Geld & Recht alle pijlers

Algemeen Belasting Teruggave Topic

02-05-2016 10:21 2546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me af of iemand hier op het forum al belasting teruggave hebben ontvangen?



Ik krijg geld terug en zit erom te springen
Love yourself in all your way and stay who you are in all kinds of days
Alle reacties Link kopieren
Net binnen met dagtekening 12 mei. Man moet nog komen. Hebben van man niet gehad. Die krijgt het meeste
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook net binnen met dagtekening 12 mei. Volgende week dus eindelijk de nieuwe meubelset bestellen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt een leek op belastinggebied.

En ik heb een vraag over de algemene heffingskorting.

Ik werk parttime en verdien zo'n 17000 bruto per jaar.

Wordt de algemene heffingskorting met je loon verrekend, of kan ik

na de belastingaangifte uitzien naar een mooi bedrag?

Ter extra info: Ik ben alleenstaande moeder en mijn jongste kind is 12.

Alvast bedankt!
Net het bericht binnen ook met dagtekening 12 mei! Dat wordt mijn rijbewijs halen!!
Alle reacties Link kopieren
quote:myname1 schreef op 06 mei 2016 @ 18:13:

Ik ben echt een leek op belastinggebied.

En ik heb een vraag over de algemene heffingskorting.

Ik werk parttime en verdien zo'n 17000 bruto per jaar.

Wordt de algemene heffingskorting met je loon verrekend, of kan ik

na de belastingaangifte uitzien naar een mooi bedrag?

Ter extra info: Ik ben alleenstaande moeder en mijn jongste kind is 12.

Alvast bedankt!

Je kunt de belastingaangifte downloaden en voorlopig invullen zonder te verzenden. Wanneer je het helemaal hebt ingevuld, zie je direct of je terug krijgt. Dan kun je alsnog besluiten of je de aangifte indient. Je moet wel een digi d aanvragen om de aangifte te kunnen verzenden.Maar dat wijst zich vanzelf. Deze kun je online aanvragen. Er staat precies bij hoe je dat moet doen.



Ik hoop dat je wat terug kan krijgen!
Only dead fish go with the flow