Verliefd op een artiest uit het buitenland. Help!!!!!

02-05-2007 18:13 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuw op het forum, maar ik moet mijn verhaal echt kwijt, en ik zoek ook advies. Begin dit jaar heb ik een geweldige man leren kennen. Hij heeft een paar dagen bij mij gelogeerd en we hebben erg veel lol gehad samen. Ik was toen nog getrouwd, dus er is niks lichamelijks gebeurd tussen ons, maar het klikte wel erg goed. Hij is artiest en hij nodigde mij ook uit om de week erop naar een van zijn optredens te komen. Dat heb ik gedaan en het was erg leuk. Hij heeft me daarna nog gebeld om te zeggen dat hij me graag wilde zien en dat hij me miste. Hij ging vlak daarna naar Amerika om daar op te treden en ik zei tegen hem dat ik het leuk zou vinden als hij mij zou bellen als hij weer terugkwam naar Nederland. Op een gegeven moment realiseerde ik me dat ik verliefd op hem was. Ik kon de hele dag alleen maar aan hem denken en ik miste hem ook echt. Inmiddels zijn mijn man en ik uit elkaar ( niet hierdoor trouwens, dat zat er al langer aan te komen), en weet ik dat hij voorlopig geen optredens gepland heeft. Ik wil echt heel graag dat hij mij belt, zodat ik erachter kan komen of de gevoelens die ik heb wederzijds zijn. Ik heb al besloten dat ik hem niet ga bellen, maar een vriendin zei dat ik hem natuurlijk wel zou kunnen sms-en. Aan de ene kant wil ik dat heel graag, maar aan de andere kant durf ik eigenlijk ook weer niet. Het is een beetje een lang verhaal, maar ik zou echt graag willen weten wat jullie hiervan denken en wat jullie zouden doen.



Groetjes choco chick.
Alle reacties Link kopieren
Tja zo makkelijk is het blijkbaar nog niet, om een monsterlijk oud-Hollands-cliche je strot uit te krijgen

Daarom, nu we toch bezig zijn, er nog maar eentje; " Wie niet waagt, die niet wint".
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Bezint eer ge begint....
Die hormoonslavernij!!
Alle reacties Link kopieren
....Wie het laatst lacht, lacht het best", wat jij, Choco Chica?      :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven