Onervaren en al 33 jaar oud

05-05-2016 11:11 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus ik zit met het volgende,



Op mijn 24ste ben ik getrouwd, ik ben van afkomst Marokkaans en ben heel beschermd opgevoed dus mijn (inmiddels) ex man is de enige met wie ik intiem ben geweest. Punt is mijn ex wilde alleen op 1 manier sex hebben, hij hield niet van zoenen en voor de rest was sex voor mij erg onbevredigend en meestal pijnlijk. Punt is ik ben na 3 jaar gescheiden, 1 kind. De eerste paar jaar had ik geen behoefte aan een nieuwe vent in mijn leven en daarna durfde ik eigenlijk niet. Ik ben inmiddels 33 en heb dus zero ervaring, ik weet niet eens hoe ik zou moeten tongzoenen. Aan de ene kant denk ik nevermind ik vind het wel best zo en aan de andere kant wil ik niet de rest van mijn leven alleen blijven. Iemand tips hoe ik ervaring op kan doen zonder door de mand te vallen als een onervaren niet-maagd? Een professional kost me echt te veel en kan ik me niet veroorloven,
Hoe denk je dat alle anderen dat doen?
Alle reacties Link kopieren
Wachten tot je een lieve man ontmoet die dat niks kan schelen.
Het is mij niet duidelijk wat je wilt. Wil je ervaring opdoen? Of wil je een relatie?



Het is niet zo dat zonder ervaring of met beperkte ervaring je geen relatie kan krijgen.

Verder is het met elke nieuwe partner opnieuw aftasten, ontdekken en uitvinden.



Sommige mensen leren het nooit, anderen voelen elkaar goed aan waarbij je samen een weg vindt, mijns inziens is die weg zoeken fijner bínnen een respectvolle en vertrouwde omgang waarbij je alles stapje voor stapje opbouwt, wat weer makkelijker te vinden is bínnen een relatie.



Er zijn legio mensen die beperkte ervaring hebben of maar van 1 manier van zoenen, vrijen etc. houden of ervaren hebben. Het is een kwestie van elke keer opnieuw kijken wat de ander en jijzelf juist bij díe persoon lekker vinden.
Alle reacties Link kopieren
Dat probleem lost zichzelf wel op als je een man tegenkomt die geschikt is voor jou. Je hoeft niet eerst te oefenen op weggewaaide dakramen, dat oefenen kun je ook met leuke mannen.

Zoenen is met iedereen anders en het wijst zich vanzelf. Net als alles wat daar eventueel op volgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-2010 schreef op 05 mei 2016 @ 11:20:

Wachten tot je een lieve man ontmoet die dat niks kan schelen.Dat lijkt mij de enige manier.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Tinder... en dan daten met echte typische nerds.
Alle reacties Link kopieren
Nog niet zo heel erg ervaren zijn is helemaal niet zo erg.

Inderdaad Tinder en bespreek van te voren dat je niet zo ervaren bent.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Vrijen is het leukst met iemand die ook echt heel erg leuk is. Dát is juist wat vrijen leuk maakt. En met iemand die heel erg leuk is wil je toch hopelijk ook dan die relatie.



Naar mijn idee gaat dat gelijk op. Iemand is leuk en daarmee vrij je het fijnst.



Oefenen op iemand die minder leuk is? Zoiets werkt naar mijn idee niet. Seks is toch voor een groot deel psychisch. Het aanraken, de blik, het gevoel.



Ja, er zijn allerlei technische dingetjes, maar die verschillen per persoon en dat moet maar net klikken. En dat maakt juist dat een goede (seks)partner vaak juist ook jou specifiek in the mood brengt.
Alle reacties Link kopieren
Maak je niet druk joh!



Je bent echt niet de enigste in de wereld.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou compleet niet van geforceerde seks of daten. Laat 't lekker natuurlijk gaan zoals hierboven.
Wat naar om te lezen dat je zo'n negatieve ervaring met sex hebt gehad. Het is namelijk heel erg leuk en fijn. En ja, het is het allerbeste met iemand waar je ook liefde en intimiteit mee voelt, maar dat betekent niet dat alle sex met iemand waar je niet mee in een relatie zit per definitie slecht is. Een gezonde dosis aantrekkingskracht is echt wel genoeg. Voor een relatie is nog een hoop meer nodig dan alleen dat.



Ik heb veel over mijn eigen lijf en wat ik fijn vind geleerd in een tijd dat ik juist veel one night stands had, want als ik verliefd ben dan ben ik veel meer met die ander bezig. Met zo'n losse date durfde ik me gewoon helemaal op mezelf te richten. Hoop bijgeleerd toen.



Aanvulling: het is niet zo dat je "ervaring" nodig hebt om een relatie te kunnen laten slagen. Als je echt flink verliefd bent gaan dat soort dingen over het algemeen vrij soepel, dat heeft de natuur wel leuk ingericht. Maar een beetje ervaring helpt je wel om je eigen lijf en sexualiteit te ontdekken. Wat vind je fijn, en wat vind je niet fijn (zodat je daar ook een grens durft aan te geven)
Alle reacties Link kopieren
Ik leef echt met je mee, maar als je iemand zal vinden die jou graag ziet, zal je in alle rust hem daarover kunnen vertellen. Hij zal dit zeker en vast verstaan en je de nodige tijd geven om er aan te wennen, je te helpen een mooie sex en liefdesleven op te bouwen. Stap voor stap en geleidelijk aan zul je er kunnen van genieten!!!
Alle reacties Link kopieren
Vooral niet forceren. Als je de ware tegenkomt zul je zien dat het ook anders kan dan het geval was in je huwelijk. De juiste persoon zal vast wel begrip kunnen opbrengen als je hem in het kort uitlegt dat je niet vreselijk veel ervaring hebt. Die ervaring heb je ook niet als je voor het eerst met iemand tussen de lakens kruipt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ok dames bedankt! Tot op heden heb ik altijd intimiteit gemeden maar misschien moet ik 'gewoon' eerlijk zijn. En wachten op iemand die er ok mee omgaat.
anoniem_287763 wijzigde dit bericht op 05-05-2016 16:56
Reden: Nog niet af
% gewijzigd
De hele basis van prettige sex is wederzijds respect. En je hoeft ook niet meteen je hele ziel en zaligheid op tafel te gooien als je gaat daten. Je bent nooit iets "verplicht" aan een man (zelfs al zou je een verwachting wekken, dan nog niet!) en dat betekent dat je ook niet altijd meteen alles tot in detail hoeft uit te leggen. Naarmate je iemand beter leert kennen komt het vanzelf wel een keer ter sprake.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf soms juist intrigerend als iemand weinig ervaring heeft. Veel plezier voor wat er komen gaat!
Een dag niet gevlamd is een dag niet gevlamd.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_287453 wijzigde dit bericht op 16-05-2016 11:57
Reden: Nvt
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven