hij.

Dus eigenlijk 16 jaar: 24
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 05 mei 2016 @ 19:52:

O, en mócht je nog van plan zijn om dit topic te verwijderen:

Sla voor het weg is alles op. Het is een overzicht van gebeurtenissen en gevoelens en beloften en acties die prettig zijn om terug te kunnen lezen. (Ik heb erg veel spijt dat ik dat in het verleden niet gedaan heb)Ik zou dit topic ook nooit willen laten verwijderen. Is toch een waardevol overzicht van wat er zich van dag tot dag afspeelde, hoe ik ergens tegenaan kijk, wat de ontwikkelingen zijn. Soort van dagboek bijna. Maar dan v een dagboek dat meeleeft en zinnige dingen teruggeeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:Budhababe schreef op 05 mei 2016 @ 18:55:

[...]

Kan je niet beter PBen met de mensen die je veel helpen in dit topic?

.Dat doe ik ook.
Goed zo Zeeland, denk om jezelf. Heeft hij ook altijd gedaan...
Alle reacties Link kopieren
quote:Zeeland1970 schreef op 05 mei 2016 @ 20:09:

[...]



Dat doe ik ook. Blij te lezen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 05 mei 2016 @ 17:55:

(.........)

het is nooit meer hetzelfde als het was, er is iets voorgoed veranderd, en hoe voelt dat voor jou?

Dankje ev, voor je aanvulling. Ik ken jouw achtergrond natuurlijk een beetje, dus begrijp dat je vanuit ervaring schrijft.

Ik realiseer me dat het nooit meer zal worden als...zeg maar.. ..2,5 week geleden. Die onwetendheid en dat onbevangene zijn weg en kunnen nooit meer terugkomen.

Wat ervoor in de plaats komt weet ik nu niet. Ik hou vast aan mijn motto, dat me deze tijd doorgesleept heeft: "dag-voor-dag" . Oftewel; wat er morgen komt weet ik niet, maar ik probeer nu alleen even vandaag te overleven.

Je vraagt, hoe voelt dat voor jou.

Vandaag... was een wervelende dag. In de ochtend een heftige storm van emoties. Daarna in de middag en avond betrekkelijke emotionele rust, vervangen door een flinke portie fysieke inspanningen. (De kamer was een grote puinhoop, maar de muren zijn gelatext, meubels afgebroken en heropgebouwd, en nu ziet het er weer een béétje toonbaar uit.)

Het is een rare sfeer en alles is nu aftasten. Alles lijkt een onnatuurlijke lading te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik, Zeeland.

Weet dat ik met je meeleef en aan je denk. Je bent niet alleen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Zeeland, voor nu weer rust. Ik hoop dat je man niet nog meer van dit soort verrassingen voor jullie in petto heeft, want dat lijkt me niet te trekken na alles wat er gebeurd is.

Maak jezelf niet gek, gooi dat track and trace eraf. Je maakt jezelf gek als je iemand die je niet kunt vertrouwen gaat checken. Je vindt nl. altijd wat, of het relevant is of niet.

Ik ben op een gegeven ogenblik gestopt met controleren en dat gaf rust en raar maar waar, onverschilligheid. Die onverschilligheid maakte ook dat ik niet eens meer aardig informeerde. Dat maakte mijn ex woest, want hij merkte dat hij daardoor geen grip meer op me had. Dat maakte wel dat hij toen weer naar mij trok.

Maar het heeft niet mogen baten bij ons. Ik vind mezelf belangrijker om zonder de onrust te leven en niet altijd de vraag te stellen: waar is die nou weer?

Zorg goed voor jezelf!
quote:Zeeland1970 schreef op 05 mei 2016 @ 19:59:

Erg druk hier in huis nu, maar heb even een vrij momentje nu



Hij zegt dat hij NIET meer mee leest. Maar tot een week ofzo geleden deed hij dat wel, dat heeft hij toen eerlijk toegegeven. Maar ik hou overal rekening mee.

Ik blijf hier schrijven, wil me dit hier niet af laten pakken, (heb wel serieus even overwogen of ik dan maar zou stoppen met schrijven hier, maar dit is mijn enige uitlaatklep, en dit is me gewoon teveel waard.) Dus voor mijn beleving heb ik hem -het idee dat hij mee zou kunnen lezen- even onder de 'negeer knop' gezet.





Homepage artikel...?

Wat wil dat zeggen...?

Krijg ik nu geld...? Wees dan in ieder geval zo slim om hier niks over financiën en scheiden neer te zetten want ik durf er m'n linkerhand om te verwedden dat hij nog steeds meeleest. En dat is niet lullig bedoeld. Integendeel.
quote:Deadpool schreef op 05 mei 2016 @ 21:43:

[...]



Wees dan in ieder geval zo slim om hier niks over financiën en scheiden neer te zetten want ik durf er m'n linkerhand om te verwedden dat hij nog steeds meeleest. En dat is niet lullig bedoeld. Integendeel.Iemand die zo grensoverschrijdend bezig is, durf ik ook vergif op in te nemen dat hij ook deze belofte niet na komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:wiebeltje schreef op 04 mei 2016 @ 16:42:

Ja. Dat IS het mechanisme denk ik. Het willen begrijpen en willen oplossen. Zeeland voelt vrees ik niet 'zo laat ik me niet behandelen'. En dat gehunker naar bevestiging afkeer oproept, komt wat mij betreft omdat je nooit bevestigd bent, Zeeland. Dan voel jij het zo dat gehunker naar bevestiging afkeer oproept, maar dat is dan niet de afkeer van anderen, maar die van jezelf. En dan ontken je 'gewoon' je eigen behoeften. Net als niet voelen 'zo laat ik me niet behandelen'.Wat vreselijk herkenbaar! Bedankt voor al je posts wiebeltje. Het zet me aan het denken over mezelf.
Het is zoals het is
Alle reacties Link kopieren
quote:Vogelaarster schreef op 05 mei 2016 @ 21:54:

[...]



Iemand die zo grensoverschrijdend bezig is, durf ik ook vergif op in te nemen dat hij ook deze belofte niet na komt.

Ach ja, die man leest hier echt niet mee hoor, die zit op de sex pijler.

.

Dit is totaal, maar dan totaal oninteressant voor een man.

Zo diep vermoeiend voor hun dit.

Als ze een zin gelezen hebben, hebben ze alles gelezen.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven