Hoe vind ik mijn 'vibe' terug?

06-05-2016 16:24 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn vibe met het autorijden kwijt. In februari moest ik afrijden, en ben ik helaas gezakt om een stomme fout. Maar die man had helemaal gelijk. Sindsdien ben ik volgens mijn autorijlerares mijn vibe kwijt. Ik moet volgende week weer afrijden, maar het gaat gewoon niet meer zo lekker als eerst. Ik heb geen idee hoe ik dit moet veranderen! Heeft iemand tips?

Overigens is ze bang dat ik het op deze manier niet ga halen, terwijl ik er de vorige keer helemaal klaar voor was.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doorgaan. Leg er niet teveel druk op voor jezelf. En als je het niet haalt is het ook geen ramp, dan haal je het de volgende keer wel. Bijna iedereen haalt z'n rijbewijs gewoon in de eerste keren. En al doe je er 4x over, dat zegt nog niks over je.
Alle reacties Link kopieren
Overigens las ik in eerste instantie "hoe vind ik mijn 'vieb' terug" ik weet niet wat dat over mij zegt
quote:Kwejeebo schreef op 06 mei 2016 @ 16:28:

Overigens las ik in eerste instantie "hoe vind ik mijn 'vieb' terug" ik weet niet wat dat over mij zegtFreudiaanse verspreking verlezing



TO, gewoon doorgaan, probeer het wat los te laten. Als je niet kon rijden ging je niet voor de 2e keer op voor examen. Hoe meer druk je erop gaat leggen, hoe meer je er mee bezig bent des te slechter het wordt waarschijnlijk. Dus probeer er gewoon lekker schijt aan te hebben en 'we zien het wel'.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon proberen volgende week. Neem anders van tevoren nog een les en laat je complimenteren met wat je allemaal wel goed doet. En anders over een maand weer proberen! Komt heus wel goed!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Meer dan je best kan je niet doen. En denk bij jezelf, tijdens het afrijden: nee heb ik, ja kan ik krijgen!!!



Succes.
quote:Kwejeebo schreef op 06 mei 2016 @ 16:28:

Overigens las ik in eerste instantie "hoe vind ik mijn 'vieb' terug" ik weet niet wat dat over mij zegtIk las dit ook.. A dirty mind is a joy forever!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal! Ik moet het ook loslaten.. Wat dat zo moeilijk maakt is dat ik moet afrijden op de ochtend van mijn eerste eindexamen (Stom gepland, ik weet het). Dan alsnog moet ik gewoon eigenlijk alles laten vallen, en me focussen op het rijden. Maar ook weer niet te veel
Alle reacties Link kopieren
quote:Mepi schreef op 06 mei 2016 @ 16:45:

Dankjewel allemaal! Ik moet het ook loslaten.. Wat dat zo moeilijk maakt is dat ik moet afrijden op de ochtend van mijn eerste eindexamen (Stom gepland, ik weet het). Dan alsnog moet ik gewoon eigenlijk alles laten vallen, en me focussen op het rijden. Maar ook weer niet te veel Ik denk dat je huis alles moet laten vallen en je moet gaan focussen op je examens! Die zijn veeel belangrijker. Je rijexamen kun je zo vaak opnieuw doen als je wil, je examens niet. Hup, van het forum af en leren jij!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 06 mei 2016 @ 16:28:

Overigens las ik in eerste instantie "hoe vind ik mijn 'vieb' terug" ik weet niet wat dat over mij zegt ik dacht aan het seksspeeltje we vibe
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven