Baby- en Kinderkleding deel 8

17-04-2016 13:13 3043 berichten
Hier alweer deel 8 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



-Belle-dochter feb. 2012

maat 110-116Bengeliezoon maat 98zoon maat 56/62boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Bubbelwijndochter

maat 146/152dochter

maat 134/140_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 56Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

maat 98dochter maart 2016

maat 68/74Gattidochter feb. 2008

maat 134/140zoon apr. 2011

maat 110/116Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92babyzoon op komstKikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Liubizoon

maat 122/128zoon

maat 110/116dochter

maat 80Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 62modus_zoon maat 104-110zoon maat 92-98nicole123zoon maat 110dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80Nouschidochter maat 146/152NYCzoon okt. 2013

maat 98-104zoon jan. 2016

maat 68-74oureazoon jan. 2016

maat 62Pavotzoon mrt. 2012

maat 104dochter feb. 2014

maat 92pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 116/122dochter mrt. 2013

maat 92-98siska74zoon sept. 2014

maat 86-92sofietje83zoon

maat 80TessTandochter nov. 2007

maat 134/140zoon mrt. 2010

maat 110/116dochter okt. 2013

maat 92/98







Tabel en topic staan open voor nieuwe input en meeschrijvers
Alle reacties Link kopieren
De tuinslang ging net al op de gewone schoenen dus toen realiseerde ik me dat sandalen een must zijn
Ik heb het goedkoopste soort. Bevalt voorlopig prima!
Pimpelmeesje; ik heb de onderste van die Teva's eergisteren voor zoonlief gekocht, hij heeft nu maat 23 schoenen en ik heb de Teva's in maat 22/23 gekocht, die zitten nog iets ruim, maar met maat 21 gaat hij denk ik niet de hele zomer halen. Ik vind ze dus groot vallen
Alle reacties Link kopieren
Teva valt groot , heb hier maat 20.5 die valt als een 22. Die olifantjes zijn echt schattig dat zou mijn dochter van 6 ook gerust aan doen
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik zag dat ik een winkel waar ze volgens hun website iig een model hebben dan toch maar ff kijken. Misschien lukt het passen wel nu hij iets ouder en wijzer is

Dan zal ik meteen nog ff struinen online naar t-shirts en slofjes voor de dame die heb ik nog steeds niet maar ze begint nu steeds sokken uit te trekken.... En iets met korte mouwen. Al weet ik nog niet of ik een jurkje wil of shirts (uiteindelijk beide natuurlijk) wilde eigenlijk op de opruiming wachten en nu is het ineens super mooi weer
Zecora en fleetflox. Lief aangeboden, maar hoeft niet hoor.



Die olifanten teva's zijn wel heel erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje123 schreef op 05 mei 2016 @ 16:25:

Om maar even verder te gaan over het shoppen... Ik heb eindelijk in kast van meneer gekeken (dacht als ik niet kijk weet ik niet wat ik nodig heb en ga ik niet shoppen ) maar goed nu gekeken... Korte broeken passen nog en had 1 nieuwe gekocht dus 3 is prima.... T-shirts past er nog 1 en had 1 nieuwe dus das veel te weinig... En sandalen dus.... Nu was ik ff online aan het kijken maar hij heeft maat 26/27 in bunnies (26 is eigenlijk wat krap) schoenen passen is drama dus doe ik meestal thuis. Maar je hebt in die maten 2 modellen teva (met zo'n 15 euro prijsverschil) mensen ervaring ermee? En hoe vallen ze... Zag hier in de buurt 1 winkel die ze verkoopt en die heeft niet beide....

[afbeelding]

[afbeelding]Bovenste sandalen vallen heel klein, daar had zoon een maat groter van nodig, de onderste vallen erg groot. Dit scheelde serieus 3 schoenmaten (van onderste had hij maat 24/25 nodig, van de bovenste maat 27.
Alle reacties Link kopieren
Was de een nog prettiger dan de ander modus? Als het kwa lopen en hoe het zit helemaal geen verschil maakt ben ik geneigd voor de onderste te gaan
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje123 schreef op 05 mei 2016 @ 21:41:

Was de een nog prettiger dan de ander modus? Als het kwa lopen en hoe het zit helemaal geen verschil maakt ben ik geneigd voor de onderste te gaan Van de onderste kon ik vorig jaar alleen vreselijk lelijke printjes vinden. Ik heb toen de bovenste gekocht. Die bevallen zoon goed. Ik vind ze ook iets comfortabeler ogen en ze zijn heel neutraal. De onderste zijn wel echt een stuk vriendelijker geprijst dus zou ik, met een leuk printje, denk ik ook kiezen.
Dochter heeft al jaren de onderste soort teva's. Vind die heel prettig. Ze vallen idd groot! Dochter heeft nu maat 27, maar de teva's in maat 25 passen nog prima. Kan ze deze zomer nog wel mee door



Jumpsuit van Hema is echt heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon heeft ook maat 27 Bree, zou je dan maat 26 van die Teva's aanraden om nu te kopen of zouden die dan nog erg groot vallen en kan ik zelfs beter maat 25 doen?
Ik zou dan denk ik 26 doen. 25 Kan hier na de zomer weg, die zitten nu mooi op maat zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter spring gisteren met teva's door het water en banjerde daarna door het zand. Nu al elke euro waard geweest!



Wij hebben ook de onderste, met het vorige paar heeft ze twee jaar gedaan en haat nieuwe sandalen zijn ook weer erg groot. Hier kan ze sowieso de hele zomer mee.



Straks gaan ze even onder de kraan en dan kunnen ze er weer mee door, ideaal.
Hallo?!
Die jumpsuit van Hema is er alleen in kleine maten of niet?
Ja de baby maten Bree.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 05 mei 2016 @ 22:29:

Dochter heeft al jaren de onderste soort teva's. Vind die heel prettig. Ze vallen idd groot! Dochter heeft nu maat 27, maar de teva's in maat 25 passen nog prima. Kan ze deze zomer nog wel mee door



Jumpsuit van Hema is echt heel leuk!Echt? Zoon heeft maat 26, en zijn Teva's maat 24/25 zijn toch echt net te klein, teen op de rand zeg maar. Dit zijn er van vorig jaar, die vielen kleiner dan oudere (onderste model). Heb nu dus nieuwe voor m besteld in 26, en verwacht dat die gewoon prima zullen zitten.
Hier de onderste tevas in mt 29/30.

Ze gaat nu net naar mt 32 en ze worden nu te klein (waren van vorig jaar)

Dus ik moet ook op zoek. Slippers ed wil ze niet dus ik denk dat ik nogmaar een jaar er voor ga.
Tvp
Nieuwe nick? Je icon is erg herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Mouzepoes schreef op 06 mei 2016 @ 18:46:

[...]





Echt? Zoon heeft maat 26, en zijn Teva's maat 24/25 zijn toch echt net te klein, teen op de rand zeg maar. Dit zijn er van vorig jaar, die vielen kleiner dan oudere (onderste model). Heb nu dus nieuwe voor m besteld in 26, en verwacht dat die gewoon prima zullen zitten.Hmm, nou weet ik het niet meer! Ik zat even te kijken bij de reviews van april- mei 2016 op een site waar ze ze verkopen en daar zeggen ook sommigen dat ze nu goed op maat vallen, sommigen dat ze iets groter vallen en sommigen dat ze een hele maat groter vallen. Ik neig er nu naar om maar 2 maten te bestellen en te kijken wat er beter zit.
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 06 mei 2016 @ 20:47:

Nieuwe nick? Je icon is erg herkenbaar Klopt
Welkom sally



Nicole, dat zou ik ook doen dat van die 2 maten. Kun je goed vergelijken.



Ik kan sandalen van zoon nog steeds nergens vinden. Baal als een stekker.
Nog steeds niet gevonden? Balen zeg ik bewaar de zomerschoenen hier in een la onder ons bed.



Ik ben trouwens heel blij met dit weer! kan dochter eindelijk die hele berg zomerkleertjes aan!



Italiagirl : jammer dat het alleen kleine maten is, vind het zo'n leuk stofje! Zag wel een jurkje in de grotere maten met een beetje zo'n motief, maar die was minder leuk. Ik vind bv deze ook zo mooi, maar is ook alleen kleine maten.



Alle reacties Link kopieren
quote:nicole123 schreef op 06 mei 2016 @ 20:55:

[...]





Hmm, nou weet ik het niet meer! Ik zat even te kijken bij de reviews van april- mei 2016 op een site waar ze ze verkopen en daar zeggen ook sommigen dat ze nu goed op maat vallen, sommigen dat ze iets groter vallen en sommigen dat ze een hele maat groter vallen. Ik neig er nu naar om maar 2 maten te bestellen en te kijken wat er beter zit.



Twee maten bestellen idd



En ze lijken vaak te groot, je kind moet ongeveer een tot anderhalve cm teva overhouden aan de voorkant, tenen moeten ruim binnen de 'getekende' randjes blijven zeg maar. Anders stoten ze continu hun tenen als ze gaan rennen of iets naar voren schuiven. En dan is er nog iets groeiruimte. Zoon heeft nu minder dan een halve cm, en dat is echt te klein als je ze nieuw koopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag hier in de buurt een winkel waar ze ze volgens mij hebben dus ik ga straks ff kijken of we kunnen passen en de kinderwinkel heeft eindelijk korting dus kijken of ik nog iets leuks kan vinden. Dochter moet zowieso zonnehoedje (kan ook nog ff bij Hema of h&m kijken) en iets met korte mouwen. Dus hopelijk kan ik later vandaag melden dat ik een beetje geslaagd ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven