Werk & Studie alle pijlers

collega en salaris

06-05-2016 06:18 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Svp niet quoten. Ivm herkenbaarheid.



Ik werk sinds een jaartje bij een klein familie bedrijf. Afgelopen week kwam ik erachter dat mijn collega fors meer verdient.

Nu is dat op zich prima maar toch hou ik er een vreemd gevoel aan over.

Toen ik kwam solliciteren heb ik wel onderhandeld maar meer dan wat ik kreeg aangeboden zat er niet in.



Collega en ik doen exact hetzelfde werk.



Ik weet verder niet wat ik met mijn verhaal wil, maar ik merk gewoon dat het mij toch dwars zit.
quote:MrsQuack schreef op 06 mei 2016 @ 16:20:

[...]





Jammer dat sommige directeuren en dochters niet professioneler omgaan met hun medewerkers/ collegae. Dadelijk willen er geen goede mensen meer voor het familiebedrijf werken, als er zo met mensen wordt omgegaan (dit wordt vrij snel bekend in de markt). Ik weet niet of jullie familie bedrijf groei ambities heeft, maar zo'n houding zal uiteindelijk ten koste gaan van het bedrijfsresultaat.



Knap dat jij met zo'n analyse de toekomst van ons bedrijf kan voorspellen.

Hoe weet jij hoe wij met ons personeel omgaan?
quote:MrsQuack schreef op 06 mei 2016 @ 16:20:

[...]





Jammer dat sommige directeuren en dochters niet professioneler omgaan met hun medewerkers/ collegae. Dadelijk willen er geen goede mensen meer voor het familiebedrijf werken, als er zo met mensen wordt omgegaan (dit wordt vrij snel bekend in de markt). Ik weet niet of jullie familie bedrijf groei ambities heeft, maar zo'n houding zal uiteindelijk ten koste gaan van het bedrijfsresultaat.Die kleine familiebedrijven hebben meestal meer hart voor hun werknemers dan grote multinationals die er geen enkele moeite mee hebben om mensen op straat te zetten.
quote:Pientjexxxx schreef op 06 mei 2016 @ 17:30:

[...]