Entertainment alle pijlers

Een huis vol - deel 2

13-03-2016 22:06 3010 berichten
Klets hier mee over de Deijsjes, Baumgarts, Quaedackers en de familie Adema.
Dus Helga. Kom naar op. Stiekem gedoe van ene Danielle.
quote:Cucina schreef op 04 mei 2016 @ 17:55:

Ik denk niet dat Amsterdam zich nog laat zien hierZoveel dommigheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cucina schreef op 04 mei 2016 @ 17:55:

Ik denk niet dat Amsterdam zich nog laat zien hierIk snap serieus niet waarom ze zich uberhaupt hier aangemeld heeft.
Alle reacties Link kopieren
.
Gezellig topic ook.



Iemand al eens op de facebook pagina van de familie Quaedackers gekeken? Ik kan niet anders zeggen dan dat het er heel gezellig uit ziet eigenlijk. Hele leuke foto's van carnaval met al dat grut in kostuum Zwangerschapsaankondiging vind ik ook leuk gedaan, jammer dat Michel er zo ehm niet fit uitziet.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind de foto's er eigenlijk ook heel knus en liefdevol uitzien. Michel ziet er jaren beroerd uit, in die zin snap ik uberhaupt niet dat ze zo'n groot gezin met hem gestart is.
Alle reacties Link kopieren
Kan de pagina niet vinden als ik zoek op quadacker. Iemand link?



Poeh een 12e terwijl er totaal geen ruimte is.

Is dat een soort baby/ zwangerschap verslaving?
quote:Liene85 schreef op 06 mei 2016 @ 10:28:

Kan de pagina niet vinden als ik zoek op quadacker. Iemand link?



Poeh een 12e terwijl er totaal geen ruimte is.

Is dat een soort baby/ zwangerschap verslaving?Familie Quaedackers
quote:Liene85 schreef op 06 mei 2016 @ 10:28:

Kan de pagina niet vinden als ik zoek op quadacker. Iemand link?



Poeh een 12e terwijl er totaal geen ruimte is.

Is dat een soort baby/ zwangerschap verslaving?Sorry hoor, maar ik vind die mensen echt verstandelijk beperkt.
Alle reacties Link kopieren
quote:hgjb266 schreef op 06 mei 2016 @ 10:34:

[...]





Familie QuaedackersDank je!
Alle reacties Link kopieren
Danielle reageert niet meer.
quote:nora33 schreef op 06 mei 2016 @ 17:31:

Danielle reageert niet meer. Dat klopt, ik kom net uit Marcels kont gekropen en daar was geen wifi
Alle reacties Link kopieren
Hallo marcel
Alle reacties Link kopieren
.
Meisjes, houden we het hier wel een beetje gezellig?
Ik hoop maar dat er hulpinstanties stand-by staan bij de fam Q. Ik vind ze ook verstandelijk beperkt. Maar ik maak me ook echt zorgen over het welzijn van de kinderen.
quote:Mopje74 schreef op 06 mei 2016 @ 20:49:

Kruip dan maar snel weer terug in zijn reet. Lijkt mij het meest verstandig. :pHeb ik echt niet nodig, omdat ik in tegenstelling tot jullie, nog een gewoon leven heb.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amsterdam1976 schreef op 06 mei 2016 @ 21:27:

[...]





Heb ik echt niet nodig, omdat ik in tegenstelling tot jullie, nog een gewoon leven heb. Danielle, krijgen wij nog antwoord op Helga's vraag? We zijn oprecht benieuwd waarom Marcel zoveel moeite met ons heeft.
quote:Cucina schreef op 01 mei 2016 @ 15:04:





*1531 leden*1519
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Snap ik, Mop, maar ik wil niet dat je hier een ban krijgt
quote:Sugarbaby schreef op 06 mei 2016 @ 21:36:

[...]





Danielle, krijgen wij nog antwoord op Helga's vraag? We zijn oprecht benieuwd waarom Marcel zoveel moeite met ons heeft.Waar de Fam Deijs heel erg veel moeite mee heeft is dat er op dit forum beweerd wordt dat het alleen om Jordy draait, en dat dat absoluut niet waar is. Marcel en Ingridt zijn trots op ALLE kids!! Alleen heeft Jordy DS, en geloof mij, dat Marcel en Ingridt, naast de vreugde die Jordy ze geeft, ook ontzettend veel zorgen om hem hebben, en dat is iets wat voor buitenstaanders niet echt te snappen is.
Enne, voordat ik weer kontenkruiper wordt genoemd, ik spreek uit ervaring!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amsterdam1976 schreef op 06 mei 2016 @ 22:59:

[...]





Waar de Fam Deijs heel erg veel moeite mee heeft is dat er op dit forum beweerd wordt dat het alleen om Jordy draait, en dat dat absoluut niet waar is. Marcel en Ingridt zijn trots op ALLE kids!! Alleen heeft Jordy DS, en geloof mij, dat Marcel en Ingridt, naast de vreugde die Jordy ze geeft, ook ontzettend veel zorgen om hem hebben, en dat is iets wat voor buitenstaanders niet echt te snappen is.



Ik twijfel er niet over dat de Deijsjes trots zijn op al hun kinderen. Maar kan je eerlijk zeggen dat het niet allemaal om Jordy lijkt te draaien? Jordy is de jongste, jongste heeft DS. Het kan bijna niet anders dan dat Jordy veel aandacht krijgt. En toch zit er verschil tussen meer aandacht krijgen en een van je kinderen voor het oog van de buitenwereld (op tv notabene!!!) enorm ophemelen. Kijk Een huis vol maar eens terug... Jordy is het zonnestraaltje, speciaal en het middelpunt. Mocht het beeld dat op tv en op facebook geschetst worden niet kloppen met de werkelijkheid, dan snap ik niet dat de familie Deijs nog zo lang aan het tvprogramma heeft meegewerkt en waarom ze de fbgroep op deze manier in stand houden. Marcel gaat er behoorlijk prat op dat 'hij DS onder de aandacht heeft gebracht'. Nou vind ik die uitspraak uberhaupt van de zotte, maar als jouw opmerking klopt, dan snap ik al helemaal niet waarom hij dit zegt. Want dan hééft hij DS toch helemaal niet onder de aandacht gebracht? Dan heeft hij alleen keihard meegeholpen aan het in stand houden van de hele 'mythe' van de altijd vrolijke, altijd lachende en schattige DS'er en heeft het helemaal niet gedraaid om het laten zien hoe leven met iemand met DS is.



Ik vind het trouwens raar dat Marcel en Ingridt het ons verwijten dat we denken dat alles om Jordy draait, terwijl iemand die er dagelijks met haar neus op zat/zit (aka Kimberly) op tv precies hetzelfde zei: dat er 12 kinderen binnen het gezin zijn en dat alles niet alleen om Jordy moet draaien en dat het belachelijk is dat Jordys verjaardag zo groot gevierd wordt, dat er familieleden tattoos nemen met Jordys naam en dat dat bij de rest van de kinderen niet aan de orde is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven