Cadeautip alternatieve moeder

06-05-2016 15:13 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder is biologisch en maakt bijna alles zelf , ik zou voor moederdag haar graag iets geven maar ik heb geen idee wat. Ze hebben verder een moestuin en wil eigenlijk geen supermarkt spul voor haar halen ( eet ze liever niet) vorig jaar heeft ze een insektenhotel gehad.
Alle reacties Link kopieren
Een eigen stukje natuurgebied.



€ 5 per m²



www.mijnnatuur.nl
Power to the people
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 mei 2016 @ 16:42:

En wat is er mis met een gewoon bosje bloemen?Wat is er mis met iets anders zoeken?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 mei 2016 @ 15:15:

Spinnenwiel

Dromenvanger

Pottenbakkersschijf

Geit

Bezem
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 06 mei 2016 @ 16:12:

Ik zag ergens dat je een olifant kunt adopteren?Dan heb je wel heel veel inpakpapier nodig.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Bij de wereldwinkel verkopen ze thee vermomd als een bos bloemen, is dat wat?
Een ezel
Alle reacties Link kopieren
Cursus biodanza.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Abonnement op Happy.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bij de tuinen kun je een cadeau mandje samenstellen, vol bioproducten, dat is eigenlijk bij iedereen leuk, iedereen is dol op fijne biologische dingetjes en zeepjes en thee'tjes
Alle reacties Link kopieren
Abonnement op de Happinez of een of ander biologisch tijdschrift.
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 06 mei 2016 @ 16:55:

[...]





Wat is er mis met iets anders zoeken?Niks natuurlijk maar als het met Moederdag al moeilijk is om iets te vinden dan is dat met verjaardagen nog meer denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 06 mei 2016 @ 17:23:

Cursus biodanza.Dan wel bij die mensen van ''Ik vertrek''
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 mei 2016 @ 18:02:

[...]





Dan wel bij die mensen van ''Ik vertrek'' Uiteraard!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:dolfje schreef op 06 mei 2016 @ 16:42:

En wat is er mis met een gewoon bosje bloemen?Weet je niet hoeveel gif er wordt gebruikt in de bloementeelt? Ik kan me voorstellen dat zo'n alternatieve moeder daar niet blij van wordt. Er zijn wel biologisch geteelde bloemen te koop, die worden met minder gif geteeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven