Vriendinnen gezocht omgeving Tiel, Druten, Rhenen

05-05-2016 22:01 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai ladies!



Ik ben opzoek naar gezellig contact met meiden uit de omgeving Tiel, Druten of Rhenen. Mijn huidige vriendinnen bevinden zich inmiddels in een andere levensfase dan ik (trouwen, kinderen krijgen, je kent het wel). Overigens helemaal niets mis mee, maar ik mis mensen om me heen die net als ik nog wel met regelmaat leuke dingen willen ondernemen met vriendinnen!



Ik ben 29, single en woonachtig in het land van Maas en Waal. In bezit van auto en rijbewijs dus afstand is geen probleem, maar voor de spontane acties is een beetje in de buurt natuurlijk wel prettig. Ik hou van de stad in voor een hapje of drankje (het wordt weer tijd voor terrasjes!) een filmpje meepakken (kan ook thuis op de bank) gezellig kletsen maar ook de serieuze gesprekken zijn op z'n tijd fijn, lekker de natuur in, samen koken, nieuwe dingen ontdekken, noem maar op. Sta voor veel open, dus suggesties voor nieuwe dingen zijn altijd welkom!



Kortom; ik zoek (meer) gezelligheid!



Spreekt het bovenstaande je aan, dan hoor ik graag van je!
Hee!



Leuk oproepje. Ik kom uit Nijmegen, maar werk in Druten.

Hoop dat het een beetje in de buurt is?



Groetjes, Mar
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik ben zelf geboren in het land van Maas en Waal dus ken de omgeving maar al te goed. Ik woon nu in Arnhem maar ga nog zeker wel die kant op en wil ook weer terug verhuizen richting Nijmegen. Je interesses lijken erg op mijn interesses en ook bevind mij in een fase waarin vriendinnen wegtrekken, zwanger worden etc Ik woon zelf samen met mijn vriend maar vind mijn eigen sociale leven erg belangrijk!



Misschien kunnen we in contact komen met elkaar ?



Groetjes Daphne
Hoi Daphne,



Ik kon je geen pb berichtje sturen.

Het lijkt me leuk om in contact met je te komen.



Groetjes, Mar
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben 34 en woon in Mill, maar heb ook een auto en afstand is het probleem niet. Ben vaak te vinden in wijchen en nijmegen. Ook ik mis leuke contacten, ben zelf ook geen moeder (wel stiefmama) en ook het gevoel in een heel andere fase te zitten. Je kan me mailen op mailaanjeska@gmail.com !

lijkt me leuk wat van je te horen,

groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Maybe ook een plekje vrij voor een wat jonger persoon maar wel met dezelfde interesses/levensfase? Lijkt me hartstikke leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben Linda, 35 jaar en woon met m'n vriend in Tiel.

Ik ben geboren in het Land van Maas en Waal. Ik kom er nog regelmatig, m'n ouders en zus wonen er nog.

Lijkt me leuk om met je in contact te komen.

Mijn e-mailadres is lefvanrooij apenstaartje gmail.com.



Groetjes Linda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven