Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor alle reacties! geeft ons weer dingen om over na te denken...
Alle reacties Link kopieren
quote:miloen schreef op 25 april 2016 @ 14:15:

Wat is nou een leuke plek om heen te gaan als je rond de 25 bent:)?



Heb je al eens gekeken naar Party40down?

Die organiseren regelmatig een avond in een club in Den Haag voor jongere swingers .
Alle reacties Link kopieren
quote:Alische schreef op 03 mei 2016 @ 11:53:

Ik heb voor ons bezoek van afgelopen vrijdag dit topic veel gelezen, vandaar dat het wel zo leuk is als ik mijn ervaring ook hier achterlaat.



We zijn naar de Fata geweest en hebben een hele leuke avond gehad. Vooral ook doordat er een ander nieuw stel was waar het heel goed mee klikte en we dus ook een onwijs leuke avond hebben gehad. Wel vond ik het vrij rustig voor een vrijdagavond, is dat altijd zo? Verder vond ik de verdieping boven de dansvloer te massaal en sfeerloos en ben ik blijkbaar geen type voor de dark room Het zwembad en de kamertjes achterin vond ik dan wel weer super!



Het was een heel leuke ervaring en ik denk dat we nog wel een keer zullen gaan, maar dan eens naar een andere club. En het heeft me vooral ook doen inzien dat het niet per sé in een club hoeft, maar dat je ook prima een date kan regelen ofzo. Hoewel je dan weer niet het element van kijken en bekeken worden hebt, wat ik ook erg opwindend vond. Conclusie: positieve ervaring, in de toekomst zeker nog een keer en ik denk er dagelijks nog met plezier aan terug Vrijdagen zijn vaak een heel stuk rustiger dan zaterdagen. Vooral de dansvloer kan bijv. helemaal leeg zijn. De sexruimte boven de dansvloer is op zaterdagen wel redelijk vol maar dan moet je wel redelijk exhibitonistisch zijn om daar te sexen. De darkroom durft mijn vriendin niet in, dus weinig ervaring mee ;)
Alle reacties Link kopieren
Bij het woord darkroom moet ik steeds aan die ene avond denken dat ik samen met Rooss per ongeluk in de darkroom belandde. We hadden de hele avond al een stalker in de vorm van een rimpelig mannetje van zeker 70 plus. Een raspende stem hijgde: niet bang zijn!

Nog nooit zo hard gerend op hakken, hè Rooss?
Alle reacties Link kopieren
die man had zichzelf al rijk gerekend!
...
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort op 2e Pinkster naar de fata morgana. Hoe is het daar op een extra vrije zondag ??.

Moet er namelijk wel een eindje voor rijden. Al ga ik wel samen een man (leuke man)
Alle reacties Link kopieren
quote:chantalhuissen schreef op 04 mei 2016 @ 19:15:

Binnenkort op 2e Pinkster naar de fata morgana. Hoe is het daar op een extra vrije zondag ??.

Moet er namelijk wel een eindje voor rijden. Al ga ik wel samen een man (leuke man)Gelukkig.... als je met een stomme man ging, is het heel vervelend om lang met hem in de auto te zitten...
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 04 mei 2016 @ 13:40:

[...]





Vrijdagen zijn vaak een heel stuk rustiger dan zaterdagen. Vooral de dansvloer kan bijv. helemaal leeg zijn. De sexruimte boven de dansvloer is op zaterdagen wel redelijk vol maar dan moet je wel redelijk exhibitonistisch zijn om daar te sexen. De darkroom durft mijn vriendin niet in, dus weinig ervaring mee ;)Ok, gaan we volgende keer op een zaterdag! Nu op vrijdag was de dansvloer idd leeg, de rookruimte was dan wel weer behoorlijk druk. Darkroom ben ik ook niet helemaal in geweest.... ik vond het niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok2 schreef op 04 mei 2016 @ 17:34:

Bij het woord darkroom moet ik steeds aan die ene avond denken dat ik samen met Rooss per ongeluk in de darkroom belandde. We hadden de hele avond al een stalker in de vorm van een rimpelig mannetje van zeker 70 plus. Een raspende stem hijgde: niet bang zijn!

Nog nooit zo hard gerend op hakken, hè Rooss? Ha ha
Alle reacties Link kopieren
quote:stouteschoenenenzo schreef op 03 mei 2016 @ 22:53:

[...]





Heb je al eens gekeken naar Party40down?

Die organiseren regelmatig een avond in een club in Den Haag voor jongere swingers .Goeie tip, ga ik ook eens in de gaten houden!
anoniem_287471 wijzigde dit bericht op 05-05-2016 08:38
Reden: Tikfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Na een paar keer zaterdagavond in de Fata (prima club en mooie ervaringen opgedaan!) werd het voor ons tijd om weer eens wat nieuws te proberen. Morgen gaan we naar de Fun4two, erg veel zin in! Ik ben benieuwd hoe die club is. Ik hoor namelijk vaker nogal uiteenlopende ervaringen van Fun-bezoekers, dus we gaan het nu zelf eens beleven. En mijn vrouw is daarnaast ook wel nieuwsgierig naar de gigolo's, al zullen we daar waarschijnlijk niet op gefocust zijn. Hopelijk wordt het morgen in de Fun net zo heet als buiten...



PS Leen65 nog bedankt voor je tip! We hebben Fun-arrangement bij vd Valk Nieuwerkerk geboekt, goedkopere kamer met ontbijt én shuttle-service naar de Fun!
Alle reacties Link kopieren
Laat vooral je bevindingen horen!

Maar gigolo's? Die heb ik er nog niet gezien, of ligt dat aan mij?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Astu Thanx...



De eerste vrijdag van de maand is onze Gigolo night.

Op deze avond nodigen wij enkele (circa 15) leuke, goeduitziende jongens uit die herkenbaar zijn aan hun zwarte vlinderdasje. Deze huis-gigolo's staan gratis ter beschikking van de aanwezige stellen.



Wanneer er (naar jullie smaak) een leuke gigolo bij is, dan is contact zo gemaakt en wanneer jullie dit wensen kunnen jullie met z'n drieën spannende avonturen beleven op de bovenetage. Alle gigolo's zijn te allen tijde herkenbaar aan hun vlinderdasje en zijn er uitsluitend om de aanwezige paren te plezieren.



Indien jullie geen interesse hebben in een van deze gigolo's dan zal dit jullie avond geenszins beïnvloeden want er zijn nog vele paren die net als jullie op zoek zijn naar een ander leuk paar.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Whahaha Theemok en Rooss4.0... Volgens mij is de darkroom ook niet de handigste plek om je te verstoppen voor een stalker



Hier ook wel wat dingetjes meegemaakt met bejaarde heren.

Zoals die keer dat er een dergelijk heerschap in (hoe kan het ook anders) witte slobber-hema-onderbroek rondliep op een erotisch feest. Meneer toonde wel wat belangstelling, maar bleef gelukkig op afstand. Tot ik aan het eind van de avond de auto in zou stappen. Staat hij daar bij mijn portier: of ik niet even in de auto wilde seksen voor 50 euries...
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, dat is treurig, om een dame die duidelijk niet op je avances ingaat dan maar geld te gaan bieden.
Alle reacties Link kopieren
Zo aangemeld! Ik weet niet eens meer wat de trigger was en welk zoekwoord ik gebruikt heb maar ik kwam via google in dit topic. Heb mij 2 dagen vermaakt met het doorlezen van dit deel. Op pagina 60 heb ik mij maar aangemeld bij de Sallandse Dart Club ;) en nouja en nu the end! Opeens geen nieuwe tekst meer. Wie weet start ik nog wel in topic 1 om te gaan lettervreten.



Ik heb interesse, ik weet nog niet in welke mate maar het intrigeert. Ik ben alleen geen setje ;)

Qua leeftijd zit ik niet heel gek, 28. Wel enigszins goed voor het gemiddelde :P



En ik weet niet of ik een hele dikke held ben om alleen naar binnen te stappen bij een pc. Misschien wel naar binnen maar zelf contact leggen (terwijl ik daar niet zo veel problemen mee normaal) spannend.



Nouja dat ;)
Een dag niet gevlamd is een dag niet gevlamd.
Alle reacties Link kopieren
@vlamfataal

Welkom. Leuk dat we je triggeren.

Have fun.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Leuk @Vlamfataal, heel herkenbaar ook ;) al was ik zelf nog een paar jaar jonger toen ik op sdc terecht kwam.. Alleen naar een pc zou ik niet aanraden, het is veel leuker om dit samen met een date te ontdekken.

Ik heb een beetje een haat liefde verhouding met sdc, als single meid word je zo overspoeld met reacties dat het gewoon niet leuk meer is. Veel stellen en mannen die niet snappen dat jij daar niet enkel voor hun plezier bent. Ik kreeg het er benauwd van.

Ik heb gemerkt dat mijn leukste contacten zijn voortgekomen uit stellen of mannen die ik zelf heb benaderd. Vaak staan zij er een stuk relaxter in en snappen dat het voor een single vrouw op een swingerssite nou eenmaal om meer gaat dan alleen oppervlakkig sekscontact (dat vind je immers in elke kroeg).



Maar ga vooral heerlijk op ontdekkingstocht, proef en probeer en geniet ;) bij mij heeft het geresulteerd in een aantal bijzondere vriendschappen en de ontwikkeling van een hele nieuwe kant van mezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:Alische schreef op 03 mei 2016 @ 11:53:

Ik heb voor ons bezoek van afgelopen vrijdag dit topic veel gelezen, vandaar dat het wel zo leuk is als ik mijn ervaring ook hier achterlaat.



We zijn naar de Fata geweest en hebben een hele leuke avond gehad. Vooral ook doordat er een ander nieuw stel was waar het heel goed mee klikte en we dus ook een onwijs leuke avond hebben gehad. Wel vond ik het vrij rustig voor een vrijdagavond, is dat altijd zo? Verder vond ik de verdieping boven de dansvloer te massaal en sfeerloos en ben ik blijkbaar geen type voor de dark room Het zwembad en de kamertjes achterin vond ik dan wel weer super!



Het was een heel leuke ervaring en ik denk dat we nog wel een keer zullen gaan, maar dan eens naar een andere club. En het heeft me vooral ook doen inzien dat het niet per sé in een club hoeft, maar dat je ook prima een date kan regelen ofzo. Hoewel je dan weer niet het element van kijken en bekeken worden hebt, wat ik ook erg opwindend vond. Conclusie: positieve ervaring, in de toekomst zeker nog een keer en ik denk er dagelijks nog met plezier aan terug





Wat leuk je reactie! Wij gaan vanavond voor het eerst... Beiden vinden we het stiekem wel een beetje spannend.

Maar hebben er ook veel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Volgende week zaterdag staat bij ons Mystique op het programma. We zijn benieuwd
De beentjes geschoren, nageltjes gelakt, vanavond naar de fun! Zin in.
Alle reacties Link kopieren
Leuk allemaal veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Reeza135 schreef op 07 mei 2016 @ 04:43:

[...]





Wat leuk je reactie! Wij gaan vanavond voor het eerst... Beiden vinden we het stiekem wel een beetje spannend.

Maar hebben er ook veel zin in!Veel plezier!
quote:Reeza135 schreef op 07 mei 2016 @ 04:43:

[...]





Wat leuk je reactie! Wij gaan vanavond voor het eerst... Beiden vinden we het stiekem wel een beetje spannend.

Maar hebben er ook veel zin in!Heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn vrijdag (na paar goede ervaringen in de Fata) voor het eerst in de Fun geweest. Ook deze club is ons goed bevallen.



De dingen die er in onze ogen vooral in positieve zin uitspringen bij de Fun:De club is makkelijk bereikbaar met auto (of in ons geval met gratis shuttle vanuit hotel vd Valk in Nieuwerkerk a/d IJssel), ligt vlak bij snelweg. Overigens is de Fata ook prima bereikbaar.Er was absoluut geen 'deurbeleid' zoals aantal mensen op dit forum misschien denkt. Er was vrijdagavond een zeer gevarieerd publiek: jong & oud, dik & dun, knap & lelijk (al is dit laatste vooral kwestie van smaak). In die zin niet veel anders dan op zaterdag bij de Fata, al was het in de Fun een beduidend meer internationaal publiek.Ontvangst is prima en bij eerste bezoek krijg je ook wat praktische informatie over de club. En volgens website kun je er ook (net als bij de Fata) desgevraagd een rondleiding krijgen, al hebben wij dat zelf niet gedaan.Na inschrijven/betalen gingen we met sleutel naar kleedkamers/garderobes boven, volgens mij wat meer en groter dan bij de Fata. Verder is daar ook toilet/sanitair aanwezig en een directe ingang naar de erotische ruimtes.De bar, dansvloer en restaurant liggen aaneengesloten op begane grond, vergelijkbaar met de Fata. Restaurant hebben we (net als bij Fata) niet gebruikt dus kunnen we niet beoordelen. Bar is prima met ruime drankkeuze en aardig barpersoneel. De dansvloer is wat groter en in mijn ogen wat aantrekkelijker gesitueerd vergeleken met Fata. Ook omdat er rondom aan alle kanten mensen staan/zitten en het meer uitnodigt om contact te maken en te dansen. Ook vonden wij de muziekkeuze van de DJ veel beter dan in de Fata, al is ook dat natuurlijk kwestie van smaak.De erotische ruimtes dan. Boven de dansvloer is de eerste verdieping zichtbaar, waar aan drie kanten vele erotische plekken te ontdekken zijn. Bij de twee donkere ingangen kun je een 'klein doolhof' betreden met smalle gangetjes, trapjes en zeer gevarieerde kamer(tje)s waar je je fantasieën ruimschoots kunt uitleven. Van darkroom tot bisex-ruimte, van orgiezolder tot 'sm-kamertje' en niet te vergeten de grappige erotische huisjes 'op de Wallen'. En dan is er nog de gang naar de sauna's, whirlpool en hele mooie tantraruimtes. Wij vinden de erotische ruimtes in de Fata overigens ook erg mooi, verzorgd en ruime keuze. Maar ik denk dat de Fun nog wat gevarieerder is en vooral het 'welness gedeelte' sprak ons erg aan. De whirlpool is klein maar heerlijk (je mag er trouwens niet sexen), al konden wij van het grotere zwembad in de Fata ook erg genieten.Verder kunnen we de tuinen buiten met zwembad in beide clubs niet beoordelen, maar dat lijkt ons bij beiden zeer interessant om eens te ervaren.Daarnaast waren er ook wat dingen die wij minder goed vonden bij de Fun:Als nieuwe bezoekers moet je per koppel € 20,- extra betalen (inschrijfgeld lidmaatschap). Als je binnen 3 mnd weer de club bezoek krijg je een definitief pasje en hoef je vanaf dan alleen de normale entree te betalen. Bij de Fata betaal je alleen entreegeld en krijg je eerste keer meteen definitief pasje zonder extra kosten!Het was vrijdag mooi weer buiten, en daardoor binnen blijkbaar onzettend warm. Als het argument is dat het door airco's te fris wordt oké, maar dat je al zweet nog voordat je de dansvloer betreedt of naar de erotische ruimtes gaat (waar het ook erg heet was) vinden wij wel een minpunt. Het was volgens ons ook wel erg druk, maar wat als het straks nog warmer wordt buiten?!An sich vonden we het prima dat het op dansvloer en bij de bar in het begin lekker druk was (volgens ons). Maar boven bij de erotische ruimtes (de twee doolhofjes dan) was het zo vol dat er geregeld opstoppingen waren in de smalle gangetjes, de kamertjes bijna constant vol waren en je soms moest wachten om ergens een plek voor twee te kunnen bemachtigen. Té vol als je het ons vraagt! Maar dat komt denk ik deels ook door de wat onpraktische inrichting van sommige ruimtes.Wat die inrichting verder betreft: de wirwar van gangetjes en kamertjes is erg leuk, maar als je niet zo lenig of goed ter been bent zal het moeilijk kunnen zijn om bepaalde ruimtes te betreden vanwege hoogteverschillen, lage ingangen of soms zeer steile smalle trappen.In tegenstelling tot de Fata zijn er bij de Fun niet in alle erotische ruimtes handdoeken en condooms aanwezig. We moesten soms zoeken waar we die dan wel konden vinden.



Wij hebben overigens een erg mooie en geile avond beleefd met een leuk koppel, waarbij mijn vrouw op gegeven moment ook nog door een aardige gigolo werd verwend en dus geil triootje had. Die gigolo's waren volgens mijn vrouw echt niet allemaal fotomodel met sixpack, maar de meesten zeker wel goodlooking, makkelijk benaderbaar en zeer gewillig om de vrouwen lekker te verwennen! Het was (gelukkig voor ons) sowieso een erg actieve avond met actie in alle ruimtes en zelfs orgie taferelen in bepaalde gangen. Het contact maken met anderen hoeft in de Fun ook niet zo'n probleem te zijn, al was er na het ingaan van de dresscode tot aan sluitingstijd bijna niemand meer op dansvloer en bij de bar te vinden.





Conclusie is dat wij de Fun een mooie club vinden waar in ieder geval op die vrijdagavond veel meer actie was dan de zaterdagen die wij in de Fata hebben meegemaakt. Nu wij eenmaal onze weg in Fun hebben gevonden zullen we er vast wel vaker naar toe gaan, al vinden we de club niet veel beter of slechter dan de Fata maar dat ook is natuurlijk erg persoonlijk. Een beginnend stel zouden wij echter niet snel adviseren om bij hun eerste pc-bezoek op de vrijdag met thema 'gigolo-avond' naar de Fun te gaan, dat is wellicht te overweldigend. Wij zijn in ieder geval wel blij dat onze eerste clubbezoek bij de Fata was, dat was al spannend genoeg voor ons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven