leuke ps4 spellen voor volwassenen

04-05-2016 16:25 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kent iemand leuke ps4 spellen voor volwassenen die niet te moeilijk zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ah veel goede tips! Thnx!

Ik vind het ergens zonde van dat dure apparaat, er wordt nauwelijks mee gespeeld, het jongste kind speelt het vaakst.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cybermiep schreef op 05 mei 2016 @ 07:27:

Dragon Age Inquisition daar had ik op een gegeven oment zo'n 80 uur inzitten. Het hoofdverhaal heb iki inmiddels uit, maar nog lang niet alles heb ik ontdekt in deze game dus die ga ik vast nog wel een keer opnieuw beginnen.

En heel fijn bij deze is dat je het niveau kan instellen.

Ik game namelijk voor de ontspanning en om van een verhaal te genieten (en ik heb geen zin om op een tv te gaan zitten schelden met het gevaar dat de controller vanaf 7 hoog naar beneden vliegt).

Ook leuk (verkrijgbaar via de PlaystationStore) Final Fantasy X en X-2 al oud maar ik blijf ze geweldig vinden.

Verder zoals eerder al aangegeven Fallout 4 (ligt al klaar, maar nog niet mee begonnen)

En in de categorie niet makkelijk maar wel en fijne game (en goed verhaal) The Witcher 3 (pas mee begonnen).

En nog maar net in de verkoop Ratchet & Clank en in september Final Fantasy XV.Ben je beschikbaar?
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand hier Uncharted wel helemaal uitgespeeld? Ik probeer nu momenteel weer, en ik heb hem van de boot af en dwaal nu door de jungle
Alle reacties Link kopieren
quote:wyandotje schreef op 05 mei 2016 @ 08:41:

Heeft iemand hier Uncharted wel helemaal uitgespeeld? Ik probeer nu momenteel weer, en ik heb hem van de boot af en dwaal nu door de jungle



Begrijp ik dit goed?



Dus je hebt een lekkere man uit de bosjes gesleept..?
Alle reacties Link kopieren
The Last of Us! Naar mijn mening beste spel ooit gemaakt. Graphics, verhaal, speelbaarheid. Echt fantastisch. Zou mijn nr1 tip zijn.

Until Dawn vond ik ook erg leuk. Een soort horror-survival waar elke keuze die je maakt gevolgen heeft voor de rest van het verhaal. Butterfly-effect. Prachtige graphics.

Uncharted zoals al eerder genoemd, ook erg leuk.

Batman: Arkham Knight. Zelf nog niet gespeeld, maar wel de vorige spellen. Combat systeem is enorm soepel en leuk verhaal en zijmissies.

Ratchet & Clank voor jou, maar ook voor de kinderen leuk.

En einde van het jaar komt als het goed is Tombraider (tijdelijke Xbox exclusive) naar de PS4. Daar kijk ik erg naar uit.

Zoals je ziet, ik hou erg van adventure games
Alle reacties Link kopieren
Oh dat kan ik hier trouwens ook wel vragen! Ik ben namelijk benieuwd of er ook spellen zijn voor 5/6/7 jarigen. We hebben nu alleen Kartz (race spelletje met Disney figuren). Dat vinden ze erg leuk, maar zijn er ook andere niet-racespellen voor kinderen? Of zijn ze daar dan toch nog wat te jong voor?
De legospellen. Volgens mij speelden mijn kinderen die met 7 a 8 jaar wel.

Maar ps is niet heel erg gericht op jonge kinderen. Dat is meer het terrein voor de Wii.
quote:Cybermiep schreef op 05 mei 2016 @ 07:36:

@Pientjexxxx Voor de PS4 zijn de volgende FF-games verkrijgbaar:

Final Fantasy X/X-2 HD Remaste.

Final Fantasy XIV A Real Reborn (MMORPG, dus online met maandelijks abonnement).

En vanaf september Final Fantasy XV en hier is al een gratis demo van verkrijgbaar voor PS4.Hier alleen een PS3. Eerlijk gezegd vind ik de oudere spellen toch leuker. Zelfs bij Nintendo heb ik dat. Zelda op de Super Nintendo is gewoon onovertroffen, daar kan geen 3D versie tegenop. Ik ben een RPG-fan, maar word tureluurs van 3D. Wel wil ik nog eens een spel met zo'n virtual realitybril proberen. Dat schijnt echt heel leuk te zijn.
Momenteel Divinity: original sin bezig met broer, best pittig in het begin maar turnbased dus relaxed. Als het rpg genre je niet ligt, Beyond two souls was ook best vermakelijk, het combipack met heavy rain is recent uitgebracht.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vliegendevink schreef op 05 mei 2016 @ 12:25:

[...]





Begrijp ik dit goed?



Dus je hebt een lekkere man uit de bosjes gesleept..? Nou ja voor een animatie vind ik hem toch hot hoor! En ik loop nog steeds in de jungle. Het spel heet Drakes fortune geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:wyandotje schreef op 06 mei 2016 @ 10:32:

[...]



Nou ja voor een animatie vind ik hem toch hot hoor! En ik loop nog steeds in de jungle. Het spel heet Drakes fortune geloof ik.You go girl!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben treurig want Sully is dood
Batman!
Alle reacties Link kopieren
unravel! https://www.youtube.com/watch?v=i6a7T3H28TY

ratchet & clank https://www.youtube.com/watch?v=q5Mjz1RTfkU

i am bread (uitdaging!) https://www.youtube.com/watch?v=EbTGIST3X34
The evil within. Kan je op moeilijk en makkelijk zetten, de besturing is prettig, maar kan even moeilijk zijn maar dat ligt dan meer aan de eigen hysterie (mompelt iets over hoge hartslag en adrenaline). Ook leuk om omstebeurten te doen met iemand. Lekker gillen van schrik voor de tv, met lachbui als gevolg
Alle reacties Link kopieren
quote:biobitch1984 schreef op 07 mei 2016 @ 17:47:

The evil within. Kan je op moeilijk en makkelijk zetten, de besturing is prettig, maar kan even moeilijk zijn maar dat ligt dan meer aan de eigen hysterie (mompelt iets over hoge hartslag en adrenaline). Ook leuk om omstebeurten te doen met iemand. Lekker gillen van schrik voor de tv, met lachbui als gevolgHoge hartslag en schrikken zijn hier verboden helaas.
Ahh Jammer, zo eng issie niet.. Vond ncharted soms net zo eng. the last of us... Ook erg naar qua zombie gehalte hehe
Dying light is ook leuk! En Fallout 4 inderdaad

Potje Battlefield 4 op z'n tijd kan ik ook wel waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Hier grote fan van Dragon Age Inquisition en Rayman Origins.



Vriend was vooral fan van The Witcher en nu The Division maar die vind ik maar niets.
The Division ben ik wel benieuwd naar maar die lijkt me alleen leuk om online, met vrienden, te spelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 04 mei 2016 @ 23:05:

Ik vind de mewste spellen zk geweldadig, altijd maar mensen afslachten. Om mij mag het wel wat gezelliger. Zoek meer naar llatform spellen zoals Zelda, maar dat kom ik weinig tegen. Legospellen ook geprobeert, maar als ik vast zit kom ik nergens meer en dan is de lol er snel af.www.gamefaqs.com en u zit nooit meer vast in een spel :-)
Alle reacties Link kopieren
Uncharted 4 is het mooiste consolespel dat ik ooit heb gezien, het verhaal is top en het speelt briljant. Aanrader.



Op de ps4 is ook the Uncharted Collection te koop, deeltje 1, 2 en 3 op 1 disc. Heb je Uncharted nooit gespeeld, is dat echt een aanrader!
quote:julius schreef op 13 mei 2016 @ 14:27:

[...]





www.gamefaqs.com en u zit nooit meer vast in een spel :-)Of gewoon YouTube
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 13 mei 2016 @ 14:29:

Uncharted 4 is het mooiste consolespel dat ik ooit heb gezien, het verhaal is top en het speelt briljant. Aanrader.



Op de ps4 is ook the Uncharted Collection te koop, deeltje 1, 2 en 3 op 1 disc. Heb je Uncharted nooit gespeeld, is dat echt een aanrader!Ja is het mooi?? Ik denk dat ik hem alvast koop, over een jaar of 10 ben ik er wel aan toe denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 13 mei 2016 @ 14:27:

[...]





www.gamefaqs.com en u zit nooit meer vast in een spel :-)Dankjewel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven