Is dit het einde?

05-05-2016 14:55 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik praat al even met een leuke man. Al afgesproken ook. Hij heeft zware studies, ik heb ondertussen examens. Beiden dus een druk leven. Ik had hem even niet gehoord dus vroeg of alles goed was. Ik kreeg dit terug ; nope stress + kapotwerken, ik ga je even met rust laten.

Ik ben natuurlijk beginnen nadenken door dat berichtje. Ik antwoordde: cva, succes nog (kwam eigenlijk slechter over dan ik bedoelde denk ik). Waarop hij nog stuurde : sorry, jij ook nog succes.

Sinds dat laatste bericht heb ik hem niet meer gehoord. Dat is ondertussen 3 dagen. Lijkt misschien kort maar ik word er redelijk onzeker van.. hij is wel nog niet online geweest op whatsapp (is misschien wel een bevestiging van zijn drukke leven).

Ik weet dus niet goed wat denken. Zal hij nog contact zoeken of was dit een manier om me af te schepen?..
quote:Feeke schreef op 05 mei 2016 @ 16:01:

[...]





Oo ok probeer ik soms wel eens te doen. Lezen en niet antwoorden. Houd ik meestal niet erg lang vol. Is denk ik omdat dat niet in me zit. Ik antwoord iedereen direct omdat ik het zelf haat om op antwoord te wachten..

Dan moet je zeker dat ook niet doen, dit is wie jij bent. Als hij daar misbruik van maakt dan zit het je vanzelf dwars en laat je hem gaan.. Speel geen spelletjes, hij heeft het blijkbaar te druk met meerdere studies, dat zal niet vandaag of morgen veranderen..

Dus next..

Hè is idd just not that into you..
Alle reacties Link kopieren
[quote]Lief__ schreef op 05 mei 2016 @ 16:06:

[...]



Dan moet je zeker dat ook niet doen, dit is wie jij bent. Als hij daar misbruik van maakt dan zit het je vanzelf dwars en laat je hem gaan.. Speel geen spelletjes, hij heeft het blijkbaar te druk met meerdere studies, dat zal niet vandaag of morgen veranderen..

Dus next..

Hè is idd just not that into you..[/quote]





Dat weet ik dus niet.. hij gaf al een paar x aan af te willen spreken als het wat rustiger is geworden.. hij geeft dus wel tekens dat hij het meent.. maar ja, enkel berichtjes sturen mist. ik moet niet continu aan mijn telefoon hangen. Gewoon iets kleins per dag zou fijn zijn.

Als hij binnen dit en enkele dagen toch nog iets stuurt zal het denk ik wel een goed teken zijn?
Na 4 jaar gedateerd te hebben weet ik wel dat ik het al vermoeiend vind klinken.. Het kan zoveel makkelijker, iedereen heeft tijd om een berichtje te sturen hoe druk je ook bent. Hij poept toch ook? Laat hem terugkomen als hij wel tijd voor je vrijmaakt en tot die tijd op naar de volgende.
quote:Goede-Fee schreef op 05 mei 2016 @ 15:14:

Hij heeft geen zin en tijd voor je. Dit was het dus. Nummer blokkeren of verwijderen en verder gaan met je leven.

Dit is echt een aanname, tenzij je helderziend bent en voor hen kan denken.

De gemiddelde man kan geen 20 dingen tegelijk en zijn echt bezig als ze zeggen bezig te zijn.

Als iemand ff druk is dan kan ik me voorstellen dat ie heel ff niet bezig is met whatsapp.

Verder vind ik de TO nogal dramatisch..

Mocht bovenstaande aanname namelijk wel kloppen, vergaat de wereld dan?



Kijk het gewoon ff aan en ga vooral je eigen dingen doen ipv wanhopig op een teken van leven te wachten.

De kans is groot dat je je druk maakt om niks. (Dat doe je sowieso want je gaat hier niet dood aan hoor.. )
cva = Cerebro Vasculair Accident. Een beroerte zal het wel niet zijn.

Ik neem aan dat ze Ça Va bedoelt. Ik zou eerder C'est Ça gebruikt hebben want kennelijk is het niet goed.

Meid wacht gewoon tot het weekend. Als hij dan geen gaatje kan vinden met je te kletsen zou ik lekker verder kijken.

Heb jij tenminste alle tijd voor je eigen examens.
Alle reacties Link kopieren
quote:jean_grey schreef op 05 mei 2016 @ 16:44:

cva = Cerebro Vasculair Accident. Een beroerte zal het wel niet zijn.

Ik neem aan dat ze Ça Va bedoelt. Ik zou eerder C'est Ça gebruikt hebben want kennelijk is het niet goed.

Meid wacht gewoon tot het weekend. Als hij dan geen gaatje kan vinden met je te kletsen zou ik lekker verder kijken.

Heb jij tenminste alle tijd voor je eigen examens.Ik dacht dus ook meteen aan die cva. Maar c'est ça / ça va had ik er niet uitgehaald. Ook niet na de verduidelijking. Ik dacht dat het een of andere afkorting was cool voor altijd ofzo
Waarom reageert iedereen zo overtrokken?



De man heeft het het druk, en hij geeft netjes aan even geen contact te willen. Wat is het punt?



Ik heb ook weleens een heel drukke fase en dan heb ik ook geen zin in dit soort gefrut. Want dat is het, zo blijkt uit dit topic.



Laat die man even zijn ding doen, met de rust/concentratie die hij nodig heeft.
Stort je op je examens en vergeet die man. Nu heeft hij er gewoon geen zin in en of hij dat later wel krijgt, is een goede vraag. Je kan het nog zo druk hebben, maar als je gek op iemand bent, kun je naar mijn mening echt wel even wat van je laten horen.
Alle reacties Link kopieren
Hij had nog wel eens 3 dagen niets van hem laten horen, waarvoor hij sorry zei nadien. Ook toen was het voor hem een drukke paar dagen en ging het allemaal tegen..

Ik heb inderdaad ook iets van : een smsje duurt maar even. Gewoon even naar elkaar vragen. Maar ik durf nu ook zelf niet meer sturen..
Alle reacties Link kopieren
idd: "Je kan het nog zo druk hebben, maar als je gek op iemand bent, kun je naar mijn mening echt wel even wat van je laten horen."



geen man zal daar gras over laten groeien als ie gek op je is.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vind drie dagen stilte nog niet zo verontrustend. Opmerking die hij maakte wel
Is er ooit een echt begin geweest dan? (Bedoel het niet vervelend, maar dingen kunnen soms op internet zo anders overkomen dan wanneer je de toon erbij hoort). Van jouw kant uit waarschijnlijk wel, van zijn kant uit wellicht nooit. Ik zou geen energie meer in deze man steken.
quote:Feeke schreef op 05 mei 2016 @ 15:51:

[...]





Ik ben niet meer van plan zelf te sturen.. ik heb naar mijn gevoel alles gedaan wat ik kon en dikwijls genoeg zelf het gesprek gestart. Hij zei me iemand te zoeken die beseft dat hij enorm veel tijd in zijn studies moet steken. En ik begrijp dit ook, gewoon een teken van leven zou geapprecieerd worden.. ik hoop dus dit weekend iets van hem te krijgen..En jij bent niet de persoon waar hij naar op zoek is. Want jij wil graag elke dag even een contact momentje. En hij kan je dat niet geven. Dus aan jou om je af te vragen wat je precies wil met hem en met zijn eis en of dit met elkaar te verenigen is. Want zo ben jij ondergeschikt aan zijn studie en ook aan je eigen eis dat een man elke dag even contact met je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sidneysid schreef op 05 mei 2016 @ 19:01:

Nou ik vind drie dagen stilte nog niet zo verontrustend. Opmerking die hij maakte wel



Ik weet ook niet goed wat ervan te denken.. Als hij morgen les heeft (feestdag vandaag) verwacht ik morgen ook niets te horen.. ik weet zelfs niet nog iets te horen te krijgen..

Zou ik, al dan niet na het horen van hem, vragen naar de stilte en zeggen wat ik ervan vind?..
Of hij is nu heerlijk met zijn vrienden op een festival terrein om bier te drinken, hamburgers te eten, van de zon te genieten en de muziek....
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 05 mei 2016 @ 19:16:

[...]



En jij bent niet de persoon waar hij naar op zoek is. Want jij wil graag elke dag even een contact momentje. En hij kan je dat niet geven. Dus aan jou om je af te vragen wat je precies wil met hem en met zijn eis en of dit met elkaar te verenigen is. Want zo ben jij ondergeschikt aan zijn studie en ook aan je eigen eis dat een man elke dag even contact met je zoekt.Ik hoef heus niet elke dag te sturen.. gewoon wat duidelijkheid. Door zijn reactie weet ik niet goed of het nog wel zijn bedoeling is te sturen..
quote:Feeke schreef op 05 mei 2016 @ 19:18:

[...]





Ik hoef heus niet elke dag te sturen.. gewoon wat duidelijkheid. Door zijn reactie weet ik niet goed of het nog wel zijn bedoeling is te sturen..Dan stuur je hem dat. 'Hee, niet om het een of ander, maar wordt het nog iets tussen ons denk je, of zal ik verder gaan zoeken?' Dan weet je het meteen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 05 mei 2016 @ 19:19:

[...]



Dan stuur je hem dat. 'Hee, niet om het een of ander, maar wordt het nog iets tussen ons denk je, of zal ik verder gaan zoeken?' Dan weet je het meteen.



als man antwoord je dan:

"Nee, komt goed"



Dan kun je haar in ieder geval nog drie weken laten wachten, in het geval dat je jeukt krijgt.
Ik blijf het aanstelgedrag vinden in de datefase.
"Ik ga je ff met rust laten" je spreekt hem nu al nauwelijks dus hoeveel kan hij je nog met rust laten dan?

Je kan mij niet vertellen dat hij in de 24 uur die een dag telt geen minuutje vrij kan maken om ff met je te babbelen.

Waarschijnlijk is t zo'n type die niet durft te zeggen dat hij t niet (meer) zo ziet zitten of je niet wil kwetsen en het dus langzaamaan laat doodbloeden.

Voor mij zou de boodschap wel duidelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf het bijzonder vinden dat de vrouw in kwestie zich maar blijft afvragen wat de man wil/voelt/zegt/niet zegt etc, en vanalles gaat invullen voor de man, i.p.v. zichzelf eens af te vragen wat zij wil en zich in bochten wringt en zich afvraagt: zal ik toch nog een berichtje sturen?

Als het je niet bevalt, zoals het contact verloopt, neem dan zelf het heft in handen om het af te kappen ipv te zeiken over dat man amper reageert.
wij slapen nooit.
quote:Feeke schreef op 05 mei 2016 @ 18:55:

Hij had nog wel eens 3 dagen niets van hem laten horen, waarvoor hij sorry zei nadien. Ook toen was het voor hem een drukke paar dagen en ging het allemaal tegen..

Ik heb inderdaad ook iets van : een smsje duurt maar even. Gewoon even naar elkaar vragen. Maar ik durf nu ook zelf niet meer sturen..

G*dallejezus, de Syrische kwestie is er niks bij...

Bel die gast op of doe niks maar ajb je bent toch geen 12 meer...

Jouw leven hangt niet van die gast af..

(En iemand vragen hoe het zit lijkt mij betrouwbaarder dan meegaan met de hypothetische aannames hier maar goed dat moet je lekker zelf weten)
quote:iceteapeach schreef op 06 mei 2016 @ 00:06:

Ik blijf het bijzonder vinden dat de vrouw in kwestie zich maar blijft afvragen wat de man wil/voelt/zegt/niet zegt etc, en vanalles gaat invullen voor de man, i.p.v. zichzelf eens af te vragen wat zij wil en zich in bochten wringt en zich afvraagt: zal ik toch nog een berichtje sturen?

Als het je niet bevalt, zoals het contact verloopt, neem dan zelf het heft in handen om het af te kappen ipv te zeiken over dat man amper reageert.
Hij zei toch" ik ga je nu met rust laten"?

Nou, dat doet ie ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:misia schreef op 05 mei 2016 @ 15:21:

bv http://www.gettingtotruel ... d-without-an-explanation/Al gelezen?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven