Het stamcafé XII

01-05-2016 14:29 3013 berichten
Deel twaalf alweer van onze oergezellige kroeg! Dit keer bevinden we ons in Dublin.















We stellen het nog steeds op prijs als iemand wil komen zuigen, mits stof.



Lieve groetjes van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek.
quote:Goede-Fee schreef op 05 mei 2016 @ 19:50:

[...]





Sstt. Ik heb nog getwijfeld om te gaan, maar vind het altijd zo'n zuipende bende daar waar het gehouden werd
quote:Star schreef op 05 mei 2016 @ 19:47:

[...]





Inderdaad! Al word ik opgevroten door de muggen buiten, dus zit binnen nu Huh! Nu al?
quote:SaveTheDay schreef op 05 mei 2016 @ 19:59:

[...]



Huh! Nu al?Deze tijd van het jaar of van de avond?
Ik ben verbrand. Dat gebeurt me elk jaar weer. Meh.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit prinsesheerlijk in het zonnetje op het balkon. Hier spot ik enkel aan het eind van de zomer een paar muggen: als reden verzin ik dat de 'kleintjes' nog zo hoog niet kunnen komen en sommigen dat wel lukt als ze 'groot' genoeg worden in de zomer. Slaat waarschijnlijk nergens op, maar een andere verklaring vind ik niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Star schreef op 05 mei 2016 @ 20:00:

[...]





Deze tijd van het jaar of van de avond?Deze tijd van het jaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 05 mei 2016 @ 20:01:

Ik ben verbrand. Dat gebeurt me elk jaar weer. Meh.Dan ben je in elk geval geen ezel want die stoten zich niet 2 keer aan dezelfde steen. Maar balen Babs, niet gesmeerd?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de halve dag op de steiger zitten schilderen en tussendoor 37 aanvallen geteld, 2 keer met SEIN gebeld en 5 keer noodmedicatie gegeven. Zometeen waarschijnlijk de 6e keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 05 mei 2016 @ 20:01:

Ik ben verbrand. Dat gebeurt me elk jaar weer. Meh.Mij nooit meer. Ia.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:SaveTheDay schreef op 05 mei 2016 @ 20:02:

[...]



Deze tijd van het jaar.O al een paar weken!
quote:yette schreef op 05 mei 2016 @ 20:03:

Ik heb de halve dag op de steiger zitten schilderen en tussendoor 37 aanvallen geteld, 2 keer met SEIN gebeld en 5 keer noodmedicatie gegeven. Zometeen waarschijnlijk de 6e keer. nou moe
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 05 mei 2016 @ 20:03:

Ik heb de halve dag op de steiger zitten schilderen en tussendoor 37 aanvallen geteld, 2 keer met SEIN gebeld en 5 keer noodmedicatie gegeven. Zometeen waarschijnlijk de 6e keer.



Tjonge Yette, wat K*t.

Wordt het nu erger of deel jij gewoon meer?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Klote Yette!
quote:yette schreef op 05 mei 2016 @ 20:03:

Ik heb de halve dag op de steiger zitten schilderen en tussendoor 37 aanvallen geteld, 2 keer met SEIN gebeld en 5 keer noodmedicatie gegeven. Zometeen waarschijnlijk de 6e keer.



Jemig Yet

Kind zal wel moe zijn.
quote:Oudblond schreef op 05 mei 2016 @ 20:02:

Ik zit prinsesheerlijk in het zonnetje op het balkon. Hier spot ik enkel aan het eind van de zomer een paar muggen: als reden verzin ik dat de 'kleintjes' nog zo hoog niet kunnen komen en sommigen dat wel lukt als ze 'groot' genoeg worden in de zomer. Slaat waarschijnlijk nergens op, maar een andere verklaring vind ik niet.Ik woon 6 hoog en heb ook weinig last van muggen en denk hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Wow Yette Is het altijd zo heftig, of speelt er iets extra momenteel?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yette schreef op 05 mei 2016 @ 20:03:

Ik heb de halve dag op de steiger zitten schilderen en tussendoor 37 aanvallen geteld, 2 keer met SEIN gebeld en 5 keer noodmedicatie gegeven. Zometeen waarschijnlijk de 6e keer.



Tjee Yette, wat een narigheid weer.

Hebben jullie nog geen bericht over de uitslagen van alle testen, onderzoeken e.d.? Daar moesten jullie lang op wachten herinner ik me.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 mei 2016 @ 20:06:

[...]





Ik woon 6 hoog en heb ook weinig last van muggen en denk hetzelfde Baas boven baas, hier 15 hoog
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 05 mei 2016 @ 20:07:

[...]



Baas boven baas, hier 15 hoog Gestaft voor op de vrouw!
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 05 mei 2016 @ 20:07:

[...]



Baas boven baas, hier 15 hoog En? Hoe is dat mugtechnischgesproken?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 mei 2016 @ 20:07:

[...]





Gestaft voor op de vrouw! misschien wel veertien vrouwen!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 05 mei 2016 @ 20:04:

[...]





Tjonge Yette, wat K*t.

Wordt het nu erger of deel jij gewoon meer?Zo gaat het om de paar weken. Gewoonlijk heeft hij 1-5 aanvallen op een dag, maar als hij eenmaal clusters krijgt, stopt het pas nadat hij goed is platgespoten. De 6e dosis zit er inmiddels in. Nu mag ik zelf niks meer. Ik geef het nog 30 minuten.
quote:Oudblond schreef op 05 mei 2016 @ 20:03:

[...]



Dan ben je in elk geval geen ezel want die stoten zich niet 2 keer aan dezelfde steen. Maar balen Babs, niet gesmeerd?Nee. Ik dacht even snel wat baantjes te kunnen trekken, maar ik was vergeten dat ik de huid van een roodharige heb, maar dan zonder de schitterende rode lokken. Morgen ga ik weer wit gewaasd de wereld in.
quote:feow schreef op 05 mei 2016 @ 20:03:

[...]





Mij nooit meer. Ia. Tsja. Ik ben niet zo verstandig. Maar ik ben ook nog heel jong, dan mag je onbezonnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 05 mei 2016 @ 20:08:

[...]



En? Hoe is dat mugtechnischgesproken?Gemiddeld 5 muggen op het eind van het seizoen: maar die bijten dan ook flink. Mij dan, man heeft nooit een bult.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven