Mode & Beauty alle pijlers

Welke epilator?

05-05-2016 19:27 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben het scheren beu. Daarom ben ik opzoek naar een epilator.

Al lijkt het mij wel erg pijnlijk. Maar ze zeggen dat het steeds minder pijnlijk word. (dat geloof ik dan maar)

Maar welke zou ik kopen? Er is zoveel keus dat ik het (nog) niet weet. Welke hebben jullie?

En klopt het dat tijdens het douchen minder pijnlijk is?
..........
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een Philips Satinelle ?

Even wennen, maar het is te doen qua pijn.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je epileren? Benen? Of oksels en bikinilijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Braun. Vooral het lichtje erop vind ik heel erg prettig.

Deze:

Braun Silk-épil 5 5180 epilator



Ik heb er één met snoer. Accu's worden toch altijd slechter op den duur. Ik kan hem dus niet onder de douche gebruiken, maar dat wil ik ook niet. Ik wil gewoon rustig kunnen zitten en niet hoeven te bukken.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 05 mei 2016 @ 20:22:

Wat wil je epileren? Benen? Of oksels en bikinilijn?



Benen en oksels wil ik epileren. Al lijkt het mij wel erg pijnlijk. Vooral de oksels lijken me pijnlijk.

Daarom eerst maar niet de bikinilijn
..........
Alle reacties Link kopieren
quote:creed schreef op 05 mei 2016 @ 20:28:

Ik heb een Braun. Vooral het lichtje erop vind ik heel erg prettig.

Deze:

Braun Silk-épil 5 5180 epilator



Ik heb er één met snoer. Accu's worden toch altijd slechter op den duur. Ik kan hem dus niet onder de douche gebruiken, maar dat wil ik ook niet. Ik wil gewoon rustig kunnen zitten en niet hoeven te bukken.



Zelf zou ik wel een zonder snoer willen. Lijkt me toch handiger.

Maar vind je het het zonder water niet pijnlijk? Lijkt me namelijk fijner dat het tijdens het douchen kan. Of is dat niet minder pijnlijk?
..........
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al jaren de silk-epil. Met snoer en droog. Vorig jaar heb ik 'm maar eens vervangen door een nieuwer model mét lampje. (Handig!)

Ik epileer alleen mijn benen en heel af en toe mijn bikinilijn. Op mijn benen voel ik het serieus niet meer. Ik heb dus totaal geen reden de pijn te verzachten, dus gedoe onder de douche laat ik achterwege. Zou ook erg veel water kosten, want het is niet in een minuutje klaar.

Oksels zijn de enige plek op mijn lijf die ik nog met scheermesjes doe. Dat kan wel snel onder de douche.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Laat een paar keer een brazilian doen, dan voelt een epilator daarna hemels.

Het helpt ook om eerst wat babypoeder op te doen.



Ik doe er overigens alleen de bikinilijn en benen mee.

Oksels en iets verder down-under met een scheermes.

En tegen de vakantie (naturistisch) weer even langs bij mijn Braziliaanse beul.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zonder water niet pijnlijk. Ik voel er amper wat van. Ik denk dat het alleen de eerste keer pijn doet. Je benen epileren duurt ook echt te lang om het onder de douche te doen.



Mijn oksels scheer ik. Ik wil geen risico lopen dat ik ingegroeide haren krijg onder mijn oksels.



Bikinilijn doe ik zelf met harde hars. Ik heb een elektrische harswarmer. Bij harde hars heb je geen strips nodig. Harde hars schijnt ook minder pijnlijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Overigens vind ik ook de pijn van een brazilian meevallen. Tuurlijk, het voelt niet heel fijn en bij sommige plekken is het even op de tanden bijten. Maar het is zeker niet zo dat ik een halfuur verga van de pijn. Zal ook een kwestie van wennen zijn. Ik laat het al een jaar of vijf maandelijks doen.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Zeker de Silke Braun doen! Die ook onder water kan! Ik doe er alles mee, benen, bikinilijn etc

Maar oksels nee, dat durf ik niet aan, daar gooi ik nog altijd een scheermesje tegenaan! De eerste keer vond ik echt pijnlijk maar je moet even doorzetten. En ik ga meestal om de 3 dagen er weer even overheen (je haren groeien niet gelijk dus dan pak je steeds weer wat mee) en dan gegarandeert altijd gladde benen, bikinilijn etc ;)



En even wachten op een leuke aanbieding, ik heb hem vorige jaar voor 40 euro op de kop getikt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven