Bij hem over de vloer komen?

03-05-2016 17:25 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw op dit forumen ik val direkt met de deur in huis:

Sinds begin dit jaar date ik met een hele leuke man. We zien elkaar regelmatig en bellen meerdere keren per week. Dagelijks hebben we contact via de app. Omdat we een half uurtje bij elkaar vandaan wonen ( en werken , sporten, kids) is spontaan bij elkaar binnen lopen wat lastig, dus spreken we af. Echter... Elke keer als we bij mij afspreken geen probleem. Elke keer als we bij hem afspreken, gaat t net even anders. We zien elkaar wel, maar gaan dan uit eten of een filmpje pakken en uiteindelijk kom ik niet bij hem thuis...

Ik vind dit raar of is het niet raar en ligt het aan mij?

Begin aan mezelf te twijfelen, want hij is ontzettend attent en lief.
quote:Vogelaarster schreef op 03 mei 2016 @ 21:24:

[...]





Hahaha! Klopt wel. Geen onderbroek eronder. Maar serieus, echt niet fijn onverwacht bezoek van kersverse liefde.Vrouwen dragen geen onderbroeken, trouwens. Vrouwen dragen ondergoed of vrouwen dragen een slip(je) of string of broekje of whatever, maar géén onderbroek.
quote:Amand schreef op 03 mei 2016 @ 21:47:

[...]





Vrouwen dragen geen onderbroeken, trouwens. Vrouwen dragen ondergoed of vrouwen dragen een slip(e) of string of broekje of whatever, maar géén onderbroek.Ik wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vogelaarster schreef op 03 mei 2016 @ 21:25:

[...]





Helemaal eens hoor. Maar niet de allereerste keer dat hij bij me thuis komt.Waarom niet? Weet hij tenminste wat hij aan je heeft.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Maar nu niet.
quote:pejeka schreef op 03 mei 2016 @ 21:48:

[...]





Waarom niet? Weet hij tenminste wat hij aan je heeft.Om redenen die ik al genoemd heb.
quote:Amand schreef op 03 mei 2016 @ 21:47:

[...]





Vrouwen dragen geen onderbroeken, trouwens. Vrouwen dragen ondergoed of vrouwen dragen een slip(je) of string of broekje of whatever, maar géén onderbroek. rustig maar...rustig maar...
quote:Vogelaarster schreef op 03 mei 2016 @ 21:47:

[...]



Ik wel.
quote:Vogelaarster schreef op 03 mei 2016 @ 21:48:

Maar nu niet.





+1
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo verder lezen. Ik sprak ook liever bij de man in kwestie af alleen had dat weer meer te maken met het idee dat ik dan zelf de touwtjes in handen had, om op willekeurig welk moment zélf te kunnen opstappen. Had niet zozeer met niet kunnen te maken om bij mij thuis af te spreken.



Maar, ook meegemaakt dat ik idd bij de man in kwestie niet thuis kon komen, onder het mom van dat zijn moeder 'te hooi en te gras' binnen kon komen. Uhuh, hij had idd gewoon een relatie.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou denken, als hij bij jou komt zijn je kinderen er ook altijd bij? Dan kun je dus geen kant op en komt hij bij jou thuis. Als je naar hem toe kunt komen is hij blij dat jullie de deur uit kunnen? Daarom?
Alle reacties Link kopieren
Wat is er toch mis met het gewoon aan hem te vragen? Tijdens een telefoongesprek; "ik begin me toch af te vragen waarom we eigenlijk nooit in jouw huis afspreken.. heb je daar een speciale reden voor?"

Aan zijn reactie kan je toch al veel opmaken? Gaan dan je alarmbellen rammelen kan je altijd nog verassen of verrassen, met een bolhoed en krant voor zijn deur posten, vrienden inschakelen om er regelmatig langs te lopen of wat voor maffe dingen je dan ook wilt bedenken.
Appels kun je eten, peren wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Finjie schreef op 03 mei 2016 @ 18:17:

Hm vreemd idd. Volg x gewoon ff vragen hoe dat komt? En kijken naar zijn reactie.

Ok.....tijd om naar bed te gaan....



Ik las "En kijken naar zijn erectie.



quote:pejeka schreef op 03 mei 2016 @ 21:48:

[...]





Waarom niet? Weet hij tenminste wat hij aan je heeft.Ik start niet graag met een desillusie
Alle reacties Link kopieren
En..to?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd op de man af; hee zal ik naar jou komen? Nee? Hoezo niet dan, mag ik iets niet zien ofzo. Je komt toch ook in mijn huis.



Zo simpel kan t zijn
l'amour de soi...belle la vie...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat verrassen echt niet.. Ik zou me daar heel onprettig bij voelen. Mijn eigen cocon is mij dierbaar. Als ik je niet uitnodig dan niet komen.
Alle reacties Link kopieren
W
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij opdringerig die verassing.

Gewoon vragen?

Bellen als je naar bed gaat?

Welterusten honey. Merk je ook of iemand single is, vaak aan de manieren.

Ik kom er meestal wel achter.

Je kunt het wel aangeven dat je een keer wil komen.

Dan krijg je een antwoord met of zonder alarmbel.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eslarealidad schreef op 06 mei 2016 @ 02:55:

W'Slip of the finger'
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Nou gaat lekker hier met mij, de w van welterusten dan maar.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zarah schreef op 03 mei 2016 @ 22:49:

[...]



Ok.....tijd om naar bed te gaan....



Ik las "En kijken naar zijn erectie.



Hihihi
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lanah schreef op 06 mei 2016 @ 00:21:

Ik ben altijd op de man af; hee zal ik naar jou komen? Nee? Hoezo niet dan, mag ik iets niet zien ofzo. Je komt toch ook in mijn huis.



Zo simpel kan t zijn Ja precies! As easy as that
aan het typen...
Alle reacties Link kopieren
En en en?
music is my life
Ja!!!! En, en, en??



De man nog verrast?
Alle reacties Link kopieren
Tromgeroffel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven