Hoe ga ik verder?

24-03-2016 22:43 1224 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in Januari een topic geopend dat ik net 2 weken vrijgezel was en hoe ik dit kon verwerken. Inmiddels ben ik morgen 10 weken vrijgezel en ik ben nog geen stap verder. Elke dag denk ik nog aan hem, huil ik en voel ik me waardeloos.



Leuke dingen ondernemen doe ik wel, maar hij is er nog altijd in mijn gedachten en ik kan het gewoon niet opzij zetten. Hoelang gaat dit nog duren? Nu beginnen alle onzekerheden te komen, straks heeft hij al met een andere meid gedate? Met die gedachten schiet ik gelijk alweer in de tranen, want voor mijn gevoel is hij nog van mij.



De relatie heeft bijna 3 jaren geduurd, voor vele mensen hier is dat niet lang, maar voor mij als 24 jarige wel! We hebben een jaar samen gewoond en ik woon nog in het huis. Ik heb alles al een beetje opnieuw ingericht zodat ik niet telkens er aan word herinnerd dat het ons huisje was.



Hoelang duurde jouw liefdesverdriet? Ik wil zo graag genieten van het leven, maar ik loop gewoon vast.

Ook doet het me even goed om van me af te typen.... Slaap lekker alvast lieve mensen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het helemaal met je eens Dreaming.

Ik ga dat nu ook doen. Ik heb geen andere keuze. Het is moeilijk, maar het moet.

Wel even een dikke knuffel voor jou, want wat een rotstreek is dat.

Ik hoop dat karma bestaat...



@Elisia, ik vind het fijn om geen contact te hebben omdat ik overal hoop uit haal anders.

En dat kan gewoon niet. Zo kan ik niet leven.

En ik hoor het mezelf allemaal zeggen, maar ondertussen ga ik er ook aan kapot.



Overigens staat er nu op twitter een 'explosie' emoticon en een half uur later een zwaai handje.

Oke dan.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin zei net dat hij de volgende lyrics op FB had gezet.

Ik vind dit echt heel erg. Zo ziet hij dus het einde van onze relatie.

Dat had nou ook weer niet gehoeven...



http://www.azlyrics.com/lyrics/eminem/nolove.html
She needed a hero. So that's what she became.
@enchantedjewell jeetje hij heeft het overduidelijk erg moeilijk met alles op dit moment en volgens mij wisselen zijn gevoelens ook per minuut, moet voor jou allemaal ook wel heel verwarrend en pijnlijk zijn. Ik zou hem echt maar even in zijn sop laten gaarkoken inderdaad, totdat alles weer een beetje bezonken is bij hem gaat hij je alleen maar pijn doen. Probeer alle dingen die hij nu in emotie zegt en schrijft maar even niet te serieus te nemen



Ik heb het ook zwaar op dit moment. Hij zoekt minder en minder contact en het lijkt alsof het besef dat het echt voorbij is en ook niet meer goed komt nu pas een beetje aan begint te komen. Ik dacht dat ik niet echt hoop meer had maar onbewust had ik nog zoveel hoop en ik probeer echt zo goed mogelijk voor mezelf te zorgen en zoveel mogelijk dingen te doen. Mijn leven is eigenlijk best heel leuk en interessant geweest sinds het uit is, maar het gemis sijpelt overal doorheen. Ik dacht echt dat hij de ware was, het voelt zo rot om iedere dag thuis te komen in een huis waar hij niet meer op me wacht. Hoe goed mijn dag ook was, het hart zinkt me meteen weer in de schoenen als ik langs mijn raam loop en het licht niet meer zie branden zoals vroeger. Ik mis hem ik mis hem ik mis hem, en ik voel me zo afgewezen.
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuf Jasse. Ik snap je helemaal.

Die verdomde hoop ook altijd. Ik haat dat echt.

Dat gemis wordt hopelijk snel iets minder. Hoe lang is het geleden voor jou?



Overigens weet ik niet of zijn gevoelens wisselen. Hij roept zelf om het hardst dat het klaar is en dat ie zo boos is op mij omdat ik hem van alles heb aangedaan.

Ik denk dat ie vrij zeker is van zijn gevoelens op het moment.

Mijn moeder zei ook dat hij waarschijnlijk niks meer voor mij voelt en daarom vrienden wilde zijn.

Ik heb het er wel mega moeilijk mee na 7 1/2 jaar.

Alles is zo kwetsend. Zoveel dingen die ik anders had willen en moeten doen.
She needed a hero. So that's what she became.
Dankje ja die hoop is gewoon echt killing. Ik vertrouw mezelf ook gewoon niet meer. Iedere keer denk ik dat ik mezelf ervan heb overtuigd dat het niet meer goed komt om er vervolgens achter te komen dat ik er nog altijd hoopvol op zit te wachten. Het voelt daardoor alsof ik de klap iedere keer weer opnieuw krijg. Ugh. Het is nu iets meer dan een maand uit, en bij jou?



Ik weet ook niet of je ex twijfelt want hij klinkt inderdaad redelijk vastbesloten steeds maar ik weet wel zeker dat hij niet niets voelt. Dan is hij weer onverschillig, dan is hij weer woedend, dan is hij weer gekwetst, dan is hij er weer 'overheen' en wil hij vrienden zijn, dan wil hij je weer nooit meer zien... voor hem is dit waarschijnlijk ook gewoon heel heftig dus hij slaat om zich heen. Ik hoop dat het je gaat lukken om je daar een beetje tegen te beschermen. Maar ik kan me voorstellen dat het allemaal heel kwetsend en moeilijk is, 7 1/2 jaar is ook echt niet niets.
Alle reacties Link kopieren
Bijna 3 weken bij mij nu.



Ik denk wel zeker te weten dat mijn ex nu geen contact meer gaat opnemen.

Dat is wel fijn als zelfbescherming.

Het is precies wat jij zegt, het is elke keer weer een klap recht in je gezicht.

Dan denk je dat het goed gaat en dan ineens weer die klap.



Ik ben zo bang dat ik nooit over hem heen kom. Het is én mijn allereerste liefde én het duurde 7 1/2 jaar.

Geen positieve instelling, dat weet ik. Maar ik ken mijzelf ook een beetje...

Dit gaat zoveel tijd kosten.... als het tenminste ooit eens helemaal over gaat.



"I can't say hello to you and risk another goodbye.

And I just wanna tell you. It takes everything in me not to call you.

And I wish I could run to you and I hope you know that everytime I don't...

I almost do."
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook even moeilijk. Zeker nu het zo mooi weer is, mis ik hem enorm.

Het putte is dat als ik zou willen, we weer bij elkaar kunnen komen.

Alleen ik weet gewoon dat we niet bij elkaar passen.



Zuchtt...
Alle reacties Link kopieren
ik snap dat je naar het festival bent geweest, zou ik toch ook doen denk ik.. tegen beter weten in met wat hoop! Jammer dat het zo heeft uitgepakt en dat hij zo onverschillig is,maar het gaat inderdaad om zijn acties en woorden.. Hij roept dat hij er klaar mee is, doet niks om voor de relatie verder te vechten.. Daar moet je het dan maar mee doen helaas..



ik vind het al knap van alle dames hier dat we weten van, dit is hun keuze... waarom zouden wij er dan nog zoveel moeite in stoppen als ze schijnbaar ons niet willen..



dat is ook een beetje mijn insteek tegenwoordig, ik leg me erbij neer hoeveel pijn het ook doet, hoe erg ik hem ook mis... waarom nog helemaal achter hem aan lopen als hij niet eens meer bij me wil zijn.



het mooie weer is inderdaad lastig, maar probeer er van te genieten! probeer allemaal een mooi moment te pakken in de dag en daarvan te genieten, tegen jezelf te zeggen en nu laat ik het even los en is het mijn momentje, werkt voor mij wel goed .



ik ben gisteren na het werk gaan stappen met collegas, was ontzettend gezellig.. maar ben zo dom geweest, in een dronken bui gezoend met eentje en ik heb zo'n spijt, ik mis mijn ex nu alleen nog maar meer! Zit nu op de bank even flink verdrietig te zijn, we zouden vandaag lekker dagje shoppen en toerist uithangen met ons gezinnetje...

in plaats daarvan is hij met ons zoontje van het weer aan het genieten, en zit ik alleen op de bank na een avond stappen zoals mijn vroegere vrijgezelle leven :(



ik wil hem zo ontzettend graag terug,maar ik weiger om weer zo achter hem aan te gaan lopen, vechten doe je samen :(
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn dames.. m'n ex moest gisteren even melden dat ie vanavond naar de bios gaat de film junglebook, omdat ie weet dat ik die ook leuk vind.



Dus zonder na te denken of bedoeling vraag ik wie er mee gaat. Ik denk aan een goede kameraad of collega ofzo. Zegt ie heel bot; maakt dat uit?! Ik moet toch zelf weten met wie ik heen ga en wat moet jou dat uit maken? Dus ik zeg heel droog; moet het me wel wat uit maken dat je naar de bios gaat dan? ...



Ik werd onzeker en vroeg dus of hij met een meid heen ging. Hij antwoordde weer wat maakt dat uit met wie ik ga, misschien ga ik wel alleen? En ook al ga ik met een meid of een kameraad dat moet toch niet uit maken?



Nouja... lastig, want het voelt nu wel verkeerd voor mij. Als het een kameraad is zou die vast wel de naam zeggen? Doet ie normaal ook.
Alle reacties Link kopieren
Oh Teddy ik snap je gevoel *knuf*

Ik vind hem echt niet eerlijk. Hij zit zo met je gevoelens te spelen. Expres komen vertellen dat hij naar die film gaat. En natuurlijk vraag jij met wie. Dat is een normale vraag.

En dan krijg je zo'n kut antwoord.

Hij blijft je gewoon heen en weer gooien meis. Wat ontzettend lullig van hem.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Ahhh Teddy wat rot...

Waarom zegt hij dan in hemelsnaam dat ie erheen gaat?!? De vraag die jij daarop stelt is best wel logisch!

Maar niet handig want nu voel jij je rot!



En mocht het een date zijn... Dan ga je toch niet naar de bios? Ik zou hier zelf nooit mee instemmen als ik iemand nog helemaal niet goed ken. Dan wil je juist praten om elkaar te leren kennen...



Wat zegt jou gevoel, jij kent hem natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
Teddy, ben jij er niet aan toe om hem te vragen niets meer te sturen?

Totdat jij eroverheen bent?

Als hij iets te melden heeft dat hij je mist kan hij weer contact opnemen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Alle reacties Link kopieren
Agja hij zei later nog dat ie misschien toch maar niet meer ging, ben nu wel weer wat rustiger meer omdat ik denken tsja het is niet voor niets uit? Hij is niet meer van mij.. en we zijn vandaag al 16 weken uit elkaar (bijna 4 maanden) dusja misschien is het normaal dat iemand dan weer gaat daten..
Alle reacties Link kopieren
Meiden ik denk veel aan jullie en hoop dat het goed gaat en jullie van de zon genieten!



Met mij gaat het weer een paar dagen erg slecht, ik droom steeds dat de nieuwe vriendin van mijn ex zwanger is. Erg jong natuurlijk want ze is 23 denk ik, maar hij is wel al eind 30.

Wij zijn bijna 3 jaar samen geweest en het is nu bijna 5.5 maand over. Ik heb dus een dochter uit mijn eerste relatie en we hadden het ook vaak over dat wij ook samen een kind wilden. Omdat ik natuurlijk ook nu echt de 35 jaar grens nader en dan gaat je vruchtbaarheid wel snel achteruit.

Nu ben ik dus vrijgezel en doodongelukkig. Hij heeft geen idee want hij is gelukkig met haar.



Hij is al ruim 4 maanden met haar, op Facebook stast zelfs dat zij in a relationship is en zij gaan geregeld wat doen met elkaars familie. Binnen 4 maandjes al, terwijl hij tijdens onze relatie erg veel uit wilde en elke week wel 2 keer tot heel laat ging borrelen.



Nu is hij ineens wel serieus. Ik begrijp het niet. ik hoopte bijna 3 jaar op meer rust samen en sinds hij met haar is heeft hij die rust gevonden. Waarom kon dat niet een half jaar eerder met mij?
Alle reacties Link kopieren
Zebrapad ik heb er helaas geen antwoord op, maar het klinkt alsof jij voor hem misschien dan toch niet The One was en dat hij daarom niet kon settelen.

Probeer je zelf niet gek te maken met 'What if....' want je komt er toch nooit meer achter.





Ik hoop dat voor mijzelf de buikpijn en de nachtmerries nu wel eens stoppen. Elke ochtend vreselijk buikpijn wat pas afzwakt in de namiddag.

Krijg voor de tijd nog geen hap door mijn keel.

En steeds die fucking nachtmerries. Wat frustreren ze mij. Elke keer droom ik weer dat hij mij verlaat. Het is triest.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
quote:enchantedjewell schreef op 07 mei 2016 @ 09:18:

Zebrapad ik heb er helaas geen antwoord op, maar het klinkt alsof jij voor hem misschien dan toch niet The One was en dat hij daarom niet kon settelen.

Probeer je zelf niet gek te maken met 'What if....' want je komt er toch nooit meer achter.





Ik hoop dat voor mijzelf de buikpijn en de nachtmerries nu wel eens stoppen. Elke ochtend vreselijk buikpijn wat pas afzwakt in de namiddag.

Krijg voor de tijd nog geen hap door mijn keel.

En steeds die fucking nachtmerries. Wat frustreren ze mij. Elke keer droom ik weer dat hij mij verlaat. Het is triest.Zebra, wat jij zegt herken ik een beetje. Ik was altijd degene die leuke dingen met hem wilde doen, zoals biosje, uiteten, winkelen, bootje varen enzo! Hij zei altijd we kunnen ons thuis ook wel vermaken, kost aldoor geld! Terwijl we het geld er voor hadden. En nu? Nu gaatie ineens zo veel weg!! Zoals gisteravond ook misschien naar de bios, ik moest er om smeken zowat om hem mee te krijgen. Kwam in ieder geval nooit zomaar uit hem zelf. Gek he?



Enchanted ik heb dat ook, word elke ochtend wakker met een zenuwachtig en misselijk gevoel en denk dan weer, het is echt zo, ik ben niet meer met hem samen. Maar ik droom telkens dat ik nog wel samen met hem ben! Heel vervelend. Vannacht ook dat ie een nieuwe auto had gekocht. Als je wakker word is dit zo moeilijk. Ik denk dat onze hersenen aan het verwerken zijn, deze dromen stoppen wel alleen heeft het tijd nodig. Net zoals een wond die moet helen! Waar je later niets of een klein littekentje van ziet.
Alle reacties Link kopieren
De nachtmerries zijn ook echt vermoeiend je wordt steeds zo gestresst en niet uitgerust wakker. Waardoor je overdag emotioneler bent en veel ontvankelijker voor stress en verdriet.



Probeer te genieten van de zon vandaag meiden. Dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy91 schreef op 06 mei 2016 @ 12:40:

Heel fijn dames.. m'n ex moest gisteren even melden dat ie vanavond naar de bios gaat de film junglebook, omdat ie weet dat ik die ook leuk vind.



Dus zonder na te denken of bedoeling vraag ik wie er mee gaat. Ik denk aan een goede kameraad of collega ofzo. Zegt ie heel bot; maakt dat uit?! Ik moet toch zelf weten met wie ik heen ga en wat moet jou dat uit maken? Dus ik zeg heel droog; moet het me wel wat uit maken dat je naar de bios gaat dan? ...



Ik werd onzeker en vroeg dus of hij met een meid heen ging. Hij antwoordde weer wat maakt dat uit met wie ik ga, misschien ga ik wel alleen? En ook al ga ik met een meid of een kameraad dat moet toch niet uit maken?



Nouja... lastig, want het voelt nu wel verkeerd voor mij. Als het een kameraad is zou die vast wel de naam zeggen? Doet ie normaal ook.



Meid, even een wake-up call, ik vind het héél kut voor je en ik snap dat je de haren uit je kop trekt als je denkt dat hij met een of andere meid gaat, maar: verbreek - het - contact. Jij wordt alleen maar para door de uitwisseling van dit soort kleine informatiedingen alleen al, en logisch ook: je hield van je ex en hij heeft je enorm zeer gedaan.



Even sterk zijn, pak die telefoon op en bel hem / stuur een appje en zeg dat je voorlopig niks van hem wil horen. Niet omdat je hem een hork vindt, niet omdat je kinderachtig zou zijn, maar omdat jij tijd nodig hebt om te helen. Als je daar dan een negatieve reactie op krijgt, dan is hij het zelfs niet waard.



Je drijft jezelf tot waanzin...
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net een foto van mijn ex die geupload was door een goede gezamenlijke vriendin en haar vriend. Hij is bij hun, dat wist ik, maar ik zag die foto even niet aankomen.



Vreselijk janken weer. We deden alles met z'n 4en. En nu zit ik hier alleen te janken.
She needed a hero. So that's what she became.
Hier net hetzelfde gebeurd! Echt! Wat een toeval en idd wat een kutgevoel!!!

Ik krijg ondertussen al enkele dagen veel aandacht van iemand die ik ook wil leuk vind, maar waarvan ik weet dat het enkel een flirt is. Maar goed, de aandacht doet nu wel even deugd. En ik denk mss nét iets minder aan de ex nu.

Maar dan denk ik : stel dat hij ook aandacht krijgt? Ik zou het helemaal niet leuk vinden! Aaaarggghhh kwellingen!
Alle reacties Link kopieren
Nah Elisia dat is echt bizar inderdaad!

Ik vind het zo klote. Die vriendin heeft het ook met hem erover gehad en hij verteld haar alleen maar wat hij mij ook vertelde. Maar dan ook nog wel even zeggen dat ik nog wel waardevol ben voor hem. Dat is niet eerlijk godverdomme.



Had een gesprek met mijn moeder. Zij denkt dat mijn ex gewoon al een tijd geen gevoelens meer had voor mij en dat loopt uiteindelijk spaak.

Ik denk dat ze gelijk heeft, maar in mijn hersenen werkt het nog niet zo.

Teveel herinneringen die daar niet mee kloppen. Maar misschien heb ik het gewoon niet goed kunnen/willen zien. En had ie inderdaad gewoon geen gevoelens meer voor mij.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
ik heb het ook zwaar.. mijn allereerste moederdag.. ik werd alleen wakker, ben mijn zoontje gaan ophalen en zag bij mijn ex een bos bloemen voor zijn moeder staan.



wat deed dat pijn zeg, bah... hij regelt van alles voor zijn moeder, zijn moeder die mij haat en waar ik niet meer welkom ben.. maar de moeder van zijn eigen kind zet die zo makkelijk uit zijn leven, mijn eerste moederdag.. ik heb zelf maar wat lekkere broodjes gehaald, een zwembadje voor mijn zoontje die nu lekker aan het spartelen is en probeer te genieten.



maar het doet zo'n pijn dat die mij zo makkelijk uit zijn leven zet, het lijkt hem niks te doen.. het is zo oneerlijk :(
Alle reacties Link kopieren
Hele dikke knuffel voor jou.

Ik wil je een hele fijne Moederdag toe wensen. Je bent echt een fantastische moeder die geweldig voor haar zoontje zorgt. Ik hoop dat je ook goed voor jezelf zal zorgen. Je gaat zeker iemand tegen komen die net zo goed voor jou gaat zorgen!!!
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
dankjewel voor je lieve berichtje!!



echter moederdag is alleen maar slechter geworden.. hij kwam ons zoontje ophalen omdat ik moest werken, en omdat ik weer met het gemak van zijn keuze geconfronteerd werd brak ik..



hij heeft me voor van alles uitgemaakt, egoistisch, in mijn eigen wereld, mensen verlaten mij omdat ik verschrikkelijk ben, ik plaats mezelf boven alles en iedereen, als het niet op mijn manier zou gaan dan is het niet goed.



ook heeft hij erbij vermeld dat hij alles heeft gedaan aan ons gezin, en dat het allemaal ook zijn keuze niet is, want het moest nou eenmaal zo.. alle ruzies komen door mij en hij snapt niet waarom ik me er nou eens niet bij neer kan leggen.



nu moest ik van mijn werk af komen om ons kind te halen, want ja ouderschapsplan... de hele week heb ik geen oppas, moet wel werken en hij weigert mee te werken.



ik zit zo tussen alles in, ik voel boosheid en haat.. ik wil hem mijn pijn laten voelen en hem alles afnemen, aan de andere kant hou ik zo van hem, en wil ik er gewoon samen voor vechten..



dit is het zwaarste van alles, en waar ik zo bang voor was wat ik niet aan zou kunnen.. het in elkaars leven moeten blijven, elke keer met elkaar geconfronteerd worden, en dus ook met het feit dat er geen wij meer is..



ik ben op het moment helemaal stuk en gebroken :( en ook compleet in de war...
Alle reacties Link kopieren
@ beertje



Wat naar voor je! Het lijkt wel alsof deze man giftig voor je is ;( Heel vaak hebben er twee schuld en het is heel laag van deze man om

jou van ALLES de schuld te geven. Dan mag je nog niet de makkelijkste zijn, het is heel heel laag om dat zo te verwoorden. Misschien moet je accepteren dat jullie samen ook gewoon giftig zijn en dat het samen niet gaat werken. Ik weet hoe lastig het is (daar kom ik zo op) maar vergeet niet dat je een FANTASTISCHE moeder bent!!!!!!!!



Ik denk echt dat jij jezelf los van hem moet leren zien. Hij is niet jouw leven, je kan namelijk ook leven zonder hem. Probeer zoveel mogelijk het contact opppervlakkig te hebben en dan gaat het op een gegeven moment echt slijten. Komt echt goed lieverd





@ de rest



Ik ben een sukkel geweest door in 2 afspraken tijd 7!!! keer sex te hebben met mijn ex. Het voelde zo goed en ik had zoveel zin in hem, en aan de ene kant kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan en aan de andere kant had ik de steun (ivm iets heel anders) echt even nodig. Waarom ben ik zon hitsig konijn als ik single ben?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven