Entertainment alle pijlers

Utopia, hemel of hel ??

17-03-2016 13:00 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier praten wij verder, over het wel en wee in Utopia.



Streamers schrijven hier ook mee, dus sommige postings kunnen voorlopen op de reguliere tv uitzendingen.



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat sprak koningin Vic haar onderdanen mooi toe hè?

Ongelofelijk dat ze als makke schapen achter haar aanlopen!

En dan tegen Do zeggen dat ze t met haar eens is over die uitvaart en tegen Jessie ons omslachtig zeggen dat t referendum ongeveer voor zijn idee is bedacht. " I got your back "



Jeminee wat een doordachte draak!
Alle reacties Link kopieren
quote:atjuuh schreef op 02 mei 2016 @ 23:11:

Dan woon je in de oorlog....en neem je een heel moeilijk besluit. Je laat alles wat je hebt opgebouwd achter en je schraapt al je geld bij elkaar en waagt een gevaarlijke overtocht met je gezin.....en dan komt er land in zicht. De veilige haven van Europa.....de eerste stap aan land naar een nieuwe toekomst.....en wie staat er dan op het strand van Lesbos??



........Victoria...........dan wil je toch weer terug.......? .......... Ze heeft voor haar :missie: nog het schaamhaar op haar hoofd gebleekt. Dat dan weer wel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Oké... Wie kijkt er naar de streams??



Zeg me dan alsjeblieft dat de uitzendingen op tv heel veel knip en plak werk is van alle rot momenten van cees.



Met zn belastingtermen.

Oké, Jesse (of hoe heet ie alweer) is ook een sukkel, maar wat is cees een misselijke uitdager!! Brrr ik word er bijna agressief van.



Als dit ook werkelijk is hoe hij de hele dag rondloopt daar binnen, snap ik écht niet waarom dit gedrag getolereerd wordt..
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
Of ben ik zelf gewoon zo allergisch voor hem en kijken andere mensen er toch wat soepeler tegenaan? ...
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisette_ schreef op 04 mei 2016 @ 22:11:

Of ben ik zelf gewoon zo allergisch voor hem en kijken andere mensen er toch wat soepeler tegenaan? ...Nee hoor Lisette ik kijk met dezelfde ogen naar die zuignap.Vreselijke vent Patrick 3.0
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 04 mei 2016 @ 23:45:

[...]



Nee hoor Lisette ik kijk met dezelfde ogen naar die zuignap.Vreselijke vent Patrick 3.0



Nee joh Patrick was echt niks vergeleken bij Cees.

Daar gingen tenminste ook nog mensen tegenin, het lijkt wel alsof dat hij Cees echt niet gebeurt..
The finest pleasure is kindness to others.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisette_ schreef op 05 mei 2016 @ 00:08:

[...]





Nee joh Patrick was echt niks vergeleken bij Cees.

Daar gingen tenminste ook nog mensen tegenin, het lijkt wel alsof dat hij Cees echt niet gebeurt.. Daar zal ik dan eens even goed op gaan letten
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Hij moet gewoon weer lekker aan de borrel gaan.

Hij is zooooo jaloers, als de medeUtopianen gezelligheid hebben met een borrel.

Hij kan het niet verdragen, die zielepiet.

Gewoon zuipen Cees, knap je wel van op
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 05 mei 2016 @ 14:02:



Gewoon zuipen Cees, knap je wel van op Asjeblieft niet. Dan blijft ie huilen en doorzeiken. Dan gaat hij écht op mijn schoonmoeder lijken en moet ik helaas afhaken omdat ik het dan geestelijk niet meer aan kan.
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
quote:KroegFilosoof schreef op 05 mei 2016 @ 17:51:

[...]





Asjeblieft niet. Dan blijft ie huilen en doorzeiken. Dan gaat hij écht op mijn schoonmoeder lijken en moet ik helaas afhaken omdat ik het dan geestelijk niet meer aan kan.
Alle reacties Link kopieren
Whaha ik schaam mijzelf dat ik toch iedere dag kijk naar die mensen, blijf het toch leuk vinden.

Ik vraag mijzelf af waar ze die inwoners vandaan plukken, lijkt wel of al die mensen wat mankeren.



Kees of Cees doodvermoeiende man, wat kan die zeuren zeg.

Dat er nog geen ongelukken zijn gebeurd zeg, vraag me af of hij in t buitenleven ook zo zeurt over alles en iedereen.



Rob, ik weet nog steeds niet wat hij daar doet, behalve helpen met evenementen.



Do, die kijkt steeds als een hert die de koplampen inkijkt.



Inderdaad helemaal Romy claimen, bang dat bas z'n aandacht op haar zal richten.

En speelt vies spelletje nu tov Victoria...

Victoria word ik ook moe van met d'r gezweef en de processen.



Gina, die slikt volgens mij ook verschillende pillen, hyper tot niet vooruit te branden.

En die stem, ben ik de enige die zich daar aan erger?

Mark die liep altijd rond alsof r een drol vast zat.



Gabs vind ik een van de normale

Rowena wel leuk maar als ze praat met die andere mafklapper ramona is het niet om aan te horen.

Ik dig die shit niet ????



Benjamin, die ziet er altijd zo moe uit. Dat gehuil om lesbo's ivm strafblad...beter dat hij huilt dan iemand z'n ouders met z'n dronken rijden.



Die Jesse, die vind ik er veel ouder uitzien en ook beetje eng..



Zo dat was mijn lijst...
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
quote:KroegFilosoof schreef op 05 mei 2016 @ 17:51:

[...]





Asjeblieft niet. Dan blijft ie huilen en doorzeiken. Dan gaat hij écht op mijn schoonmoeder lijken en moet ik helaas afhaken omdat ik het dan geestelijk niet meer aan kan.Zuipen en sex dat heeft die vent nodig.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:KroegFilosoof schreef op 05 mei 2016 @ 17:51:

[...]





Asjeblieft niet. Dan blijft ie huilen en doorzeiken. Dan gaat hij écht op mijn schoonmoeder lijken en moet ik helaas afhaken omdat ik het dan geestelijk niet meer aan kan.Drank is inderdaad niet altíjd de oplossing voor alles.
Gabrielle gaat trouwens naar huis morgen.
Alle reacties Link kopieren
Had Cees ook een alcohol probleem dan?

Btw Romy omg zal ze dat zeggen omg dat ik deze test doe, of omg zwanger....
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
quote:tsjatsjietsjie schreef op 05 mei 2016 @ 19:32:

Whaha ik schaam mijzelf dat ik toch iedere dag kijk naar die mensen, blijf het toch leuk vinden.

Ik vraag mijzelf af waar ze die inwoners vandaan plukken, lijkt wel of al die mensen wat mankeren.



Kees of Cees doodvermoeiende man, wat kan die zeuren zeg.

Dat er nog geen ongelukken zijn gebeurd zeg, vraag me af of hij in t buitenleven ook zo zeurt over alles en iedereen.



Rob, ik weet nog steeds niet wat hij daar doet, behalve helpen met evenementen.



Do, die kijkt steeds als een hert die de koplampen inkijkt.



Inderdaad helemaal Romy claimen, bang dat bas z'n aandacht op haar zal richten.

En speelt vies spelletje nu tov Victoria...

Victoria word ik ook moe van met d'r gezweef en de processen.



Gina, die slikt volgens mij ook verschillende pillen, hyper tot niet vooruit te branden.

En die stem, ben ik de enige die zich daar aan erger?

Mark die liep altijd rond alsof r een drol vast zat.



Gabs vind ik een van de normale

Rowena wel leuk maar als ze praat met die andere mafklapper ramona is het niet om aan te horen.

Ik dig die shit niet ????



Benjamin, die ziet er altijd zo moe uit. Dat gehuil om lesbo's ivm strafblad...beter dat hij huilt dan iemand z'n ouders met z'n dronken rijden.



Die Jesse, die vind ik er veel ouder uitzien en ook beetje eng..



Zo dat was mijn lijst...Je bent Cemal vergeten, het beste paardje van stal
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Zal Romy toch zwanger zijn?
Alle reacties Link kopieren
Nee waarom gaat ze? Is er klaar mee? Vind haar juist de meest normale/leuke.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
quote:Eindeloos schreef op 05 mei 2016 @ 20:06:

[...]



Je bent Cemal vergeten, het beste paardje van stal Sierpaardje
Alle reacties Link kopieren
Cemal vergeet ik ja, hoop dat hij reactie krijgt van z'n vader.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
quote:dikkie1 schreef op 05 mei 2016 @ 20:07:

Zal Romy toch zwanger zijn?Die twist hadden Joey en laura destijds al geprobeerd.
quote:tsjatsjietsjie schreef op 05 mei 2016 @ 20:07:

Nee waarom gaat ze? Is er klaar mee? Vind haar juist de meest normale/leuke.Eens. Echt een leuk mens. Zou zo een vriendin van mij kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ze is ook een van de weinige daar die normaal kan communiceren.

Misschien is ze het daarom wel zat. Zou ook zo een vriendin van mij kunnen zijn.

En dat zeg ik niet snel...



Oja was bij Laura b en Joey ook een x aan de orde.

Vraag me af wie van de koppels nog bij elkaar zijn na Utopia.
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 05 mei 2016 @ 20:07:

[...]





Sierpaardje Eg wel.

Zo'n schatje

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:tsjatsjietsjie schreef op 05 mei 2016 @ 20:14:

Ze is ook een van de weinige daar die normaal kan communiceren.

Misschien is ze het daarom wel zat. Zou ook zo een vriendin van mij kunnen zijn.

En dat zeg ik niet snel...



Oja was bij Laura b en Joey ook een x aan de orde.

Vraag me af wie van de koppels nog bij elkaar zijn na Utopia.



Billy en die... (Hoe heetie ookalweer) niet.

Charlotte en die andere meid wel geloof ik.

En Isabella maakte een hele foute videoclip

Rienk en die blonde ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven